Sanokaas, mistä syntyy nimimerkki "Hain" ote tähän palstaan. Mulle on sinänsä aivan sama, montako lukijaa hänellä on, mutta ihmetyttää vaan tuo yhden lauseen menetelmä, joka sitten kerää kaksisataa vastausviestiä. Okei: puolet niistä on Hain itsensä tekaisemia, mutta kuitenkin.
Onko kyseessä "se jokin", koska ainakin minun mielestäni varsinainen sisältö loistaa poissaolollaan?
"Hain" vetovoima??
41
2708
Vastaukset
- ei todellakaan
ole! Yhtä paskaa koko homma ja saisi jo loppua!!
En ymmärrä minäkään tuollasta.- sen pitäisi
loppua? Miten se häiritsee sinun olemassaoloasi? Oletko edes miettinyt sitä?
Voisitko kertoa meille kaikille sen?
Onko sinusta kenties ylivoimaista ohittaa Hain aloitukset? Kerääkö hän ehkä mielestäsi liikaa innokkaita naisia lukemaan ja vastailemaan hänelle? Entäs jos kerääkin, onko se sinulta pois?
Eikö tänne mahdu mielestäsi kuka tahansa. viekö yksi ainoa aloitus päivässä sinulta yö ja päiväunesi? Sehän on vain yksi ainoa rivi aloitusten joukossa herrantähden!
Kerro nyt ihmeessa miksi sen pitäisi loppua mielestäsi, kerro kuinka se vaivaa sinua aamusta iltaan kun hai kirjoittaa aamunavauksensa, kuinka kahvisikin kaadat pöydälle kupin ohi hain aloitusta aatellessasi, kuinka paitasi napit menevät juoponnappiin kun ajattelet että siellä se hai taas kirjoittelee aloituksiaan, kuinka ½ naisesi kanssa ollessasi ajattelet että ajatteleeko hän nyt haita vai sinua oikeastaan, kuinka kaikki läheisesi ovat hain lumoissa, eivätkä sinun jne. ??? :D = sairasta! Anna ny ihmisten kirjoittaa ja tehdä mitä ne haluaa, ei se ole sinulta pois, ei tosiaankaan. Vai jäätkö vähemmälle huomiolle aamuisin?
- luettu on
että tuo toimii kuin hidas chatti. Ei tarvitse olla oikeasti asiaa tai mielipidettä, voi kirjoittaa puutaheinää ja nähdä sanansa ruudulla.
- aivan ilmeisesti
se jokin. Parituhatta lukijaa päivittäin ja useita kymmeniä vastauksia puhuu puolestaan. Jotkut osaa, toiset ei. Kannattaisi ottaa oppia, mutta tuskin sitä pystyy opettelemaan, kukin taapaa tyylillään. Hai ja kuppilansa jengi tuntuu osaavan tämän välittömän kevyen small talkin mitä pystybaarisa hetken lämmitellessä harrastetaan. Mitäs sitä kadehtimaan.
- Heli
Pitäkööt hauskaa omalla tavallaan. Minua ei kiinnosta käydä Hain ketjuissa, mutta suon sen mielihyvin niille jotka siellä viihtyvät.
On tyhmää kiristää pipoa siksi että toisilla on hauskaa. - tukihenkilö
Heli kirjoitti:
Pitäkööt hauskaa omalla tavallaan. Minua ei kiinnosta käydä Hain ketjuissa, mutta suon sen mielihyvin niille jotka siellä viihtyvät.
On tyhmää kiristää pipoa siksi että toisilla on hauskaa.Löytää viisas ihminen
- tukihenkilö
tukihenkilö kirjoitti:
Löytää viisas ihminen
mistä ketjut tunnet, että mielipiteen luoda voit - josset niissä käy?
- mitä minä
Heli kirjoitti:
On tyhmää kiristää pipoa siksi että toisilla on hauskaa.tuossa yllä aikapaljon perusteellisemmin. Hyvä. Nyt luulis menevän perille. :)
- Heli
tukihenkilö kirjoitti:
mistä ketjut tunnet, että mielipiteen luoda voit - josset niissä käy?
enhän minä niistä mitään syvällistä mielipidettä esittänytkään.
Tietenkin olen vilkaisemassa käynyt, ja totesin ne jonkinlaisiksi sisäpiiri-jutuiksi jotka eivät minulle avautuneet. Suon kuitenkin mielelläni sen ajatustenvaihtomuodon toisille.
Olen niitä Hain juttuja käynyt silloin tällöin lukemassa. En niistä mitään ymmärrä, mutta se on varmaan omaa rajoitteellisuuttani.
Jotain jatkokertomuksenomaista niissä kyllä on ja jotain outoa loogisuutta.
Mutta toisaalta pakkoko niitä on lukea jos ne ärsyttää tai ei kiinnosta.
Kukin tyylillään. Piis!- meriv
vilpittömyydestä?
Jo vain on sitten hailla hommia, jos itse kommentoi..tosin ihan hän vain omalla nikillään kirjoittaa.
Baarin suosio johtuu hyvästä mielestä, viestien kevyydestä..niistä juuri..ne ovat viihdettä arkeen.
Tarkoitettu vain ja ainoastaan keventämään työpäivää tai muuten urautunutta arkea.
Baarin ovi auki vain ja ainoastaan arkisin..kaikille..keneltäkään ovea ei ole suljettu.
Tervetuloa mukaan *hymyilee*
huom..en ole hain lisäpersoona..- siinä
mitään jos aikaa on niin ruhtinaallisesti, että voi aikansa kuluksi jotain keksiä. Olen joskus ohimennen vilkaissut ketä siellä luettelon mukaan on. Pääasiassa samat 2-3-4 kirjoittajaa jne. Kun keskenään viihtyvät niin mikä ettei. Aikansa kutakin.
- ihmiseen
Olen oikeesti ihastunut (pusu meriveelle)
- Ilo.N
sillointällöin palstalla piipahtavana ei tahdo päästä keskusteluihin kenenkään kanssa, viestin jos ketjuun laittaa niin yksinäisenä se siellä keikkuu kun tutummat juttelevat toisilleen.
Mutta Hain ketjuun jos käy huomenet heittämässä, niin vastaus on satavarma. Se ilahduttaa. Saa jopa rupatella pidempäänkin jos aikaa sattuu olemaan. Tämä herra on palstallenne eduksi, olkoonkin että rupattelu on kevyttä, mutta se näyttäisi olevan lähes aina hyväntuulista.- Ilo.N
jos edellinen viestini olisi ollut Hain ketjussa, ei se roikkuisi vailla vastakommenttia :)))
Tulin katsomaan tätä, toivoen että avaaja tai joku muu olisi jotain kommentoinut....... Ilo.N kirjoitti:
jos edellinen viestini olisi ollut Hain ketjussa, ei se roikkuisi vailla vastakommenttia :)))
Tulin katsomaan tätä, toivoen että avaaja tai joku muu olisi jotain kommentoinut.......Vähän samankaltaisia tuntemuksia, että joskus kaipaisi vastakaikua. Mutta asia ei mua enemmiten häiritse.
En lienekään varsinainen "rupattelija" -tyyppi. Ja olen ajatellu silleen, että jos kommentoisi sopivan nasevasti, voisi keskustelua syntyä enempi.
Puhun, siis kirjoitan tietenkin vain omasta puolestani :))
Meillähän oli tuossa avaukset peräkkäin, sulla lukijoita/vastaajia näköjään "hiukka" enemmän ;)- meriv
Hain ketjussa juuri se juttu.
Häneltä ei jää kukaan väliin ja jos epähuomiossa jää asia korjaantuu viimeistään seuraavana päivänä.
Itse nautin hänen ketjussaan nimenomaan hänen hyväntuulisuudestaan ja kyvystään aikaansaada hyvää mieltä.
Mikäli haluan kirjoittaa vakavia ja kantaaottavasti teen sen ketjussa, missä kiinnostava aihe.
Hain ketjun tarkoitus on olla kevennys..ei suinkaan mitään raskaan sarjan tykitystä.
Eli..nautitaan Baarin antimista. - Ilo.N
Sanin kirjoitti:
Vähän samankaltaisia tuntemuksia, että joskus kaipaisi vastakaikua. Mutta asia ei mua enemmiten häiritse.
En lienekään varsinainen "rupattelija" -tyyppi. Ja olen ajatellu silleen, että jos kommentoisi sopivan nasevasti, voisi keskustelua syntyä enempi.
Puhun, siis kirjoitan tietenkin vain omasta puolestani :))
Meillähän oli tuossa avaukset peräkkäin, sulla lukijoita/vastaajia näköjään "hiukka" enemmän ;)Kyllä minustakin ihminen on senverran sosiaalinen, että kokee mielihyvää saadessaan vastakaikua. Vaikkapa keskustelupalstalla.Ei minuakaan häiritse niin että peiton alle itkemään hiipisin jos esim avauksiini ei kommentoitaisi lainkaan, mutta itse ollessani avausten tekijänä pyrin kyllä paneutumaan huolella vastaajieni sanomaan,sehän avartaa omaa näkemystänikin. Ja sekin on havaittavissa oleva asia,että avauksen tekijän toimiessa tavallaan ketjun kuljettajana,eli mukana myöhemmässäkin keskustelussa, ketju kulkee ja toimii paremmin.(Huomaan sinunkin kuljettavan keskustelujasi)
Avaukset jotka vaan heitetään galluppikysymyksinä ruudulle "oman onnensa varaan" tuppaavat kuihtumaan hyvin äkkiä.
Niin, tuo nasevuus kommentoinnissa...olen huomannut aikojen saatossa, että joillakin on taito tehdä sellaisia kommentteja että niihin on aivankuin pakko vastata. Enkä kyllä itsestäni puhun nyt :))
ps tuo avaukseni oli ensimmäinen tällä palstalla.Tietenkään en ole ihan vihreä keskustelupalstojen käyttäjä, aika paljonkin olen kirjoitellut muilla palstoilla, tosin eri nikillä. - Ilo.N
meriv kirjoitti:
Hain ketjussa juuri se juttu.
Häneltä ei jää kukaan väliin ja jos epähuomiossa jää asia korjaantuu viimeistään seuraavana päivänä.
Itse nautin hänen ketjussaan nimenomaan hänen hyväntuulisuudestaan ja kyvystään aikaansaada hyvää mieltä.
Mikäli haluan kirjoittaa vakavia ja kantaaottavasti teen sen ketjussa, missä kiinnostava aihe.
Hain ketjun tarkoitus on olla kevennys..ei suinkaan mitään raskaan sarjan tykitystä.
Eli..nautitaan Baarin antimista.ei kun baariin taas kun se avataan :))
Hyvin samoin ajatuksin luin viestisi.
- (.)Y(.)
Pitääkö ihmetellä, ihan päivän selvää asiaa?.. ;)
Hailla on hyvä ote, koska hän huomioi jokaisen kirjoittajan.. :)
Hyvän tuulista jutustelua, heti aamusta..
mukava päivän avaus.. :)
Jokaisessa pienessä viestiketjussa, on
omanlaisensa sisältö, riippuen aina siitä,
kuka on hänen kanssaan juttusilla.. :)
Maailmaan mahtuu moniakin asioita, mitä
voipi ihmetellä, mutta kaikkee ei tarvii,
sanoo ääneen...
Mitä ihmeteltäs seuraavaks?..
Maailmas kun on, tärkeempääkin mietittävää.. :DDD- Mark
Kerro heti, mikä on sitä tärkeempää mietittävää! Ja kerro samalla miksi minun miettimäni asiat ovat niitä vähemmän tärkeitä!
