Ulkona pisuttelu

Milla

Onkohan toisia naisia jotka tykkää lämpimällä säällä pissata ulkona. Teen aika usein, on niin jännä tunne kun saa olla varullaan tuleeko joku jostain nurkan takaa ja näkee kaiken.

31

12036

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jep

Kyllä on ja minä ainakin liikuskelen kesät ilman pikkuhousuja hame päällä, niin on helppoa kusasta seisaaltaan, vähän helmaa vaan nostaa pois tieltä. Posliinina kannattaa pillu olla niin ei karvoista kusi roisku kintuille. Sillai on kiva seurata miesten reaktioita kun menee vähän piiloon mutta kuitenkin niin et ne huomaa, et oot seisaaltaan, voi sitä ihmettelyä. Kun vaan opettelee, niin oppii saamaan kunnon kusikaaren, jotta ei kintuille roisku. Onhan se paljon mukavampaa kun ei tarvii kyykkiä ja varoa ettei muurahaiset mene pilluun kutittelemaan.

• tottakai

Kylläpä sitä on hieman pakko ulkona pisutella jos kova hätä yllättää.Ei siinä se kummempia jännityksiä ole,pissittää niin pissittää,mitäs sitten.En nyt voisi sanoa että tykkään,kun on pakko,niin on.Kesällä tosiaan helppoa,kun voi tehdä sen ulkona.

• Anne

pari vinkkiä. Asuin yhden kesän talossa jonka
      porttikäytävässä ja sisäpihallaa (asfaltoitu) viikonloppuisin väki pissaili, HAJU kaamea, talonmiehen aamuisista vesipesuista huolimatta. Ymmärrän hyvin että kun on hätä niin onhan jo terveyssyistä parempi ja järkevää pissata ennemmin kuin halkaista rakkonsa. Mutta tehkää kuten minä, kaduilla on ritiläkantisia sadevesikaivoja, pissatkaa niiden päällä niin pissat huuhtelee sadevedet ilman hajuhaittoja. Ellei sadevesikaivoja näy laskekaa pysäköityjen autojen väliin ajoväylälle jalkakäytävän viereen, siitä sadevedet huuhtelevat myös kadun viemäreihin.
      Älkää tehkö talkkareille ja asukkaille kiusaa!!

• msx

Näin tehden ei mummojen tarvitse kirjoitella yleisönosastolle nuorison käytöstavoista.
        (Ei kusi haise seuraavana päivänä portinpielissä)

• epämummo
        msx kirjoitti:

Näin tehden ei mummojen tarvitse kirjoitella yleisönosastolle nuorison käytöstavoista.

Kyllä kusi haisee ja aika pahasti sillä samassa porttikongissa voi olla tusina kusipäätä saman yönä.
        Miettikää vähän

• Anonyymi
        msx kirjoitti:

Jos ottaa suihin

• pispis

Vaimo pitää pisuttelusta yleisellä paikalla, ja vielä kun minä pidän kättäni pimpsan pissasuihkussa se tekee puuhasta kiihottavan. Kerran kun vaimo pissasi porttikongissa, eräs vanhaherra tuli yllättäen paikalle. Hame oli korvissa ja pimpsasta suihkusi jaffaa, vaimo ei ollut millänsäkään, huusi vaan vanhalle herralle "haluaako herra koittaa" ja herrahan tuli ja koitti sanaakaan sanomatta jatkoi sen jälkeen matkaansa. Onko teille sattunut vastaavia tapauksia? Meillä on vaikka kuinka monta hauskaa juttua, kun pisutellaan missä milloinkin niin niitä sattuu.

• Talonmies

Ajetelkaa vähän hyvä aviopari missä harrastatte
        moista! Jos tulette minun porttikongiin kusemaan niin lähdöt saatte ja en vastaa seurauksista!

• M72

Minä taas tykkään katsella kun naiset
      pissaa ulkosalla. On jotenkin kiihottavaa nähdä
      nainen kyykyllään ja pissan suihkuavan
      jalkovälistä. Sattuisinpa joskus kohdalle kun
      harrastat pissailua ;)

• Anonyymi

Sama

• nina

Ulkona kakkaaminen se vasta jotakin on! Tajuttomat vibat!

• mies

uskokaa tai älkää mutta näin festareilla pusikossa tytön ottavan laukustaan semmosen pahvinpalan jonka rullasi suppilon muotoon, laski housuja ja pikkareita edestä vähäsen, asetti läpyskän haaroihinsa ja pissasi jotenkin tämän avulla kuin pojat, rypisti ja heitti sitten sen pahvin pusikkoon. todella harvinainen näky.

• nisksios

No enpä nyt tiedä. Onhan se tötterö aika uus markkinoilla, mut mä oon nähny niitä käytettävän festareilla aika monesti

• Ihan ulkona
        nisksios kirjoitti:

No enpä nyt tiedä. Onhan se tötterö aika uus markkinoilla, mut mä oon nähny niitä käytettävän festareilla aika monesti

Mistähän ihmeen tötteröstä kysymys? voisiko joku valaista?

