Miten panna?

Hermanni8

Millä tahdilla tai tyylillä on paras "runkuttaa" edestä päin? Nopeammin sisään ja rauhassa ulos?

Entä jos nainen ns.ottaa huulilla vastaan, ja hieroo panemisen mukana alapäällään, pitääkö jatkaa tätä tahtia? Naiset eivät kuitenkaan välttämättä jatka kovinkaan pitkään tätä liikettä, kyllästyvätkö sitten tai jotain.

Riippuu tietysti naisesta mistä tämä pitää, mutta en ole suuria eroja huomannut, ja aika ei yleensä opetteluun riittää ainakaan tuntemieni naisten kanssa, varsinkin kun ovat aika vähäsanaisia.
Jotenkin vaan tuntuu ettei vehkeellä pidä sohia miten sattuu..

Vinkkejä?

48

18943

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikko4

      Kuvittele astuvasi paksuksi se nainen jaa jyystä menemään vartti. Kyllä se panemisen tahti itsestään luonnistuu.

    • Anonyymi

      Parasta on aloittaa hyvällä esileikillä. HYväile naista kunnolla ja tee hänen pyytämiä asioita. Älä aloita suorilta jyskyttämään, sillä nainen ei saa välttämättä siitä nautintoa. Vauhti riippuu naisesta ja sinusta itsestä. 100km/h on hyvä tahti

      • Anonyymi

        Eiköhän aloittaja ole jo löytänyt oman tyylinsä.


      • Anonyymi

        paras hyväilytapa,ei ole kaivella pillua.vaan antaa naisen itse olla tyrkyllä siitä lämpiää muna seisoo vieressä.


    • Anonyymi

      Paukuta täysillä

      • Anonyymi

        Hauskaa


    • Anonyymi

      Mies laitto mut kontilleen ja sanoi, että ”nyt kulta pannaan sut tiineeks” ja paukutti kyllä vartin todella lujaa. Oltiin vielä hotellireissussa ja mulla oli vielä aamulla polvet ihan kipeinä ja punasina. Ja joku muukin paikka.

      • Anonyymi

        Mies oli hiestä märkä ja äänteli aika lujaa, mitä ei kyllä kotona tee. Ihan ok, että mieskin käyttää ääntä.


      • Anonyymi

        Kannattaa kokeilla cow girls asentoa❤️❤️


    • Anonyymi

      En tiedä

    • Anonyymi

      mies päällä,syvään työnnöt ja siitten vedätys ylösnaistakohti,niin että kulli hieroo samalla klittiä.tääläinen on PARASTA,JA SAA NAISEN NAUTTIMAAN

    • Anonyymi

      Kaikista pahinta on kun mies luulee akaikella jyskyttänistavoilla olevansa hyvä rakasta ja naisesta ei tunnu mistään.

    • Anonyymi

      kyllä tuo asento vaatii hyvää hykeniaa muuten voi käydä niin ,että ruskeakastike rupee maistumaan.

    • Anonyymi

      Mä poljen vaimoa kunnolla pilluun. Persettä se ei antaisi mutta otan puoliväkisin. Yritän alussa olla varovaisempi mutta lykin sitten kunnolla vaikka vaimo kuinka valittaisi sattumista. Vaimo rakastui minuun niin sen on vaan alistuttava tarjoomaan. Jos rakastaisin sitä, touhu olisi intiiminpää. Mutta en rakasta. Tykkään kyllä, se ei vaan riitä pitkälle.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen mäkin pannut naista perseeseen mutta ei se tunnu oikein miltään. Ainut mikä puristaa on sulkijalihas. Nainen sen sijaan sanoo sen tuntuvan hyvältä.

    • Anonyymi

      Tahdin vaihtelu on aika tärkeä, välillä rauhallista työntelyä ja välillä rajumpia survaisuja(ei kuitenkaan niin että naista sattuu).
      Itse teen välillä niin, että kiusoittelen työntelemällä huulilla pieniä parin sentin mittaisia työntöjä ja sitten yllätän työntämällä aika vauhdikkaasti niin syvälle kuin menee. Ja pysähdyn hetkeksi siinä vaiheessa, kun kalu on pillussa pohjia myöden ja sitten rauhallisemmin ulospäin. Muutama kerta niin, niin varmasti nainen tykkää. Jopa orgasmin arvoisesti.

      • Anonyymi

        Kuin oppikirjasta olet naisen unelma. Rva 55


      • Anonyymi

        Aivan upeaa.


    • Anonyymi

      Mun vaimo ainakin nauttii kun panen häntä rajusti ja säälittä. Mitä enemmän hän huutaa ja anelee lisää, niin sitä kovemmin survon kyrpääni hänen vittuunsa. Hän antaakin vittua aina kun haluan. Se on naisen velvollisuus.

    • Anonyymi

      itse tykkään tosta 134bpm 6/4 tahdista mutta kaippa se jokaisen tarvitsee itse löytää... Jos lisä vauhtia kaipaa ni vedäppä vaikka tyylillä ||:3 1 3 4 2 2:||

    • Anonyymi

      Moi mä oon mun yhen luokkalaisen kaa seksiä 4 kertaa ja me ollaan 12v tyyppiä ja tehtiin se sitä koulus

      • Anonyymi

        Kannattaa ensin opetella kirjoittamaan ja vasta sitten muutaman vuoden kuluttua panemaan. Nyt teiltä ei suju kumpikaan.


      • Anonyymi

        Oorko tyttö vai ppika ite oon 12 v ja haluisin panee oon oulusta


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vedä vaa iha täysiiii

    • Anonyymi

      Nii lujaa et sattuu

    • Anonyymi

      Jos panet vaimoa jota et enää rakasta tai et ole rakastanutkaan, neuvoisin paukuttamaan kunnolla ja ottamaan oman ilosi. Samoin yhden illan juttua voit paukuttaa mielesi mukaan. Mutta kun tapaat naisen, josta välität kunnolla, et paukuta häntä vaan teet kaiken kauniimmin. Et nussi häntä vaan rakastelet. Koska hän on enemmän.

    • Anonyymi

      Vaimoa nussin ihan kunnolla, on väärä nainen minulle. Nussin tahallani kovaa, puran patoumiani. En pysty rakastamaan vaimoani, rakastan toista. Olen koko ajan rakastanut toista. Vituttaa kun mokasin ja menetin hänet. Haluaisin vain korjata kaiken. Vain häntä pystyn rakastamaan. Seksikin oli aivan erilaista hänen kanssaan.

    • Anonyymi

      Nii nopiaa että nahka repiää

    • Anonyymi

      Eikö tämäkin asia riipu täysin siitä paneeko omaa vai toisen vaimoa?

    • Anonyymi

      Ruokaa iha vitu kovaa

    • Anonyymi

      Meillä saa aina panna, kun panettaa vaimo pitäää panemiseta saa aina tosi voimakkaan orgasmin vasinkin silloin, kun hän on päällä, siinä hän voi oman tunteensa mukaan tyydyttää pimpin tarvetta omaan tahtiin kunnes voimakas hekuman huippu purkautuu riemun kiljaisuuteen .

    • Anonyymi

      Ite olin panemas nii mun jätkä sano "nyt kulta leikitään vähä pillullas nii et tuut tiineeks" runkutti kyl tunnin ihan vitsin lujaa

    • Anonyymi

      Olin panemassa mun miehen kaa yks päivä nii mies sano nyt kyllä kulta pannaan sut tiineeks ja runkkutti kyllä tunnin ja puol tuntia

    • Anonyymi

      Niin kovaa et nahka repeää ja sit ku nainen huutaa niin kovaa nii sit vaa survot kyrpääs hänen vittuun et ei oo ennen kovempaa survomista nähty

    • Anonyymi

      ähkikää kovaa niinku ahhh ahhh uhhh

      • Anonyymi

        Ei toimi


    • Anonyymi

      Mihin kannattaa mennä pannaee kaupassa

      • Anonyymi

        siihen tiskille niin kaikki näkee


    • Anonyymi

      Kuulkaas nyt naisen mielipidettä:
      1. Jos naista tai miestä sattuu ja seksi ei tunnu hyvältä LOPETA!
      2. Jos nahka repee sattuu aivan helvetisti joten pitäkää kohtuus.
      3. Kommenttien mukaa niin puhukaa sille teiän vaimolle jota ette rakasta🤦

    • Anonyymi

      Pitäiö3f q

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tee ratsastus asento ja anna vaimon ratsastaa

    • Anonyymi

      He­­­i! Ku­­ts­­um­­­me sinu­­t kä­ym­­­ään u­ude­ssa cha­­­tis­sa! Mei­­­tä on yl­i miljo­­ona! 👉 http://antikbutik.com/H/Y4z6X3

    • Anonyymi

      Tänää oli aika nastaa mökin terassilla...oltiin pikkupäissään ja muija alko käydä kuumana ja puristeli kasseja....siihe paisto aurinko tosi kuumasti..
      Vaimolla oli keltainen kesämekko joka lensi kaaressa nurkkaan, aloin käydä kuumana itsekin.
      Muija makasi pehmeällä terassimatolla selällään ja aloin nuolla ja imeä kuumaa pillua.
      Ei tarvinnut kauaa imeä kun jo huuto kävi ja pillu supisteli orgasmin kourissa.
      Siirryin kontilleni rouvan eteen ja työnsin kivikovan kaluni juurta myöten limaiseen koloon.
      Suudeltiin ja imeskeltiin pillunlimoista liukastettuja huulia ja leukaa...ai vittu että oli kiimaista kyytiä.
      Noustiin katsomaan suonikasta ja kovaa elintäni joka kiilsi auringonpaisteessa pillun eritteistä.
      Otin vaimon reisitaipeista rajusti kiinni ja painoin jalkoja taaemmas niin että turvonnut ja karvainen vittu sai ottaa koko kaluni juuria myöten sisäänsä.
      Aloin paukuttamaan hitaasti vauhtia kiihdyttäen ja joka työnnöllä pohjaan asti.
      Akka voihki ja vikisi, tissit hyllyivät työntöjen tahtiin.
      Hiki valui pisaroina eukon kasvoille kun tunsin lastin lähtevän liikkeelle.
      Nussin muijaani kuin mielen köyhä kovaa ja hartaasti kunnes tunsin kuuman sperman purskahduksen kaluni juuressa...työnsin kyrpäni kuumaan vittuun ja huusin kliimaksin saavuttaessa huippunsa.
      Kouristelin orgasmin voimasta ja annoin sperman upota pillun syvyyksiin.
      Makasin muijan päällä pitkään ja annoin kyrpäni sykkiä vitun uumenissa ja valuttaa jokaisen sperman pisaran vitun syvyyksiin.
      Viimein kohottauduin ja vedin elimeni hitaasti limaisesta pillusta.
      Kohottauduin hiukan enemmän ja vein raukean limaisen kaluni vaimoni huulille ja hellästi nuoleskellen ja imeskellen muija puhdisti eritteisen kyrpäni.
      Vapisevin polvin siirryin aurinkotuoliin tasailemaan hengitystäni.
      Vaimo toi kylmää lonkeroa ja kuiskasi korvaani "oot ihana "

