vasta rankkareissa miten mahdollista?hifkiläiset haukkuu jokereita huonoksi mutta ei voita edes vasta kun rankkareissa hirveellä munkilla.
liigan huonoin joukkue
10
454
Vastaukset
- sua
noin paljon! Hanki elämä itsellesi!
- karx
Ensimmäinen narrifani, joka tunnustaa joukkueensa olevan liigan huonoin.
- heh heh
älä kuule unta näe että kannattaisin narreja tai hifkiä.ihmettelin vain kuinka eräskin puupää jaksaa meuhkata kuinka umpisurkeita jokerit on ja sitten oma joukkue ei edes meinaa voittaa tätä vaikka hifkin pitäisi olla puheiden mukaan jotain yliluonnollisen hyvää vähintään.
- blackmagictiger
entäs sitte hienoa että hifk on liigassa..
- Narri
HIFK on liigan ylivoimaisesti huonoin joukkue koska se on koottu hinteistä..ja sen kaikki kannattajat, siis miehet on hinttejä!
Helvetinmoisella tuurilla se puppelijengi on menestyny noinki hyvin..mut ei mitalipeleihin mitää mahiksia. Katos..lätkä on miesten peli ja siel ei sukkahousu-byysat todellakaa pärjää.
Käsilaukuilla hakkaamisessa se jengi taas on ylivoimanen...- Zivojinovic
Tuota... jos yhtään tietäisit taustoista niin hintit löytyvät ihan toisesta pääkaupunkiseudun joukkueesta. En nyt viitsi mainita nimiä kun urat on jouduttu lopettamaan loukkaantumisten vuoksi tai kutsuttu ruotsalaiskavereita NHL:stä kylään, mutta olet totaalisesti hakoteillä. Ja homma vain paranee kun pieni osa tästä nykyisestä narrilaumasta menee slaaviliigaan. Siellä tulee persraiskauksia joka ilta - mutta siitähän te nautittekin, eikö vain?
- ei hifki fani
Jokerit haistakaa pitkä ja väkevä paska, ja painukaa sinne venäjälle."jokerit, kun haluatte täyttä paskaa"
- koti valkku
tänään hpk-hifk.ei taklauksia, ei maaleja vaan molemmilta ylitarkkaa puolustuta.en halua maksaa tälläisestä kiekosta penniäkään.molemmille olisi pitänyt laittaa ylimääränen maali kulmaan.
- aijai2
Nyt kyllä voisin sanoa HIFK huonoiksi, sillä heillä on parhailla 5 tappio pelistä ja ovat Top 9-listoilla eli tippumassa kohti Jumbo-tasoille....mikäli ne häviävät lisää tuolla jatkolla. Sori nyt vaan...se on kyllä totuus!
- aijai2
Vieläkin näyttää huonolta, kun HIFK pysyy edelleen Top-10 listoilla ja ei tunnu helposti nouseva. Olisko IFK aika herätä, jos meinavat välttää Jumbo-tasolle joutuminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804486
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854381Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433729Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163423Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402947Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102654En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142632IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391983Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581718Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli951253