Noista kilpailijoista---ei millään pahalla mut paljon paljon paljon paremman näkösiä naisii löytyy joka nurkan takaa kun nää kilpailijat...
RITA
17
1033
Vastaukset
- PARAS
RITAHAN ON KAUNEIN KASVOISTAAN TOSIN VARTALO ON HUONOIMPIA MUIHIN KILPAILIJOIHIN NÄHDEN.
- ....
ritahan on aivan järkyttävän näköinen. Mutta kroppa on paras kilpailijoista. kun taas suvi on nätein, mutta sillä on kamala kroppa.
- fotomania
Onkohan tuohon kaunaas joku muu syy olemassa. Ei voi kyllä käsittää miten muka tuo Rita noista rumin olisi. Siellä on kuitenkin ainakin kolme hiirulaista tallaaja, mitkä ei edes kuulu koko mittelöön.
Taisi ollakin nyt joku henk. koht. parjauskampanja sulla? Mistä ihmeestä olet Ritalle niin katkera. Ulkonäkö se ei ainakaan ole.
Hmmmmm....Onko syy se, että itselläs on huono ja hapero tukka, vai mikä mättää....?- sillä
on vaan ruma naama. Mun mielipide eikä liity mun naamaan mitenkään.
- rumakaunis
sillä kirjoitti:
on vaan ruma naama. Mun mielipide eikä liity mun naamaan mitenkään.
On kyllä todella vääristynyt kauneuskäsitys. Mitä olet mieltä pupuista?
Voitkos vähän edes yrittää täsmentää tuota hyvin taitavasti sanailtua vastaustasi? - katso.......
rumakaunis kirjoitti:
On kyllä todella vääristynyt kauneuskäsitys. Mitä olet mieltä pupuista?
Voitkos vähän edes yrittää täsmentää tuota hyvin taitavasti sanailtua vastaustasi?itse tota kuvaa joka on suomi24 äänestykses Ritasta. Tarviiko täsmentää enempää? Näin muita kuvii myöhemmin niin ei se ehkä kaikista "rumin" ookkaan mutta kauniinpii naisii löytyy melkeen joka kulman takaa kun nää kilpailijat. Mut kuvat vääristelee...en tiedä minkä näkösii ne sit oikeesti on.
- miäs
Niin. Eivät ne parhaat lähde moiseen hevosenleikkiin.
- Aloittaja
Että nyt kun katoin lisää kuvia niin ei se välttämättä kaikista rumin ookkaan muttei paraskaan. Kuvat voi kyllä aina valehdella...
- Missihullu
mitä tosin ei muista voi sanoa. Järkyttävän näköisiä otuksia finaalissa, taas kerran. Numero 4 on heistä siedettävin, vaikka ei mikään klassinen kaunotar aivan olekaan. Ainoa kuitenkin riittävän pirtsakan oloinen menestymään kv. mittelöissä. Siellä kun pitää osata avata sanainen arkkunsa ja tehdä vaikutus. Kahdeksikko on seuraavaksi siedettävin, mutta loput voisi suoraan lähettää kotiin. Ihan näin nimimerkillä kohta 30 vuotta missejä joka vuosi tiiviisti seurannut...
Kasi tosin tulee voittamaan, sen näki jo tämän päivän iltalehdyköistä, joissa kummassakin pimu oli näyttävämmin esillä kuin muut. Suosikkiaseman leivonta on alkanut, ja senhän tietää mihin se johtaa.- kasi voittaa
mikä ei tosin oikeudenmukasta mut näinhän se tulee meneen. arvostan sun tietämystä oot kirjotellut tänne kauan ja tunnet missit pitkältä ajalta. mustakin se nelonen paras mut kauneushan se on katsojan silmässä ;-)
- Missihullu
kasi voittaa kirjoitti:
mikä ei tosin oikeudenmukasta mut näinhän se tulee meneen. arvostan sun tietämystä oot kirjotellut tänne kauan ja tunnet missit pitkältä ajalta. mustakin se nelonen paras mut kauneushan se on katsojan silmässä ;-)
kommentista :) Mutta olis kannattanut lukea viestiäni kriittisemmällä silmällä ;) , tein nimittäin aikamoisen mokan... KAkkosesta jotenkin (pitkän työpäivän ja yliväsyneinä riehuvien muksujen nukuttamisen aiheuttaman päänsäryn takia kai) tuli KAsi. Lakkistoa siis tarkoitin, enkä sitä Malvalehtoa.
- Missihullu
Missihullu kirjoitti:
kommentista :) Mutta olis kannattanut lukea viestiäni kriittisemmällä silmällä ;) , tein nimittäin aikamoisen mokan... KAkkosesta jotenkin (pitkän työpäivän ja yliväsyneinä riehuvien muksujen nukuttamisen aiheuttaman päänsäryn takia kai) tuli KAsi. Lakkistoa siis tarkoitin, enkä sitä Malvalehtoa.
NYT menen kyllä nukkumaan... Kasihan se Lakkisto edelleen on. Luulin seonneeni numeroissa, kun kävin katselemassa Ilta-Sanomien missisivuilla ja en heti tajunnut, että siellä ehdokkaat eivät ole heille arvotussa kilpailujärjestyksessä, vaan äänestystuloksen mukaisessa järjestyksessä... Mietinkin, että mistä ihmeestä minä eilen keksin, että Lakkisto on kasi; no, nyt selvisi... Eikun öitä kansa.
- ...
Rita on kärki kolmikossa
- Anonyymi00014UUSI
Mite n tämä sovellus poistetaan värin sotkija sukka sovelus vesi
- Anonyymi00015UUSI
Miten tämä väkivalta Rita sovellus poistetaan
- Anonyymi00016UUSI
Väkivalta gigantti ryhmä huutaa niehet
- Anonyymi00017UUSI
Rita sovellus ei köydy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560