- mark
Mark kirjoitti:
Kerro heti, mikä on sitä tärkeempää mietittävää! Ja kerro samalla miksi minun miettimäni asiat ovat niitä vähemmän tärkeitä!
älä nyt hikeenny.
olen ihmetellyt samaa, että kuka jaksaa sitä hain ketjua lueskella ja sinne kirjoitella. Mutta jokaisellahan on omat tapansa. Heillä siellä hain baarissa on tuollainen: kevyt, mitäänsanomaton, polveileva.
Kyllä sinun mietteesi on yhtä tärkeä kuin muidenkin, ei siitä ole kiinni. Vaan siitä, että meitä on monenlaisia ja joka lähtöön, yksi tykkää toisesta ja toinen jostain muusta ;)
Toivon mukaan tuo hain ketju ei ole työaikana luotu!!! - (.)Y(.)
Mark kirjoitti:
Pienentyneet sairaudenhoito varat ja niiden
mukana tuomat ongelmat, huimaa vauhtia
lisääntynyt työttömyys, ym. epäkohtia, mitä tämä
yhteiskunta pitää sisällään.. :(
Listata vois asioita, laidasta laitaan ja
aiheesta kuin aiheesta..
Sorry, sana valintani ontui, en tarkoittanut
että sinun, miettimäsi asiat olisivat.. vähä
arvoisia.. :(
Mut, miusta maailmassa on, todellakin
tärkeämpääkin mietittävää, kuin miks joku vetää
porukkaa puoleensa, aamu toisensa jälkeen.. ;)
Eikös tämä palsta ole sitä varten, että täällä
jokainen voi olla, omalla tavallaan ja myöskin viihtyä?... - kaikki kirjoittajat
hyvällä! Mieli piristyy kun saa mukavan kommentin osakseen´. Käyn harvoin, mutta koskaan ei ole valittamista löytynyt. Aina en edes kommentoi, luen vain muutamia kommentteja ja jatkan matkaa hymys suin, minusta on mukavaa kun muilla on mukavaa ja mukavaa sanottavaa.
Maailmassakin on mukavampi olla kun on mukavia ihmisiä edes luettavana. Hanhivaaran kanatkin ovat silloin munivimpia. - mitähän maailmassa
Mark kirjoitti:
olisikaan tärkeämpää mietittävää kuin sinun nimenomaiset ajatuksesi? No tulihan se sieltä!
Montako miettimääsi asiaa olet täällä julki tuonut? Jos et ole saanut keskustelua aikaiseksi, niin voisiko johtua mitenkään siitä että miten olet sen asiasi julkituonut? Oletko ehkä loukkaavasti sen tehnyt? Mieti.
Minä en tiedä sitä vastausta kun en tiedä kuka oletkaan. - Don-Duck
(.)Y(.) kirjoitti:
aiheesta kuin aiheesta..
jokainen voi olla, omalla tavallaan ja myöskin viihtyä?...Eli yhtyn etelliseen puhujaan. Jokainen omalla tavallaan. Jos "Hai" saa ihmiset viihtymään ja viihtyy touhussa itsekin, niin mitäs ihmettä siinä on? Onpahan oma itsensä. Ei kai tämä palsta mikään hemmetin kirjoituskilpailu ole, hehe? Kauhia on joillakin ihmisillä tuo kateuden kaiverrus? Hai on ok dude, ei turhia spennaile :)
D. Duck - Mark
(.)Y(.) kirjoitti:
aiheesta kuin aiheesta..
jokainen voi olla, omalla tavallaan ja myöskin viihtyä?...Moi taas. Sairaanhoidon rahoitus sekä vaikea työllisyystilanne. Keskityn niihin - toivottavasti Hai tekee samoin!
Mitenköhän Hai muuten suhtautuisi tällaisiin Suuriin Yhteiskunnallisiin kysymyksiin... ehkä tähän tyyliin:
...harmi tietty ... jos hoitsun kaunit silmät olis suruliset... :( ... baari taas auki! - (.)Y(.)
