RITA

RUMIN

Noista kilpailijoista---ei millään pahalla mut paljon paljon paljon paremman näkösiä naisii löytyy joka nurkan takaa kun nää kilpailijat...

17

1033

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PARAS

      RITAHAN ON KAUNEIN KASVOISTAAN TOSIN VARTALO ON HUONOIMPIA MUIHIN KILPAILIJOIHIN NÄHDEN.

      • ....

        ritahan on aivan järkyttävän näköinen. Mutta kroppa on paras kilpailijoista. kun taas suvi on nätein, mutta sillä on kamala kroppa.


    • fotomania

      Onkohan tuohon kaunaas joku muu syy olemassa. Ei voi kyllä käsittää miten muka tuo Rita noista rumin olisi. Siellä on kuitenkin ainakin kolme hiirulaista tallaaja, mitkä ei edes kuulu koko mittelöön.

      Taisi ollakin nyt joku henk. koht. parjauskampanja sulla? Mistä ihmeestä olet Ritalle niin katkera. Ulkonäkö se ei ainakaan ole.
      Hmmmmm....Onko syy se, että itselläs on huono ja hapero tukka, vai mikä mättää....?

      • sillä

        on vaan ruma naama. Mun mielipide eikä liity mun naamaan mitenkään.


      • rumakaunis
        sillä kirjoitti:

        on vaan ruma naama. Mun mielipide eikä liity mun naamaan mitenkään.

        On kyllä todella vääristynyt kauneuskäsitys. Mitä olet mieltä pupuista?

        Voitkos vähän edes yrittää täsmentää tuota hyvin taitavasti sanailtua vastaustasi?


      • katso.......
        rumakaunis kirjoitti:

        On kyllä todella vääristynyt kauneuskäsitys. Mitä olet mieltä pupuista?

        Voitkos vähän edes yrittää täsmentää tuota hyvin taitavasti sanailtua vastaustasi?

        itse tota kuvaa joka on suomi24 äänestykses Ritasta. Tarviiko täsmentää enempää? Näin muita kuvii myöhemmin niin ei se ehkä kaikista "rumin" ookkaan mutta kauniinpii naisii löytyy melkeen joka kulman takaa kun nää kilpailijat. Mut kuvat vääristelee...en tiedä minkä näkösii ne sit oikeesti on.


    • miäs

      Niin. Eivät ne parhaat lähde moiseen hevosenleikkiin.

    • Aloittaja

      Että nyt kun katoin lisää kuvia niin ei se välttämättä kaikista rumin ookkaan muttei paraskaan. Kuvat voi kyllä aina valehdella...

    • Missihullu

      mitä tosin ei muista voi sanoa. Järkyttävän näköisiä otuksia finaalissa, taas kerran. Numero 4 on heistä siedettävin, vaikka ei mikään klassinen kaunotar aivan olekaan. Ainoa kuitenkin riittävän pirtsakan oloinen menestymään kv. mittelöissä. Siellä kun pitää osata avata sanainen arkkunsa ja tehdä vaikutus. Kahdeksikko on seuraavaksi siedettävin, mutta loput voisi suoraan lähettää kotiin. Ihan näin nimimerkillä kohta 30 vuotta missejä joka vuosi tiiviisti seurannut...

      Kasi tosin tulee voittamaan, sen näki jo tämän päivän iltalehdyköistä, joissa kummassakin pimu oli näyttävämmin esillä kuin muut. Suosikkiaseman leivonta on alkanut, ja senhän tietää mihin se johtaa.

      • kasi voittaa

        mikä ei tosin oikeudenmukasta mut näinhän se tulee meneen. arvostan sun tietämystä oot kirjotellut tänne kauan ja tunnet missit pitkältä ajalta. mustakin se nelonen paras mut kauneushan se on katsojan silmässä ;-)


      • Missihullu
        kasi voittaa kirjoitti:

        mikä ei tosin oikeudenmukasta mut näinhän se tulee meneen. arvostan sun tietämystä oot kirjotellut tänne kauan ja tunnet missit pitkältä ajalta. mustakin se nelonen paras mut kauneushan se on katsojan silmässä ;-)

        kommentista :) Mutta olis kannattanut lukea viestiäni kriittisemmällä silmällä ;) , tein nimittäin aikamoisen mokan... KAkkosesta jotenkin (pitkän työpäivän ja yliväsyneinä riehuvien muksujen nukuttamisen aiheuttaman päänsäryn takia kai) tuli KAsi. Lakkistoa siis tarkoitin, enkä sitä Malvalehtoa.


      • Missihullu
        Missihullu kirjoitti:

        kommentista :) Mutta olis kannattanut lukea viestiäni kriittisemmällä silmällä ;) , tein nimittäin aikamoisen mokan... KAkkosesta jotenkin (pitkän työpäivän ja yliväsyneinä riehuvien muksujen nukuttamisen aiheuttaman päänsäryn takia kai) tuli KAsi. Lakkistoa siis tarkoitin, enkä sitä Malvalehtoa.

        NYT menen kyllä nukkumaan... Kasihan se Lakkisto edelleen on. Luulin seonneeni numeroissa, kun kävin katselemassa Ilta-Sanomien missisivuilla ja en heti tajunnut, että siellä ehdokkaat eivät ole heille arvotussa kilpailujärjestyksessä, vaan äänestystuloksen mukaisessa järjestyksessä... Mietinkin, että mistä ihmeestä minä eilen keksin, että Lakkisto on kasi; no, nyt selvisi... Eikun öitä kansa.


    • ...

      Rita on kärki kolmikossa

    • Anonyymi00014
      UUSI

      Mite n tämä sovellus poistetaan värin sotkija sukka sovelus vesi

    • Anonyymi00015
      UUSI

      Miten tämä väkivalta Rita sovellus poistetaan

    • Anonyymi00016
      UUSI

      Väkivalta gigantti ryhmä huutaa niehet

    • Anonyymi00017
      UUSI

      Rita sovellus ei köydy

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe