jousimies+neitsyt?

¨¨¨¨¨¨

mitens sopii yhteen?

16

2939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • umpilampi

      Loistavasti! ...ainakin jos kumpikin pystyy pitämään mustasukkaisuuden aisoissa ja antaa toiselle tilaa tarpeeksi, kumpikin merkki kun on oman tien kulkijoita. Näin voin sanoa omasta kokemuksesta =)

      • jousimies sitten

        mustasukkainen..:). Eikös se jouskari oo niin vapauden kaipuinen ettei edes kunnolla sitoudu kehenkään. Paljon poikamiehiä siinä merkissä, kirjan mukaan. Mä oon vaan nouseva neitsyt..eli siis eri kirjoittelija..Mut minäkään en tykkää oikeen enää sitoutua.


      • umpilampi
        jousimies sitten kirjoitti:

        mustasukkainen..:). Eikös se jouskari oo niin vapauden kaipuinen ettei edes kunnolla sitoudu kehenkään. Paljon poikamiehiä siinä merkissä, kirjan mukaan. Mä oon vaan nouseva neitsyt..eli siis eri kirjoittelija..Mut minäkään en tykkää oikeen enää sitoutua.

        Kyllä! Ainakin kaikki minun tuntemani jouskarit ovat olleet pirun mustasukkaisia vaan eivät siedä YHTÄÄN sitä että heistä ollaan mustasukkaisia! =)


      • on sitten
        umpilampi kirjoitti:

        Kyllä! Ainakin kaikki minun tuntemani jouskarit ovat olleet pirun mustasukkaisia vaan eivät siedä YHTÄÄN sitä että heistä ollaan mustasukkaisia! =)

        täällä....EI mustasukkaisuutta.Mutta tuon väitteen allekirjoitan että heistä EI saa olla mustis.


      • minä
        on sitten kirjoitti:

        täällä....EI mustasukkaisuutta.Mutta tuon väitteen allekirjoitan että heistä EI saa olla mustis.

        ja mitäs silloin tapahtuu? eikö pieni mustasukkaisuus ole vain hyvästä..?


    • dargaincel24

      joten se kai kerto että ne ei oikein sovi yhtten sillä asiosta puhumineen on vaikeaa mutta kannattavaa

      • minä''

        omakohtaisia kokemuksia? kumpi itse olet?


    • sovittu

      oikeenkin hyvin n.30 v. Ja meillä jouskarimies EI mustasukkainen,minä kylläkin,neitsyenä olen.Ja oon sellainen pikkutarkka nipottaja.Jouskari suurpiirteinen,vaeltava sielu,kova menemään. Mutta...en minäkään kauaa paikallani viihdy.

      Että hyvin pyyhkii.....

    • Lena

      Olen neitsytnainen ja mieheni jousimies. Sovimme hyvin yhteen. Mieheni antaa minulle tarvitsemani 'liikkumatilan', koska suurpiirteisenä ja hieman itsekeskeisenä hän ei jaksa paneutua kaikkiin yksityiskohtiin. Itse hän on meneväinen, ja minun puolestani saa kernaasti mennäkin. Olen itsenäinen luonne, kuten hänkin, ja kaipaan myös yksinäisyyttä. Riitelemme siten, että minä nalkutan jostakin yksityiskohdasta, ja hän suuttuu niin, että paukahtaa; hän syöksyy ovet paukkuen ulos ja huristaa tiehensä, eikä vastaa edes puhelimeen. Sitten kun tavoitan hänet, raivoan hänelle, ja kyllä hän sitten lopulta aina palaakin kotiin :) Koen, että saan hänestä kunnon vastuksen, koska olen provosoiva luonne ja tykkään väitellä (herkemmille merkeille, kuten vaa'lle tai kaloille, tällainen ei sopisi). Hän on suora ja avoin ihminen, ja se tekee minulle hyvää, koska itse olen sisäänpäin kääntyneempi. Hänestä olen empaattinen; ymmärrän ja autan. Puhumme paljon yleisellä tasolla, koska tykkäämme puhumisesta. Minä analysoisin mielelläni enemmänkin, mutta häneltä loppuu usein mielenkiinto. Onneksi minulla on hyviä ystäviä (kuten hänelläkin). Henkilökohtaisella tasolla puhuminen on meille joskus vaikeaa. Tunteitamme näytämme muuten, ja fiilis on se, joka kertoo, missä mennään. Kun on vaikea puhua, minä olen yleensä se, joka saa keskustelun etenemään. Tiedän mistä narusta vetää. Olemme molemmat uteliaita luonteita, ja teemme asioita yhdessä.
      Turhaan pelotellaan, että neitsyt ja jousimies eivät sovi yhteen; suhteelle on kuitenkin eduksi, jos elämänkokemusta jo on, jolloin molemmille merkeille luonteenomainen itsenäisyys pääsee positiivisella tavalla vaikuttamaan.

