odotellaan, kommentteja / kokemuksia?
Provot ja muut älykääpiöt pysyköön pois.
A6 3.0 TDI avant vai 530 XDA touring, vm. 2006?
24
4263
Vastaukset
- huhuhuh
Aika hurja hinnanero noilla, eikö sillä ole merkitystä? En usko että Bemari on noin paljon parempi auto.
Se kokemus mikä minulla on E60-koppaisesta, niin tuolla hinnanerolla ottaisin Audin. E60 on mennyt monessa asiassa taaksepäin vanhaan verrattuna.
Laatuvaikutelma sisustuksessa on Audiin verrattuna aika tökerö. Sisustus on niin muovinen kuin se vaan voi olla, ovenkahvatkin muistuttavat kiinassa kasattuja pyyhekoukkuja, eivät laatuauton kahvoja.
Paitsi vaikutelma, myös tekninen luotettavuus on vähän siinä ja tässä.
Kaikki tämä ja moni muukin asia, ei oikeuta mielestäni tuohon hintaeroon Audiin nähden.- 325
samaa mieltä kanssasi, vaikka bemaripalstalla ollaankin ;)
- Köyhyys
hintaluokan autoista on vaikea löytää eroja, tosin onhan Audin cockpit (ja sisustus), jollei nyt ylivoimainen, niin bemaria edellä reippaasti. Audi myös paremman näköinen.
Makuasioita.
Vaikea paikka :D
- ilkka
Muuten molemmat ihan jees autoja mutta joutuu varautua varusteluun laittamaan n.20k€.
Aika karvalakin oloisia perusvarustein.
Muuten varmaan aika makuasia kumman valitsee. Audissa vähän paremmat tilat ja sisusta ainakin omasta mielestäni tyylikkäämpi.
Ps. Audissa ainakin ehdottomin varuste on tutkat eteen ja taakse, ei näe mitään kulmaa yhtään ja keula on piiiiitkä ja pimeä...- niitä
kädiläkkejäkin ajettu viiskytluvulla ilman tutkia heh
- myös
laskenut lisävarusteisiin noin 20k euroa. Kun lisävaruste listaa katselee niin toi 20k tulee aikaa äkkiä vastaan.
- bemari RWD
Bemarissa on kehittyneempi neliveto, hiljaisempi matkustamo.
Bemari ulospäin tyylikkäämpi.
Molemmat hyviä autoja.- Sillä
ei ole mitään merkitystä käytännön elämässä, eikä aina kannata uskoa kaikkea mitä mainosklovni kertoo.
Kysyjälle linkkiä jos saksaa osaa, tässä ovat kyseiset autot nelivetotestissä:
http://www.autobild.de/test/neuwagen/artikel.php?artikel_id=10589
Audi/MB viisi tähteä
BMW neljä
Mutta kuten joku jo ylempänä totesi, on tuon hintaluokan autoissa niin vähän eroja, että mieltymyksien mukaan. - Yksi kommentoija
BMW:n nelari on toki hienompi, mutta Audin Quattro-tekniikka on todettu hyväksi ja kestäväksi viimeisen 25 vuoden aikana. Toiset haluavat hienoa tekniikkaa ja toiset luotettavaksi todettua tekniikka, eivätkä kummatkaan ole väärässä.
- KaksKasi(E39)
Uutta pemaria en oo vielä päässy testaamaan, mutta audia oon kurvaillu useemman sata km.
Sattu oleen vielä quattro malli vielä...
Ekaks ku istu kyytiin, niin tuli semmoinen olo, että onkohan nuo ikkunoiden alareunat jo vähä liia korkealla, mutta taitaa olla nykytrendi ( itseäni ei sinänsä haittaa, olen yli 190cm).
Ite en muute oo koskaan pitäny audien rateista, iha ku ois kourassa joku kärrynpyörä, mutta kyllä sitä vääntelee. Saaneeko tähän kaikkea nappia auton säätelyyn (mankka, vakkarin, puhelin...). Hanskalokero pilattu cd-soittimella, se vähä ihmetytti, boksi lienee sijoitettu peräkontiin?
Ajettavuus on mahtavaa, muutamin varauksin, tilaa on ja sisusta on laadukas. Triptronicci vaihtaa kivasti ja kiisseli vetää ku helevetti varsinkin kun tämä on nyt lastutettu. Kyllä se on aivan tautista se lähtö esim. talvella tuommosella kamppeella; ainut vaan se huonopuoli, että siinä huijjautuu ihmismieli siihen, että tää myös pysähtyy yhtä nopeesti ku lähtee. Alusta on jämäkkä, ottaa patit hyvin, mutta..
Sitten se negatiivisin puoli koko kiesissä; vetely, auto ei mennyt niin suoraan kuin esim, oma kiesini. Sitä en sitte tiedä mikä oli rengastus, mutta tämä jäi ainoana negatiivisena kokemuksena mieleen. Vetely ei ollu vaarallisen suurta, mutta tuntui ajotuntumassa.
Siitä muute laukes nyt pakkasten kunniaksi tehostin em. autosta. Auto on -06 mallinen. 05-mallisessa oli jotain muutaki teknistä, mutta ei nytmuistu mieleen... Sen verran sössivät merkkihuolloissa, etteivät ikinä saaneet webastoa autoon asennettua, vaikka ohjeistusta tuli iha saksasta asti... Webastoa ei saatu toimimaan, kuin auton ollessa käynnissä, eli ei oikeen. 2 kertaa taisi tulla autosta nesteet pihalle, tuon em. asennusharjoittelun kunniaksi. Liekkö kukaan saanut missään jälkiasennettua webastoa uusimppin A6:iin?
Niin kumpi parempi, aika vaikee tilanne. Saksassa näyttäs ainaki siltä, että audit ja meesut pitää arvonsa peremmin ku puimuri.
Tai oikeestaan, vittuuks tässä sitä arpoo, mullei oo ikinä vara ostaa uutta tämän hintaluokan autoa, siinäpähän tee mitä rahoillais / rahoitusyhtiön rahoillasi haluat.
Tässäpä yksipuolinen ja puolueellinen kommentti, vassoq
KaksKasi(E39)- KaksKasi(E39)
Etkä sitte ota siihe audiin niitä xenoni-lyhtyjä, maksaavat muistaakseni 3500€ ja niissei oo mitään muuta parempaa verrattuna omani normaaleihin valoihin kuin se, että puun latvat näkyy vähä liianki hyvin. Valoteho hintaan nähden ala-arvoinen.
- ei edes
vaihtoehto, yhden omistanut ja oli taatusti viimeinen. Laatu ja luotettavuus ei todellakaan tyydyttänyt.
- BMW
ei edes kirjoitti:
vaihtoehto, yhden omistanut ja oli taatusti viimeinen. Laatu ja luotettavuus ei todellakaan tyydyttänyt.
Että, siinä missä audin 1,9tdi on melkein aina vertailun kohde keskikokoisissa dieseleissä niin bmw:n 3,0 l diesel on isommassa luokassa , kaiken lisäksi myös suunnan näyttäjä. Edellisestä linkistä katsottuani oli bmw minusta hienoin sisältä, sitten mersu jonka jälkeen audi.. Kaikki kuitenkin hienoja ulkopuolelta kuin sisältäkin ja varmasti jokainen on hyvä vaihtoehto autoksesi. Itse kuitenkin olen ostamassa bemarin, mutta audi olisi ollut seuraava vaihtoehto.
- katsomalla
näkee, että testi on väännetty väkisin Audille ensimmäisessä tilaosiossa. Auto & Motorsport vertailussa vastaavassa testissä Bemu pesee Audin mennen tullen.
Volkkari mikä volkkari. - tilapisteillä
katsomalla kirjoitti:
näkee, että testi on väännetty väkisin Audille ensimmäisessä tilaosiossa. Auto & Motorsport vertailussa vastaavassa testissä Bemu pesee Audin mennen tullen.
Volkkari mikä volkkari.ei ole niin hirveästi eroa. Oletko nyt tyytyväinen?
http://www.autozeitung.de/images/cars/1201/az08_05_032_0_VT_Audi_MC4.pdf
Tai tämä?
http://www.autozeitung.de/images/cars/1336/az16_05_030_VT_O.MittelK.pdf - Sitten
katsomalla kirjoitti:
näkee, että testi on väännetty väkisin Audille ensimmäisessä tilaosiossa. Auto & Motorsport vertailussa vastaavassa testissä Bemu pesee Audin mennen tullen.
Volkkari mikä volkkari.Bemukuski hermostui ja meni sormi suuhun. Kannattaa ostaa Toytota, niin ei mene hermo. Siihen on tottunut, että Toyota ei voita testejä hirveästi.
nimim. Tyytyväinen Ave - A-man
Sitten kirjoitti:
Bemukuski hermostui ja meni sormi suuhun. Kannattaa ostaa Toytota, niin ei mene hermo. Siihen on tottunut, että Toyota ei voita testejä hirveästi.
nimim. Tyytyväinen AveOli mukava lukea kerrankin ASIALLISIA kommentteja pitkä litania puolesta ja vastaan EDELLÄMAINITTUUN kommentiin asti.
- kolmannen
tilapisteillä kirjoitti:
ei ole niin hirveästi eroa. Oletko nyt tyytyväinen?
http://www.autozeitung.de/images/cars/1201/az08_05_032_0_VT_Audi_MC4.pdf
Tai tämä?
http://www.autozeitung.de/images/cars/1336/az16_05_030_VT_O.MittelK.pdfluokan autolehtiä. Ei noilla testeillä ole paljoo merkitystä. Vähän sama kuin Maaseudun Tulevaisuus julkaisisi avaruusrakettitestin...
- Joona
Osta Bmw, koska se on tehokkaampi, hienompi ja...... Audi A6 3.0Tdi Quattro on serkullani ja hän haluaisi kyllä Bmw:tä..ei audissa varmaan ole mitään vikaa..mutta tämä on vain mielipiteeni asiasta
- ja kevät
Ja sen kyllä huomaa.
- MLPO
Olen koeajanut tuon bemarin (takatuuppariversiona). Auto oli hiljainen ha hyvä ajettava. Moottorissa oli voimaa kuin pienessä kylässä. Etenkin kiihdytys 70:stä reiluun sataseen meni heittämällä. Mietin vakavasti juuri tämän mallin ostoa, mutta päädyinkin sitten maasturiin.
Audi A6:sta en ole koeajanut. Mielestäni se on iso ja näyttävä auto. Sisätilat olivat viimestellyn oloiset.
Nuon kallista ostosta tehdessä kannattaa käydä ajamassa molemmat autot peräjälkeen. Sitten on hyvä mennä kotiin jäähdyttelemään ja järkeilemään. Tarvittaessa toinenkin ajo on järkevä, jos olo jää epävarmaksi.
Onhan se selvää että molemmat noista autoista on hyviä. Ratkaisu kannattaa tehdä oman kokemuksen pohjalta.
MLPO - cruisaaja
ominaisuuksien painotuksista. Kummankin nelivedolla varmasti pärjää hienosti. Mutta jos ajelet paljon katulamppujen ulottumattomissa, niin suurin ero Bemun hyväksi on kunnon valot. Audin perusvaloilla ei tee mitään, eivätkä xenonit paljoa auta. Audiin joutuu laittamaan käytännössä enemmän lisävarustetta. Bemu on hiljaisempi. Bemussa vakiona mm. ilmajousitus/tasonsäätö. Itse otin bensa-Bemun.
- bem1
onko bmw 530 xia touring turbo koneella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941749
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2411579- 891356
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651025Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9904- 46862
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika36842