Minua ei ole koskaan nuoltu. Poikaystäväni kyllä tahtoisi nuolla minua, ja ajatus toki kiihottaa, mutta ehkä eka kerta tällä saralla myös vähän jännittää. Eli lähinnä ajattelen etten ehkä pysty rentoutumaan poikaystäväni nuollessa. Jotain vinkkejä tähän?
Kysymys miehille: pidättekö todella suuseksin antamisesta vai nuoletteko vaan jotta nainen antaisi teille suuseksiä?
Kysymys naisille: miltä nuoleminen tuntuu esim. verrattuna panemiseen? Saatteko takuuvarman orgasmin nuolemisesta?
Ja vielä lopuksi kysymys, onko monella miehellä tapana pelkästään nuolla pillua, sen ympäristöä ja klitorista, vai työnnättekö kielen sisään pilluun?
Kiitoksia asiallisista vastauksista. Olen tänään utelias, tiedän kyllä...Täytynee vain antaa poikakaverin nuolla, mutta kiva olisi pientä infoa saada ennen tätä. ;)
Kieli pillussa?
12
10920
Vastaukset
- m27
kunhan vain on alapää puhdas...
Ja työnnän kyllä kielen sisään monesti ja naiseni pitää siitä.
Siinä saa mahdollisuuden olla pillun kaa ihan kahdestaan vähän aikaa eteenkin 69 asennossa ja naiseni on saanut ensimmäiset orkkunsa just 69. Oli ensin vaikeuksia saada orgasmi normaali seksissä. Ja se on mahtava fiilis kun nainen makaa päällä 69 asennossa ja laukeaa. Pidän kiinni pepusta kun se lähtee ees taas seilaamaan kun orgasmi lähestyy...
Suosittelen etenkin nuorille kokeiltavaksi, me vanhemmat sitten pidetään sitä menuulla säännöllisesti. - siiri
Todellakin nautin siitä, kun mieheni nuolee minua. Tähän asti olen ainakin saanut siitä takuuvarmasti orgasmin, välillä kestää paras huippu jopa minuutteja, jos mies tietää mitä tekee. Se on kiduttavan mahtavaa =)
Minun ei ainakaan tarvitse ikinä pyytää sitä mieheltäni, vaan hän osaa itse tehdä aloitteen asiaan kun tarvitsen sitä, eli usein. Pelkkään kieleen yhdistettynä myös sormi antaa myös aivan omanlaisensa nautinnon, kunhan ei taas joka kerta tai koko aikaa...
Pelkäsin itsekin aluksi sitä, tai siis ehkä mä pelkäsin eniten mun poikaystävän reaktioita, kun sekin oli ensikertalainen... Sitä olisi kuitenkin ollut hyvin turha pelätä, koska sen päätavoitteena siinä on tuottaa mulle nautintoa, kuten pitääkin olla... - m24
Tykkään kovasti nuolla ympäristöä, klitorista ja joskus myös sisältä. Nuolen sen takia koska minusta on ihanan tuottaa naiselle nautintoa mikäli tämä vain tykkää nuolemisesta, enkä vaadi naiselta muuta.
- Girl_81
Mä oon saanut kaks kertaa suuseksissä ja tuntuu melkein paremmalta siinä kun saa. Ei tarvitse keskittyä mihinkään muuhun kuin siihen nautintoon, on kokonaan miehen armoilla. Ja mies on tosi tyytyväinen suorituksensa jälkeen. Hän ainakin nuolee ja hieroo klitorista, tunkee kielen sisälle, sormen välillä ja liikuttelee sitä siellä sillai ihanasti... Välillä hyväilee myös pepun ympäristöä, ja se on just jees. Suosittelen..
- usein
teen sitä avovaimolleni usein ja kyllä se siitä tykkää ja minä myös. nuolen usein koko alakerran:klitoris, häppärit, reisien sisäpinnat, anaalin ja pers posketkin. hulluks avovaimon tekee just anaalin nuoleminen ja tukkään siitä itekin.