      • on hyvä , että

        teillä sujuu..mitäpä pienistä riidoista..


      • Neitsytnainen40

        Meillä ihan samalla tavoin: itse neitsyt nainen, mies jouskari. Kirjoitat ihan kuin meidän suhteesta, niin samanlaista on meilläkin.

        Se on totta, että elämänkokemus on hyväksi, että voi luottaa toisen rakkauteen ilman mitään kyttäämisiä ja mustasukkaisuutta. Meillä ainakin saisi kumpikin kieriskellä mustasukkaisuuden suossa, jos sille ladulle lähtisi, sillä kummallakin on nais- ja miespuolisia ystäviä ja ollaan muutenkin pidettyjä ihmisiä. Annetaan toisillemme tilaa elää ja silti rakastetaan toisiamme yli kaiken.

        En vaihtaisi jouskariani mistään hinnasta.


      • samassa jamassa
        Neitsytnainen40 kirjoitti:

        Meillä ihan samalla tavoin: itse neitsyt nainen, mies jouskari. Kirjoitat ihan kuin meidän suhteesta, niin samanlaista on meilläkin.

        Se on totta, että elämänkokemus on hyväksi, että voi luottaa toisen rakkauteen ilman mitään kyttäämisiä ja mustasukkaisuutta. Meillä ainakin saisi kumpikin kieriskellä mustasukkaisuuden suossa, jos sille ladulle lähtisi, sillä kummallakin on nais- ja miespuolisia ystäviä ja ollaan muutenkin pidettyjä ihmisiä. Annetaan toisillemme tilaa elää ja silti rakastetaan toisiamme yli kaiken.

        En vaihtaisi jouskariani mistään hinnasta.

        Kun kumpikin yläpuolella kerroitte, että tämä suhde toimii, jos on riittävästi elämänkokemusta, heräsi mieleeni kysymys siitä, että minkä ikäisinä suhteenne aloititte? ja jos aloititte nuorena, miten asiat ovat muuttuneet niistä ajoista?


      • Neitsytnainen40
        samassa jamassa kirjoitti:

        Kun kumpikin yläpuolella kerroitte, että tämä suhde toimii, jos on riittävästi elämänkokemusta, heräsi mieleeni kysymys siitä, että minkä ikäisinä suhteenne aloititte? ja jos aloititte nuorena, miten asiat ovat muuttuneet niistä ajoista?

        siitä elämästä on kertynyt meille kummallekin, tämä on miehen 3. liitto ja minulle toinen. Siinä sitä on jo pahimmat särmät hioutuneet kummaltakin. Suhteeseen on lähdetty siltä pohjalta, että toista ei voi omistaa eikä muuttaa. Arvostetaan toisiamme sellaisina kuin olemme eikä laiteta toiselle "palloa jalkaan".
        Voipa olla, että tämä meidän suhteen elämänkaari olisi ollut melko lyhyt, jos se olisi roihahtanut liekkiin vaikkapa 20-vuotiaana, koska siinä iässä ihminen on niin pirun omistushaluinen ja haluaa muuttaa toista mieleisekseen. Nuorena sitä myös ajattelee niinpäin, että tee minut onnelliseksi, kun nyt niinpäin, että haluan tehdä sinut onnelliseksi. Että näin...


    • EI TOIMI

      näin on.

      • minä

        miksi näin?


    • Neisyt nainen ja JousiMies

      Samalla aaltopituudella ollaan.Välissä tuntuu kuin tietäisimme kumpikin mitä toinen ajattelee,ihan kuin lukisimme toisiamme ja samaa mieltä ollaan.
      Kyllä sanon minä!
      Sen verran ihanaa oli että tämä jousimies tunnusti jälkikäteen että rakastui minuun ensimmäisenä.
      Tunnemme tosiaan yhteenkuuluivaisuutta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5105
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3207
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1345
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe