Kuinka usein kännit?

Ilona

Mun mieheni ottaa pari kertaa viikossa kännit, ei mitää sivistynyttä pikkuhuppelia vaan änkyrät.
En millään jaksaisi katella sitä ääliötä silloin, muuten on mitä mukavin mies ja hoitaa työnsä ja asiansa.

Miksi pitää tällasta? Joku ongelmahan siinä on takana, en ole ennen törmännyt.
Pikkuasioista en haluis niuhottaa, mutta tuo alkaa kyrsiä aika lailla, eroa harkitsen

17

1637

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ellukkainen

on myös minun miehellä ja mitä vanhemmaksi itse tuun sitä enemmän tympii katella moista .
      Miehelläni on vielä kännissä tapana kinata telkusta tulevien ohjelmien kanssa.
      Olen kanssa monesti ajatellut muuttaa erilleen.

• Jermu

Jos ei avaudu, niin sitten vaikka työkaveria jututtaan.
      Kännien ottaminen on todella tyhmää katseltavaa vierestä jatkuvalla syötöllä.

• Kaikista Komein

Ymmärrät miksi miehesi juo ja juo ja juo ja juo

• Ilona

ainahan juoppo löytää syyn juomiselle, jos siitä lähdetään.
        Me olemme olleet yhdessä vasta vähän aikaa, olen kohtuullisen hyvän näköinen, en nalkuta tms. Kyllä nyt etsin syytä muualta kuin peilistä.

En vaan ole törmännyt ennen tällaiseen mieheen enkä tiedä onko tämä ongelmaksi luokiteltavakaan. Minä en vaan tykkää.
        Mutta jos se helpottaa miehen elämää, olen valmis siirtymään sivuun.

• jos sinäkin vetäisit
        Ilona kirjoitti:

ainahan juoppo löytää syyn juomiselle, jos siitä lähdetään.
        Me olemme olleet yhdessä vasta vähän aikaa, olen kohtuullisen hyvän näköinen, en nalkuta tms. Kyllä nyt etsin syytä muualta kuin peilistä.

En vaan ole törmännyt ennen tällaiseen mieheen enkä tiedä onko tämä ongelmaksi luokiteltavakaan. Minä en vaan tykkää.
        Mutta jos se helpottaa miehen elämää, olen valmis siirtymään sivuun.

lärvit pari kertaa viikossa miehesi kanssa? Huumorilla! Koitappa mitä tapahtuu.

• jos sinäkin vetäisit kirjoitti:

alkoholistia yhden sijasta, eihän siinä muuta "tapahdu"..

Minulle on sanottu, kun joskus valitin viikonloppujuonnista, että olisit ottanut mukana..mikä sotku siitäkin olisi tullut ..perheessä jossa on lapsia on erittäin tärkekää että edes toinen on tolkuissaan..

• notsougly1

Jos nainen dokaa, sairastuu vakavsti, äijät säntäävät karkuun kuin päättömät roosterit. Ilonalle sanoisin, jätä tuollainen äijä, ei tarvi katella ja haistella. Alkoholistia ei tarvi sääliä. Sitä sairautta ei paranna mikään muu kuin itse juopon tekemät päätökset juomisensa lopettamisesta. Ja rumiakin juopot ovat kuin paviaanien takapuolet!

• sisareni
        Pirrejuupas kirjoitti:

alkoholistia yhden sijasta, eihän siinä muuta "tapahdu"..

Minulle on sanottu, kun joskus valitin viikonloppujuonnista, että olisit ottanut mukana..mikä sotku siitäkin olisi tullut ..perheessä jossa on lapsia on erittäin tärkekää että edes toinen on tolkuissaan..

oli myös aikoinaan "juopon"vaimo..Ota seuraksi viikonloppuna, yks ja kaks, arkea ei tullutkaan ja viikonloput jatkui jatkuvana nauhana,, kunnes ei ollut mitään. Kolme vuotta ja sisareni oli haudassa alle 40v. syy viinakramppi??? Että sillee, ota seurana, kun kuulenkin sen lauseen voisin mojauttaa sanojaa sillä pullolla päähän, en toki itsekään lasiin sylje , mutta?!?

• seurais
        jos sinäkin vetäisit kirjoitti:

varmaan samaa kun Mervillä ja Matilla:(

• viikossa???? Hyvänen aika...sehän on (ainakin minun mielestäni)tosi paljon..

Ymmärrän hyvin että et jaksa sellaista menoa katsella! Minä en kyllä sietäis,kun tietää miten rasittava ihminen on, kun on kännissä...:/

• Juoppo!

Pari kertaa viikossa on pelkkää verryttelä.
      Minulla on 5 - 7 rupeamaa/vuosi.
      Kestoltaan 2 - 5 viikkoa.
      Matkojen yhteydesä tissuttelen päivittäin.
      Tosin änkyräkänniä ei voi eikä ole tarvettakaan vetää mutta kokonaismäärä on sellainen, että kotona olen raivoraittiina ja kuntoilen.

