kerro lisää epätietoiselle....
kaksonen(n) + oinas(m)
5
1516
Vastaukset
Sain joskus horoskooppikortin, jossa kerrottiin parhaimmat kumppanit kaksoselle..joka siis ite oon:) Mieleen jäi parhaiten maininta "vanhemmasta oinaasta", sillä seurustelin sillon ja seurustelen yhä (5v) mua 7 vuotta vanhemman oinas uroksen kanssa;)
- Oinas puolisona
Minun oinas on minua 4 vuotta nuorempi. Suhde toimii oikein hyvin. Olemme olleet 2,5 vuotta yhdessä. Oinasmies on ehdoton, hiukan mustasukkainen ja tekee kaikkensa oman kumppanin hyvinvoinnin eteen !
Tsemppiä eteenpäin sinulle !
- nuppu
minäkin seurustelen oinas uroon kanssa ja intohimoa on. olen monesti jostain astrologia jutuista lukenut että oinas ja kaksonen on hyvä yhdistelmä. en kyllä oikein usko näihin juttuihin, mutta kai se on ruvettava uskomaan pikkuhiljaa.. :)
- Eveliina
Reilut 5,5 vuotta yhdessä ja erittäin hyvin menee oinasmiehen kanssa. Oinasmieheni ei ole mikään yltiöromanttinen, millaista miestä alunperin hain, mutta näin vuosien varrella olen huomannut, etten sellaista kyllä kaipaisikaan. Rakkauden osoitukset ovat lähinnä molemminpuolisesti toistemme kiusoittelua huumorimielellä, mutta tottakai myös läheisyyttä ja suukottelua. Arjen teoillaan oinasmies myös pyrkii osoittamaan rakkautensa, ei kukkakimpuilla ja lahjoilla.
Miehessäni rakastettavia piirteitä on myös luotettavuus ja suorapuheinen rehellisyys. Suhteemme alkuvaiheessa olin vielä aika herkkä loukkaantumaan noista suorista kommenteista, mutta nyt jo osaan arvostaa sitä, ettei mies turhaan mielistele. Itseluottamus hänellä on myös vahva. On ihanaa, että mieheni osaa arvostaa herkkyyttäni ja muutenkin minua kaksostyttöä omana itsenäni.
- twin77
mulla oli lyhyt ja kiihkeä suhde oinasmieheen... haluan häntä vieläkin... mahdoton unohtaa... eilen se oli samassa ravintolassa! Mitä ihmettä mä teen???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3656600Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483886Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava261438Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard241201- 981081
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,1791010Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue18936- 52930
- 56886
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9857