    • Riippuu mitä tuolla parhaalla tarkoittaa.

      Omasta mielestäni:
      Näyttävin asento (jos vaikka videoita kuvaa), Reverse Cowgirl / Takaapäin

      Nopein orkku itelle, sylissä / ratsastaminen

      Yleisimmin samanaikainen orkku, Corollan takapenkkiasento, eli esm. sohvan reunalle istumaan ja haarat sohvalle ja mies tulee polvillaan eteen ja tuuppasee siitä

      Voimakkain orkku tähän asti itelle(pois lukien squirttaus), takaapäin etukenossa

      Voimakkain orkku äijille (yleensä), lusikassa

      Tiukimmalta tuntuva asento, mahallaan peppu pikkasen pystyssä

      Paras herkistelyasento, lähetyssaarnaaja

      Paras asento kahden äijän kanssa, nelinkontin (Imuttaa toista ja toinen tuuppailee, deep throatatessa jos meinaa vähän yrjörefleksi aktivoitua niin se saa pillun puristumaan hemmetin lujaa)

      Paras asento yhden äijän ja toisen muijan kanssa, ratsastus äijän päällä ja muija istuu äijän naaman päällä)

    • Anonyymi

      En ole mikään panomies mutta aika usein hoitelen naistani seuraavalla tavalla:
      Alkuun hyväilyt ja puristelut.
      Sitten joko vibraattorilla tai lutkuttimella orkut eukolle.
      Penisrengas kalun juureen ja liukkaria päälle. Samaan tapaan kuin grillimakkaraan ;-)
      Viimeksi eilen siirryin naisen päälle ja työnsin jalkoja taakse ja levälleen.
      Nyt kun pillu on siinä liukkaana ja kuumana painan kovan kaluni ykkösellä pohjaan asti ja pidän siellä.
      Tässä painan kalua syvemmälle ja kovempaa.
      Hetken kuluttua alan naida hitaalla tahdilla rytmiä kiihdyttäen.
      Ja taas junttaan kalun pohjaan ja pidän siellä. Painelen tässä syviä työntöjä.
      Joskus vedän kuuman ja liukkaan kaluni ulos ja hieron naisen vittua sillä.
      Painan vielä sisään ja nussin hetken hitaasti ja raskaasti.
      Vedän kalun ulos ja käännän naisen ympäri.
      Asetan naisen kontilleen sängyn reunalle. Asetun perseen taakse niin että toinen jalka on maassa ja toinen naisen rinnan vieressä.
      Tästä painan kalua sisään ja puristan perseestä rajusti.
      Nyt nussin kovaa ja nopeasti syviä ja pitkiä työntöjä. Välillä himmaan ja taas kohta nain kovaa. Nyt pysähdyn kalu pillun pohjassa.
      Otan toisella kädellä naisen tukasta kiinni ja toisella puristan tissistä.
      Nyt nussin niin että tuntuu ja välillä painan kalua niin pohjaan ku menee. Mulla on 19cm kalu jolla nussin naista.
      Nyt siirrän toisen käteni naisen kurkulle ja kuristan kevyesti ja samalla vedän hiuksista.
      Tässä vaiheessa nussin naista sen minkä lähtee ja on upeaa kuunnella naimisen ääntä, läiskettä ja vinkumista, huohotusta ja vitun ääniä.
      Katselen makuuhuoneen ikkunasta heijastusta jossa panen avutonta ja kiimaista naistani takaapäin kuin eläin, kovaa ja armotta.
      Tässä vaiheessa minulta lentää spermat ja painan kaluni niin syvälle naisen sisään kuin saan.
      Orgasmin tullessa makaan naiseni päällä ja huohotan. Aikojen päästä vedän löystyneen kaluni naisen sisältä ja alan kuivata kaluani talouspaperilla.
      Katselen vartaloani ja naitua kaluani tyytyväinen siitä että näin 55 vuotiaana vielä saan naida ja naiseni on tyydytetty.

    Ketjusta on poistettu 79 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4051
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1581
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1396
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1254
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1128
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1071
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1028
    Aihe