yhteensä 54 pistettä. Kilpailun on voittanut Tarja Halonen ylivoimaisesti!
vom
" 9, 9, 9, 9, 9 ja 9 ",
6
190
Vastaukset 6
- Demokraatti
-
vouhkaaminen.- Reksa
asennettasi. Nyt ärsyynnyt jostakin helvetin ysistä, mutta tämä saitti on täynnä paskaa. Kokoomuksen värväämät nettiterroristit ovat vallanneet tämän paikan, häiriköineet ja lähettäneet mitä törkeinpiä juttuja. Erehdyin ensin kirjoittamaan tänne asiallista tekstiä, mutta keskustelusta ei tullut mitään. Niinpä päätin vastata Niinistölle Niinistön mitalla. Kaverini, tohtorismies ja politiikantutkija piti minulle esitelmän siitä, miten republikaanit ovat toimineet paikallisissa vaaleissa. Menetelmä on täällä sama. Päätinkin, että nyt tässä kerätään aineistoa tulevaisuutta varten. Tarkoitus on julkistaa se.
- ----
Reksa kirjoitti:
asennettasi. Nyt ärsyynnyt jostakin helvetin ysistä, mutta tämä saitti on täynnä paskaa. Kokoomuksen värväämät nettiterroristit ovat vallanneet tämän paikan, häiriköineet ja lähettäneet mitä törkeinpiä juttuja. Erehdyin ensin kirjoittamaan tänne asiallista tekstiä, mutta keskustelusta ei tullut mitään. Niinpä päätin vastata Niinistölle Niinistön mitalla. Kaverini, tohtorismies ja politiikantutkija piti minulle esitelmän siitä, miten republikaanit ovat toimineet paikallisissa vaaleissa. Menetelmä on täällä sama. Päätinkin, että nyt tässä kerätään aineistoa tulevaisuutta varten. Tarkoitus on julkistaa se.
-
ei ole niitä törkyjuttuja kirjoittanut.
Kokoomuksen linjan paras edustaja tällä saitilla on söör allu.
Ovatko hänen juttunsa epäasiallisia. -Eivät, vaan parhaasta päästä kaikkien puolueiden saititkin verraten. - Mietis vähän
vom kirjoitti:
tämän "vouhkaamisen" 70 vuotta täyttäneelle!! Kiitos!
vom-
Demareiden saitilla saat hehkuttaa niin paljon kuin jaksat, mutta tuo on häiriköintiä
toisen puoleen saitilla.
Entäs , jos sos. dem. yhdistyksen kokoukseen tulisi jonkun toiseen puolueen edustajat häiriköimään ja estämään kokouksen pidon. Mietis vähän kirjoitti:
-
Demareiden saitilla saat hehkuttaa niin paljon kuin jaksat, mutta tuo on häiriköintiä
toisen puoleen saitilla.
Entäs , jos sos. dem. yhdistyksen kokoukseen tulisi jonkun toiseen puolueen edustajat häiriköimään ja estämään kokouksen pidon.istunut paljonkin jonkun puolueen kokouksessa? Joa olet, niin etkö huomaa MITÄÄN eroa tyylissä??Yleensä pysytään asialinjalla, mutta täällä tuntuu vallitsevan kakofonia. EI täällä pärjää fiksuilemalla!!
vom
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5971471Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44807Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl472698Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll6586- 41537
- 35533
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29508Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37490- 29458
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE152448