Millainen paikka se on? Soittaako ne pelkästään DM:ää? Kannattaako vierailla?
Vastaukset 4
- Faith
Nopsaan kävin siellä pyörähtämässä noin vuosi sitten ja olin hiukan pettynyt. Ehkä siksi kun jostain syystä luulin,että paikassa myytäisiin jotain oheiskamaa(esim. paitoja, joita ei tahdo löytää mistään!), mutta ei siellä ollut mitään myytävänä. Pieneltähän tuo vaikutti, mutta en tosiaan käynyt koko baaritilaa katsastamassa, joten en uskalla mitään sanoa. Ja ainakin silloin siellä soitettiin jotain muuta kuin DM:ää. Mutta kannattaa kuitenkin varmaan käväistä siellä, jos Tallinnaan päin olet menossa!
Ja voisi varmaan auttaa asiaa käydä siellä iltasaikaan...minä kävin ajan puutteen vuoksi päivällä ja eihän baareissa nyt päivällä kovin kummoista ole.- Pimpf
... mm t-paitoja, ostin muutama vuosi sitten sieltä mustan t-paidan, jossa teksti Depeche Mode Estonian Fanklubb...
Muutenkin ihan kiva paikka, siellä soitetaan eri versioita DM:n biiseistä.
Kannattaa käväistä!
- Sukka
Kyseessä on huomaamaton, pieni kellarissa oleva baari. Yleensä siellä soi pelkästään DM. Telkkarista tulee konsertteja ja muuta mukavaa.
Arkisin baarissa on asiakkaina lähinnä turisteja sekä henkilökunnan kavereita. Palvelu on ihan ok.
Valikoimissa drinkkejä, jotka ovat nimetty depechen biisien mukaan. Jos haluaa niitä maistella, drinkkilista löytyy tiskiltä.
Kun kävin viimeksi, baarin puolelle oli tehty remonttia, mutta siellä ei ollut vieläkään vessanpöntössä sitä nuppia! Kyseinen nuppi on ollut kadoksissa jo pitkään.. Välillä joku on yrittänyt korjata pönttöä asentamalla puuttuvan nupin tilalle sellaisen virityksen esim. tikkarin tikusta.. Vaikea selittää, mutta vessan huuhteleminen voi olla siis hankalaa.
Bändin pojat kävivät baarissa Davea lukuunottamatta Exciter-kiertueella. Siitä on kuvia baarin seinillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511011- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et34607- 39547
- 63513
- 39512
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht315478kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449- 74448
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19411