- jäpä
ekoilla kerroilla en oikein tykänny nuolla, pillu maistui jotenkin pahalta. mutta muutaman kuukauden nuolin erittän harvoin. mutta nyttemmin nuoleminen on alkanut tuntua mukavammalta. (Tärkeintä on puhtaus, wc:ssä käynnin jälkeen huuhtominen suihkulla jne.) nykyään nuolen tyttökaveriani niin usein kuin mahdollista. Itse nuolen pillun ympärystä, häpyhuulia, klitorista ja joskus saatan työntää sormeni sisälle, riippuu siitä haluaako tyttöystäväni. mutta tyylejähän on niin monta kuin tekijääkin.
Joten uskalla kertoa jätkällesi miltä sinusta tuntuu... ja kerro mitä ei saa tehdä (esim. pureminen) ja mikä tuntuu hyvältä.
ja eihän ekalla kerralla välttämättä tarvi nuolla pitkään, äläkä pelkää jätkäsi reaktiota, eikä se ettei hän halua tehdä sitä kovin pitkään merkitse sitä ettei sitä voisi kokeilla uudestaan - mies76
1. Pidän siitä monestakin eri syystä. Ensinnäkin tietysti tiedän sen olevan nautinnollista naiselleni. Toiseksi se kiihottaa minuakin, ja yksinkertaisesti vain pidän siitä. En tiedä mikä siinä on, mutta...
2. Itse en voi 100%sen varmasti vastata kakkoskysymykseen, mutta olen tuottanut joka kerta naiselleni orgasmin nuolemalla ja (kts kohta 3) sormettamalla, mikäli HÄN on halunnut.
3. Käytän enimmäkseen kieltäni klitoriksen kiihottamiseen ja "työntelen" sormillani hänen sisäänsä. Nuolen myös ympäristöä (reisiä, karvoja, vatsaa) - jäbä
Yksi parhaita juttuja mitä tiedän seksipuolella on pillun nuoleminen.. on niin ihanaa katsoa kun naisen ilmeestä ja eleistä näkee kuinka hän nauttii.. ja se maistuu niin saatanan hyvälle (poikkeuksiakin on).. ex-tyttöystäväni kutsui minua usein "pilluhulluksi" kun niin innokkaasti hyökkäilin sinne alakertaan =).. hmm.. pitääkin löytää uusi kohde nuoltavaksi mahdollisimman nopeasti.. heh
- namia
Annan kieli/suu hoitoa naiselle aina.Ja,odotan häneltä suihinottoa myös.Parempaa maanpäällä ei olekaan;kun kunnon suihinotto.Joskus saattaa posliini pillun nuolemiseen mennä jopa pari tuntia putkeen,ja naiselta samainen aika elimeni lutkuttamiseen.Joten sanon sinulle että...treenaa suihinottoa pikaisesti.Voit kysyä lisää
- neito
Itse ainakin rakastan pillun nuolemista. Istun poikaystäväni naaman päällä ja hän nuolee pilluani. Nytkyttelen itseäni eteenpäin hänen päällän (hitaat liikkeet) ja hän nuolee minua ihan syvältä. Joskus tahdon vain että hän nuolee muuta vartaloani ja hänen sormensa ovat sisälläni, tai sitten hän itse.
Tykkäämme molemmat nuolemisesta. Kylpyammeessa harrastettu seksi on upeaa!! - joo
neito kirjoitti:
Itse ainakin rakastan pillun nuolemista. Istun poikaystäväni naaman päällä ja hän nuolee pilluani. Nytkyttelen itseäni eteenpäin hänen päällän (hitaat liikkeet) ja hän nuolee minua ihan syvältä. Joskus tahdon vain että hän nuolee muuta vartaloani ja hänen sormensa ovat sisälläni, tai sitten hän itse.
Tykkäämme molemmat nuolemisesta. Kylpyammeessa harrastettu seksi on upeaa!!..tuo kylpyamme mutta makunsa kullakin
- snami
neito kirjoitti:
Tykkäämme molemmat nuolemisesta. Kylpyammeessa harrastettu seksi on upeaa!!Itse pidän sellaisesta,kun nainen asettuu nelinkontin sängylle,ja allekirjottanut puolittain,jalat sängyn ulkopuolella,nuolee naista takaapäin.naiset rakastavat kuulopuheitten perusteella tästä tapahtumasta eniten.69-asentoa ei sovi unohtaa,syntymä vuoteni takia......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803