Mark kirjoitti:
Moi taas. Sairaanhoidon rahoitus sekä vaikea työllisyystilanne. Keskityn niihin - toivottavasti Hai tekee samoin!
Mitenköhän Hai muuten suhtautuisi tällaisiin Suuriin Yhteiskunnallisiin kysymyksiin... ehkä tähän tyyliin:
...harmi tietty ... jos hoitsun kaunit silmät olis suruliset... :( ... baari taas auki!Kuuleppas Mark, ei siun tarvii, niihin keskitty,
sen enempää kuin Hainkaan.. :D
Ne olivat miun esimerkkei ja mielipiteitä asioiden tärkeyksistä.. ;))
Asioilla kun on, omat mittasuhteensa..
on sellasii asioit, jotka ovat kuin itikan paska
valtameres ja niit jotka on kuin öljytankkereit..
Nämäkin kirjotuksetkin kuuluvat, tuohon itikan
paskan kokoluokkaan.. :DD
Ja, poistuvat aikanaan, sivulta 34 ketään
häiritsemästä...
Tuota siun pitää kysästä, Hailta iteltään.. :) - samaa mieltä
Mark kirjoitti:
Olen myös ihmetellyt mikä on, kun satoja vastauksia pukkaa otsikkoon jossa ei mitään ole..?
- kanava
samaa mieltä kirjoitti:
Olen myös ihmetellyt mikä on, kun satoja vastauksia pukkaa otsikkoon jossa ei mitään ole..?
vissiin..?
- hei
kanava kirjoitti:
vissiin..?
Samaa pusi-pusi soopaa Hai viljeli ennen catissa mutta kun työnantaja sulki cattimismahdollisuudet, siirtyi se tänne palstalle cattaamaan. Mielestäni tämä ei ole cattipalsta.
- Mark
hei kirjoitti:
Samaa pusi-pusi soopaa Hai viljeli ennen catissa mutta kun työnantaja sulki cattimismahdollisuudet, siirtyi se tänne palstalle cattaamaan. Mielestäni tämä ei ole cattipalsta.
Tuo olikin tärkeä tieto. Chat on pahimmillaan todellakin kuin Hai-vetoinen keskustelu nopeutettuna. Halihali sinne ja pusipusi tänne. Ei uskoisi miten heppoisia asioita aikuisten mielissä liikkuu, jos ei itse ruudulta lukisi.
- Minä
hei kirjoitti:
Kuka sinun mielipidettä edes kysyy / tarvitsee.
Olet oikein lahja mielipiteiltäsi.
Sinun kaltainen yksin kertainen ihminen voi mennä kirkkokahvilaan julistaa totuuksia. - Sinä
Mark kirjoitti:
Tuo olikin tärkeä tieto. Chat on pahimmillaan todellakin kuin Hai-vetoinen keskustelu nopeutettuna. Halihali sinne ja pusipusi tänne. Ei uskoisi miten heppoisia asioita aikuisten mielissä liikkuu, jos ei itse ruudulta lukisi.
Saada oikein tärkeänkin tiedon.
Voi perkele ihmisen pienuutta. - Mark
Sinä kirjoitti:
Saada oikein tärkeänkin tiedon.
Voi perkele ihmisen pienuutta.Kekseliäs nimimerkki sulla! Tekstin olit todellakin kirjoittanut Sinä.
Alun alkaen ihmettelin Hain ajattelutapaa, jossa
1) saadaan idea
2) kirjoitetaan se parilla sanalla nettiin
3) luetaan samantasoinen vastaus
4) kommentoidaan jokaista lausetta erikseen
Mutta sitä sain mitä tilasin: selityksen. Jos hemmo on suljettu chatista ulos mutta riippuvuussuhde oli jo ehtinyt syntyä, niin siirretään vain chattailu tälle puolelle!
Tuo pienuus-juttu oli kyllä isku vyön alle!! Mistä saatoit tietää minun käyttävän piilokorkoja? - (.)Y(.)