Siinä määrin olen alkoholisoitunut, etten kotona voi pitää alkoholia lainkaan. Se tulisi pikku hiljaa tissuteltua pois.

Tekstistä voit päätellä, että olen työtön.
      Samoin sen, että vaimo on kanssani kotona enkä halua kuormittaa hänen sietovarantoaan äärimmilleen. Lääkityksen vuoksi vaimo joutuu täysin pidättäytymään alkoholista!

Seurustelukunnossa olen aina säilynyt eikä naukkailustani ole ollut haittaa.

Jospa sovitte, ettei teillä ole ko. juomia kotona.
      Jos känni haetaan kapakasta on sinulla itsetutkiskelun tai mattojen halkileikkauksen aika!

• Ilona

ottaa mukana, ei ole mun juttu viinalla läträäminen.
        Ei maistu ja tekee pahaa kunnolle ja ulkonäölle, onhan näitä pulimammoja nähty.

Ja juopon käytös on idioottimaista, päinvastoin kuin itse kuvittelee.

• Denso
        Ilona kirjoitti:

Enkö olekkaan kulman komein ja vitsikkäin? Mä vähän tässä jo epäilinkin asiaa.

• Ilona
        Denso kirjoitti:

Enkö olekkaan kulman komein ja vitsikkäin? Mä vähän tässä jo epäilinkin asiaa.

selvinpäin ollakin. Luotapas siihen luomuviehätysvoimaasi ja testaa.

• Ilona kirjoitti:

selvinpäin ollakin. Luotapas siihen luomuviehätysvoimaasi ja testaa.

juoppo. Pilaa Sinunkin elämäsi, omansa on jo pilannut. Et Sinä saa häntä lopettamaan juomistaan, kukaan muu kuin juoppo itse ei siihen kykene. On Sinulle ottajia raittiissakin.

• Juoppo!
        Ilona kirjoitti:

Vastasit, ettet ota mukana.
        Kommentissani totesin, ettei vaimo voi, lääkityksensä johdosta, seurustella etanolin kanssa.
        Aiemmin kyllä jaoimme viinipullon, kehopainojen suhteessa.

Juopon käytös. Onko se määritettävissä?
        Kuka käyttäytyy mitenkin. Luonnekysymys. Erittäin suuria yksilöllisiä eroja!

En itsekään viihdy selvinpäin seurassa joka alkaa sammaltamaan ja tankkaamaan samoja asioita. Silloin on homma mennyt överiksi. Ne tilanteet ovat oma lukunsa.
        Samanhenkiset tapaavat ja lopulta seurustelu päätyy kuvattuun tilanteeseen. Ei häiritse ketään koska kaikki ovat samassa olotilassa.

Vaimo on katsellut minun alkoholin käyttöäni 39 vuotta. Jos joskus kaveriporukassa on mennyt turhan reippaaksi hän on ajoissa vetäytynyt sivulle.
        Muuten, koska haittaa eikä häiriötä ole ollut, ei ole kummemmin kommentoinut koko asiaa.

Matkatissutteluni on sitä tasoa, että minä kuitenkin hoidan aina kaikki käytännön toimet, järjestelyt ja seurustelun kielitaitoni johdosta.
        Omatoimimatkoilla ei voi olla tönttyräkunnossa!

Idioottimainen käytös käsitteenä riippuu arvioijastakin!
        Tunnen henkilöitä jotka käyttäytyvät erittäin tyylikkäästi kovassakin humalatilassa.
        Minulle on siitä sanottu että on varmaan tottumusta.

Niin tai näin. Älä yleistä äläkä leimaa kaikkia alkoholin käyttäjiä omien, lähipiiristäsi saamien kokemusten perusteella!

• jos toinen ryhtyy juomaan. Kaikki syyt ovat tekosyitä. Kukaan muu ei pysty juomista lopettamaan kuin miehesi itse, sitten kun hän on siihen valmis.

Yritä saada hänet etsimään ajoissa (?) apua jostain asiantuntijoilta, ellette yhdessä keskustellen onnistu muuttamaan tilannetta. Kyseessä on ilmiselvästi jo vakava riippuvuussuhde. Ellei tilanteeseen puututa, se luultavasti pahenee.

Ellei hän ole valmis muuttamaan juomatapojaan, etkä itse enää tunne jaksavasi, auttaisikohan tilapäisen asumuseron kokeileminen - tai jo sellaisen ehdottaminen?

Yksi ohje kuuluu: Yritä elää omaa elämääsi niin, että hänen juomisensa häiritsee sinua mahdollisimman vähän. Avioliitto ei pitemmän päälle voi olla terapiasuhde.

Parempaa jatkoa teille molemmille.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      406
      8892
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      174
      3328
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      18
      1801
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      77
      1156
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1068
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1055
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      64
      1011
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      995
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      973
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65