• pode

Olin menossa sairaalakäynnille sokkeloisessa rakennuksessa hortoilin pitkin käytäviä. Kunnes yhdessä nurkassa valkotakkinen hoitaja pissasi nurkassa housut kintussa. Ensin (1/1000000s) ajattelin ei voi olla totta, syöksyin laittamaan käteni jalkoväliin, ja kuuma pissa suihkusi sormieni lävitse. Hoitsu vaan hymyili ja jatkoi pissaamista. Kaksi sekuntia myöhemmin olin jo kaukana, ja maiskuttelin sormiani. Viisi minuuttia myöhemmin istuin potilaan sängynvierellä kun hoitsu sisään, en katsonut, mutta kuulin kuiskauksen maistuiko hyvälle. Betoni lattia tuntui olevan lakritsia, kun hän iski silmää.

• satu

eli kukku juttu.

• mä jo luulin...
        satu kirjoitti:

eli kukku juttu.

NO SHIT SHERLOCK!

Jos se ryppy siinä otsalla vielä vähän syvenee,niin siihen kanjoniinhan voi kohta jo vaikka eksyä...

• tiinu

pissaan ulkona viikonloppuisin tarvittaessa, on ihan kivaa kun on vähän tullut otettua ja vapautunut olo muutenkin. Ja kyllä ne syyssateet pienet pissat kadulta huuhtelee.

• juise

Joo mun lähellä on automaatti missä sit ihmiset käy nostaa rahaa viikonloppuisin kännissä ja oon nähny monta kertaa ku naiset pisuttaa siihen kadulle..on muuten kiihottavaa..

• Anonyymi
        juise kirjoitti:

Joo mun lähellä on automaatti missä sit ihmiset käy nostaa rahaa viikonloppuisin kännissä ja oon nähny monta kertaa ku naiset pisuttaa siihen kadulle..on muuten kiihottavaa..

No en sanoisi kovin kiihottavaksi,mutta makujan on erilaisia.
        Vartija-aikoina Helsingin keskustassa näin ihan tarpeeksi kusekselijoita miehiä ja naisia
        Molempien kusi haisee yhtä pahalta.
        Viikonloppuisin oli hankala kävellä kun jatkuvasti piti väistellä kusilammikkoja
        Varsinainen kusiputka oli siihen aikaan Bulevardi seiskan porttikäytävässä.

Kyllä ne kaikki kuseskelijat meni valvontakameroille,olis siinä ollu materiaalia kusifaneille.
        Monestikin näkyi naisia ryhmäpisullla,perseet paljaina sen porttiholvin välikössä.

Kyllähän niitä naisten perseitä katselee,mutta se haju on liikaa..

• wetset

Heippa! Mä olen aika..tai siis ihan uusi tällä pissailu-alalla, mutta jäin heti koukkuun siihen kun kerran annoin tulla julkisella paikalla housuun..( olin kyllä humalassa )..Siinä oli jotain niin ihanaa, salaista tai kiellettyä että odotan oikein sitä hetkeä kun alkaa pissattamaan, että joko saan laskea lämpimän pissan housuun tai suihkia ympäriinsä..
      mailaa/tkaa: [email protected]

• masa

kerrohan kummat pisuttelu vehkeet omistat?

• Anonyymi

U­­us­­i sek­­sitea­­­tteri ava­­utuu Suomeen! Kutsu­­­mme kai­­­kk­i­­. Il­mo­ittau­­tum­ine­­­n ry­­hmäämm­­­e tä­­­äll­ä 👉 http://alikuzu.com/H/T8a2D6

• Ennen menoamme savusaunaan vaimoni aikuinen kummityttö teki usein pisut ulos saunan vireen minuun päin kääntyneenä. Siinä asennossahan vittu on kauniisti auki. Lienee selvää, että hän sai tuntea myös iloa siitä, kuinka oli ihailun kohteena.

Samoin myös kun vilvoitellessamme hän tahtoi poimimaan ulpukoita ja halusi olla 'harjoituksen vuoksi' veneen airoissa. Mutta oli siinä toinenkin syy. Tukiessaan jalkojaan veneen kaaria vasten ne levisivät loitolle toisistaan ja poikkeuksellisen ihana vittu aukesi täyteen kauneuteensa ja näytti, mitä käsittämättömän suloista sen sisällä on.

Totta kai kummityttö tämän tajusi, mutta hänelle olikin luonnollista näyttää, mitä ihanaa hänellä on. Ja hän tunsi, kuinka ihaillen katsoin. 🌹👀

• Anonyymi

Kusen silloin kun kusettaa. Missä vaan.

• Anonyymi

On muuten äärettömän kamalaa joutua hölmöjen sotkuja siivoamaan siinä olisi hyvä tilaisuus paikata kuntien kassa vajetta kun poliisi kirjoittaisi jokaiselle sotkijalle kunnon päiväsakot.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Postilaatikolla käynnin yhteydessä voi kyykistyä, pikapisut voi lorauttaa kun ei ole pikkareita jalassa. Naapurit syyttää seudun koiria...

• Anonyymi
    • Anonyymi

Satuin näkemään kun naapurin tyttö, oikeastaan jo nainen pissasi saunan viereen. Kävin koskemassa kielelläni samasta kohdasta ruohoa!

• Anonyymi

Kyllä se varmaan ihan kivalta tuntuu

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3141
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1462
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1369
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1324
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1236
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe