millainen paikka raahe on asua yleensä.millaisia ihmisiä ym. tieto raahesta kiinostaisi...
raahe asuinpaikkana
10
3048
Vastaukset
- Aimo Rapula
Ihan kiva asuinpaikkana. Jos vain töitä löydät niin mikäs täällä asuessa, luonto lähellä ym. Raahelaiset aluksi hiukan sisäänpäinkääntyneitä mutta kyllä kavereitakin ajan kanssa löytyy.
- marjo
asuneena vois sanoa omakoht. kokemusten perusteella, että on tosi sisäänpäinlämpiävä kaupunki. kavereita sain töiden kautta ja harrastuksista... vaivalla....
kaupunki on kyllä söötti, vanha kaupunki yliarvostettu.- ...jo täälä
Marjo kirjoittaa totta, yliarvostettu juuri tuosta vanhuudesta.
Ja joillekkin aivan liian tärkeä.
Ei täälä mitään kummosta ole vaikka vaikealta tuntuu lähtä muualle... - entinen raahelainen
...jo täälä kirjoitti:
Marjo kirjoittaa totta, yliarvostettu juuri tuosta vanhuudesta.
Ja joillekkin aivan liian tärkeä.
Ei täälä mitään kummosta ole vaikka vaikealta tuntuu lähtä muualle...Olen asunut Raahessa monta vuotta, mutta muutin 3 vuotta sitten pois.Mielestäni Raahessa ei ole oikein elämää, tylsä pieni käpykylä.Mitään en jäänyt raahesta kaipaamaan.Siellä ihmiset on tosi sisäänpäin kääntyneitä.Asustelen täällä etelä suomessa nykyisin.Täällä asiat on toisella mallilla:)
- Raahelainen
entinen raahelainen kirjoitti:
Olen asunut Raahessa monta vuotta, mutta muutin 3 vuotta sitten pois.Mielestäni Raahessa ei ole oikein elämää, tylsä pieni käpykylä.Mitään en jäänyt raahesta kaipaamaan.Siellä ihmiset on tosi sisäänpäin kääntyneitä.Asustelen täällä etelä suomessa nykyisin.Täällä asiat on toisella mallilla:)
Se hän ihmisestä kiini missä viihtyy mut raahe on ihan hyvä paikka asua kohtuulisen hintaset kämpät niin edes päin. Helingissä saa normaali ihminen asua 32 neliön poksissa maksaa perse ruvella vuokraa. Illat hengaila baareissa!!! Ei se ole elämää vai onko.......?
- tiedän
Aika veemäisiä ja puhuu paskaa, selkään puukottajia. Mut jos jaksat riehua ja tapella ja vituilla reilusti, niin sit OK!
- Minä vaan..
kavereita ei saa ja kaikki haluaa tapella...
- kaunis luonto
Raahessa on ihana meri ja paljon kaunista luontoa ympärillä. Asun itse nykyisin muualla, mutta nautin joka kerta kun käyn kaupungilla ja sen ympäristössä kävelyllä. Rauhallista, hiljaista ja uneliasta.
- se "luonto" siis
Raahen luontohan on tasaista pajukkoa, joka sekin on puolet vuodesta "mustana". Saaria on jonkun verran, mutta ne eivät näy muuta kuin tornin huipulla. Sitten vielä Rautaruukin tehdas näkyy kauniisti taustalla silloin kun ei ole savun peitossa.
- Ruukki ja rauta
Yhtä likainen, savuinen, pölyinen aavekaupunki, jossa asuu vain maalaisjuntteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4622848Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152675Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2721618Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841204Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4411145Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 156980
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41938- 56909
- 79895