Laitetaanpas nyt sitten tästä lähtien kaikki vaaliasiat tämän yhden topicin alle, jotta ei tarvitse niitä jatkuvasti poistella tai siirrellä. Jos tästä lähtien kyseisistä aiheista topiceja ilmestyy, jotka eivät olennaisesti liity Poriin, niin joko siirrän ne niille kuuluville palstoille tai poistan kokonaan. Tämän aiheen alla siis saavat keskustella molempien ehdokkaiden kannattajat jne.
Vaalit/ Halonen ja Niinistö
8
863
Vastaukset
- Adolf
helvettiä mesoat, sillä lähes kaikki vaalikeskustelut ovat liittyneet Poriin
Pari esimerkkiä
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=685&posting=22000000013458864
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=685&posting=22000000013572895Suurimman osan niistä jotka eivät liity Poriin olen jo muualle siirtänyt tai poistanut. Ja en nyt sanoisi, että läheskään kaikki nykyisetkään vaalikeskustelut liittyisivät Poriin.
- Adolf
riina00 kirjoitti:
Suurimman osan niistä jotka eivät liity Poriin olen jo muualle siirtänyt tai poistanut. Ja en nyt sanoisi, että läheskään kaikki nykyisetkään vaalikeskustelut liittyisivät Poriin.
Pori keskustelupalsta on yksi vilkkaimmista kaupunkipalstoista ja tasokin on noussut. Miksi siis poistaa hyvä poliittinen keskustelu ja säilyttää viestit tyyliin "raumalaset o homoi". Periaatteessahan lähes kaikki on politiikkaa ja Pori on melko poliittinen kaupunki.
- Riina edes ole Porista
Adolf kirjoitti:
Pori keskustelupalsta on yksi vilkkaimmista kaupunkipalstoista ja tasokin on noussut. Miksi siis poistaa hyvä poliittinen keskustelu ja säilyttää viestit tyyliin "raumalaset o homoi". Periaatteessahan lähes kaikki on politiikkaa ja Pori on melko poliittinen kaupunki.
Eikä se tiedä Porilaisten keskustelutavoista (taidottomuudesta) mitään.....
Riina edes ole Porista kirjoitti:
Eikä se tiedä Porilaisten keskustelutavoista (taidottomuudesta) mitään.....
Ja sinä olet saanut "tietosi" mistä? Kannattaisi ensin tarkistaa tietonsa ennenkuin alkaa niitä levittämään.
- tietotoimistosta
riina00 kirjoitti:
Ja sinä olet saanut "tietosi" mistä? Kannattaisi ensin tarkistaa tietonsa ennenkuin alkaa niitä levittämään.
tietenkin, ja nehän tietää kaiken ;-D
- Sinulta
riina00 kirjoitti:
Ja sinä olet saanut "tietosi" mistä? Kannattaisi ensin tarkistaa tietonsa ennenkuin alkaa niitä levittämään.
- ghostly-world
Riinast tulis paras pressa!Ajais suomi24:n asioita parempaan suuntaan!!!RIINA00 PRESIDENTIKSI!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504