Mark kirjoitti:
Kekseliäs nimimerkki sulla! Tekstin olit todellakin kirjoittanut Sinä.
Alun alkaen ihmettelin Hain ajattelutapaa, jossa
1) saadaan idea
2) kirjoitetaan se parilla sanalla nettiin
3) luetaan samantasoinen vastaus
4) kommentoidaan jokaista lausetta erikseen
Mutta sitä sain mitä tilasin: selityksen. Jos hemmo on suljettu chatista ulos mutta riippuvuussuhde oli jo ehtinyt syntyä, niin siirretään vain chattailu tälle puolelle!
Tuo pienuus-juttu oli kyllä isku vyön alle!! Mistä saatoit tietää minun käyttävän piilokorkoja?Selittyy, yhellä sanalla.. Kommunikointi.. :)
Tilauksesi tuotti, monenlaisia selityksiä
ja 2200 lukijaa.. :)
Harmillisia, nuo vyön alle tulevat iskut,
kun voisi keskustella, asioista ihan asiallisestikkin.. :(
Menemättä henkilökohtaisuuksiin tai solvauksien puolelle... - Ihmettelen Minä ;)
Minä kirjoitti:
Sinun kaltainen yksin kertainen ihminen voi mennä kirkkokahvilaan julistaa totuuksia.Jokainen ihminen on laulun arvoinen *Hyräilee ja rakentaa Jamesonista ja Kahluasta Night Birdin*
yhdys sanat yhteen ;)
Jokainen sanoja on laulun arvoinen, jokainen mielipide on tärkeä. - hay-ay
Minä kirjoitti:
Sinun kaltainen yksin kertainen ihminen voi mennä kirkkokahvilaan julistaa totuuksia.Ihmisiä on kuin muurahaisia, ne loputonta polkuansa taivaltaa. On kaukaa katsottuna kaikki samanlaisia, niin ettei heitä toisistaan voi eroittaaa... ;)
Happy Hour menossa, mitä saisi olla? ;)
Eikö olekin korkealentoista. heh
minäkin tähän sitten jotain...
ihmettelet...minä yksin en mitään keskustelua pysty aikaan saamaan ...kyllä siihen ihmisiä tarvitaan.
ja mitä meidän jutusteluun tulee...kevyttä se on ja siihen me kaiketi pyritäänkin..aikaisemmin jo jossain sanoin että maailmaan mahtuu niin paljon surua yksinäisyyttä huonoa fiilistä...miksi sitä tänne laittais..on niitä muita areenoita niitä varten...ja jos oikein osaat lukea kyllä baarin keskusteluista löytyy asiaakin...mutta rivien välistä..ja ihmiset tykkää käyttää jutuissa mielikuvitusta sitähän baarikin on...niin jutuissa saa olla ihan rehellisesti " lapsellinen "..itse olen puhumisen ammattilainen joten baari keskustelut ovat mukavia minusta ja näköjään muistakin...niin kuin meriv sanoi mukaan vain "keskustelemaan " saat asiaankin varmaan vastauksia niin järkeviä mukavia ihmisiä siellä käy...osaavat..:)
no joskus jutut menee " sisäpiiri " hommiksi..tunnetaan monta livessä me..ei toki kaikki ja kaikkia...anteeksi siitä jos ne tuntuvat hassuille mutta niiden takaa myös ihminen löytyy...- asiantuntija!
..opetella hainkin ensin kielioppia!
- Tanja1965
joka ainakin vetoaa itseeni. Hän on aina hyväntuulinen ja jos hän on työssä, niin eihän sieltä voi kirjoitella kaiken päivää.
Minut hän ainakin saa aina hyvälle mielelle.
Täällä on niin paljon negatiivista sanankäyttöä, että on hauska lukea aina hyväntuulinen tervehdys.
Ei tarvita muuta kuin ystävällisyys, niin se riittää suosioon.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943572
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442927Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742406- 612348
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172277Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202137- 1162088
- 621984