kuinka voin

sony

kuinka voin parantaa välini menetettyyn rakkaaseeni
loukannut häntä olen ja hanen yhtä kaveria
sanoin en teoin
olen tainnut satuttaa häntä pahoin ja pettänyt luottamuksen josta olen todella pahoillani.
kun vain voitais olla edes hyviä ystäviä.
suhteemme alkoi mahdollisimman huonoon aikaan kummankin mielestä.
nyt olen satuttanut häntä liikaa teoillani
anteeksi!

7

388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • panasonic

      Mies unohtaa ja nainen muistaa.

      • sony

        niinpä ton olen huomannnut.mutta toivottavasti aika parantaa haavat *kaivaa laastaria*
        mutta ehkä sit kun aikaa kuluu niin jossain vaiheessa saatetaan voida puhuakkin asioista toivon ainakin


    • Ihan ensimmäiseksi kiikuta viikkorahasi kukkakauppaan ja punaisia ruusuja kimppu. Kortti on hyvä laittaa mukaan, siinä tietty pitää anella ja rukoilla anteeksiantoa. Yleensä tämä tepsii naisiin.

      • sony

        pitäneepä kokeilla tota konstia vielä ei se ainakaan huononna asiaa entisestään:(
        mutta luulen et se vetää mua päähän koko kimpulla:((on senverran ärhäkkä nainen)
        rakkauteni on jokatapauksessa aitoa häntä kohtaan et olen valmis koittamaan lähes kaikkea.
        mutta jos rakkaus koittaa kohteeseen niin silloin on valmis koittamaan kaikkensa sehän me tiedetään


      • ihmeellinen naali
        sony kirjoitti:

        pitäneepä kokeilla tota konstia vielä ei se ainakaan huononna asiaa entisestään:(
        mutta luulen et se vetää mua päähän koko kimpulla:((on senverran ärhäkkä nainen)
        rakkauteni on jokatapauksessa aitoa häntä kohtaan et olen valmis koittamaan lähes kaikkea.
        mutta jos rakkaus koittaa kohteeseen niin silloin on valmis koittamaan kaikkensa sehän me tiedetään

        jos todella oot sama Sony joksi sua luulen, niin ihmettelenpä vaan että vedit sitten mutkin mukaan tähän ihmesuhdeongelmaasi :/ Ärhäkkä on joo kultasi...näin totesin...


      • sony
        ihmeellinen naali kirjoitti:

        jos todella oot sama Sony joksi sua luulen, niin ihmettelenpä vaan että vedit sitten mutkin mukaan tähän ihmesuhdeongelmaasi :/ Ärhäkkä on joo kultasi...näin totesin...

        pakko myöntää et mulla ei ainakaan ole millaistakaan tietoa et kuka oikein olet.
        tiedän et monet ihmiset tykkää kirjoitella viestejä esim.runo muodoissa. oletko ehkä jutellut tai laittanut viestiä ko.ihmiselle joksi luulet minua.toisaalta itekkin olen haikaillut entisen perään se on pakko myöntää mut siitä huolimatta en niidenkanssa koskaan oo asioita kuntoon ainakaan ite saanut koskaan.useista asioista olen kyllä jutellut niidenkanssa ja sit välillä ei olla juteltu lainkaan mut kumminkin ollaan ees voitu jutella eronkin jälkeen ees joskus.
        olisipa mukava tietää et ketä sää oikein tarkoitat.suosittilen et laita viesti sille ketä ajattelet.ja ota selvää.
        ite en ainakaan siitä vetäisi minkäänlaista hernettä jos saisin sellaisen viestin et oletko kirjoitellut jonnekkin ja minne.
        ite ainakin koitan olla kaikille rehellinen aina ja vastaan kyllä ihan suoraan jos tälläistä multa kysyttäisiin.
        oletko muuten huomannut et täällä pyörii ainakin 2 sonya et en ainakaan toisesta tiedä mitään.
        ite olen aina samalla merkillä ollut liikenteessä.
        toisaalta olishan se mukava tietää et miten sinut on oikein "vedettty mukaan".
        ja et miksi sit et enään oo pitänyt yhteyttä siihen kuka se sit lienen.
        mutta oikein hyvää jatkoa sinulle ja laita epäilemällesi viestiä niin saatat ehkä saada asian selväksi.


      • ihmeellinen_naali
        sony kirjoitti:

        pakko myöntää et mulla ei ainakaan ole millaistakaan tietoa et kuka oikein olet.
        tiedän et monet ihmiset tykkää kirjoitella viestejä esim.runo muodoissa. oletko ehkä jutellut tai laittanut viestiä ko.ihmiselle joksi luulet minua.toisaalta itekkin olen haikaillut entisen perään se on pakko myöntää mut siitä huolimatta en niidenkanssa koskaan oo asioita kuntoon ainakaan ite saanut koskaan.useista asioista olen kyllä jutellut niidenkanssa ja sit välillä ei olla juteltu lainkaan mut kumminkin ollaan ees voitu jutella eronkin jälkeen ees joskus.
        olisipa mukava tietää et ketä sää oikein tarkoitat.suosittilen et laita viesti sille ketä ajattelet.ja ota selvää.
        ite en ainakaan siitä vetäisi minkäänlaista hernettä jos saisin sellaisen viestin et oletko kirjoitellut jonnekkin ja minne.
        ite ainakin koitan olla kaikille rehellinen aina ja vastaan kyllä ihan suoraan jos tälläistä multa kysyttäisiin.
        oletko muuten huomannut et täällä pyörii ainakin 2 sonya et en ainakaan toisesta tiedä mitään.
        ite olen aina samalla merkillä ollut liikenteessä.
        toisaalta olishan se mukava tietää et miten sinut on oikein "vedettty mukaan".
        ja et miksi sit et enään oo pitänyt yhteyttä siihen kuka se sit lienen.
        mutta oikein hyvää jatkoa sinulle ja laita epäilemällesi viestiä niin saatat ehkä saada asian selväksi.

        No piru. olin melkeen varma asiastani...kaikki mitä sä kerroit, ja ajanjaksot ja sellaset pienet vivahteet kirjotetussa kieliasussa(höh, kuulostaapa "fixulta") ja ---niin no kaikki--- varsinkin toi kukkajuttu täsmää niin hyvin tähän munkin tapaukseen..ai niin ja sit toi äksy/ärhäkkä nainen joka pyörii kuvioissa oleellisesti mukana.... Jos luit viestini tarkasti niin huomasit et kirjotin IHMEsotkuongelma enkä IHMISsuhde...sitä se tässä mun tapauksessani on tosiaan ollu yhtä helvatan sekamelskaa...
        Kysyit et oonko lähettäny viestii: vastaus on että joo tottakai...ja vastausta sieltä päästä tulee, jos tulee...ja kun tulee...niin ei tiedä keneltä se tulee...(puhelin ilmesesti yhteiskäytössä/asia jonka sain tietää vasta äskettäin)...ja viestin sisältö riippuu sen mukaan....
        No tää nyt on IHAN SKITSOO puuhaa ei sun tartte ymmärtääkään enhän mäkään ymmärrä :D!!!!!!!!
        Mutta hei, Sony, kiitti ku vastailit näin nopeesti mun aiheettomaan viestiin ja sorry ku olitki väärä henkilö (sitä vissiin tapahtuu aika usein näillä keskustelupalstoilla


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe