Helvettiin tämäkin palsta!

Kumma juttu

Miksei tämän palstan tilalle laiteta jotain uutta, jossa riittäisi keskustelua.
Tänne ei ole TAASKAAN tullut yhtään viestiä kymmeneen päivään.
Jenkkiautoihin saisi lisättyä heti uuden merkin, jossa olisi keskustelua, esim. Dodge, samoin myös Italialaisista vaikka Lancia tai Ferrari.

34

2614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The King

      Taukki, menit kerjäämään. Nyt sua keskustellaan nyrkkiraudalla. Tässä sulle uutta, nimittäin uutta muotoilua. Eikä se koske sun Warrea vaan sun lärviä. Nenä vedetään niskan pouolelle ja kusta valutetaan pitkin reittä. Sehän sulta jo valuukin kun sä tätä luet.

      • Kumma juttu

        Nyt suuta soukemmalle!


      • Härski Hartikainen

        Mene sinne kaupungit/Lahti ryhmään: siellä on sulle postia, saamarin ääliö, heguli.


    • Niinpä

      Turha palsta jos ei keskustelijoita käy.

    • Dodge?

      Kas kun et halua palstaa Studebakerille? Tai Oldsille? Tai jumalauta Kaiserille? Hitlerin Mersulle? Ford T:lle?

      • Kumma juttu

        En mielestäni sanonut että haluan oman palstan dodgelle. Siellä voisi vaan olla keskustelua enemmän kuin täällä


      • Heh heh
        Kumma juttu kirjoitti:

        En mielestäni sanonut että haluan oman palstan dodgelle. Siellä voisi vaan olla keskustelua enemmän kuin täällä

        Perusta Pobeda-palsta, man!


    • SYNTYY

      Nimimerklle "Kumma juttu" ollaan tekemässä POLKUAUTOPALSTAA. Daihatsut ovat liian mutkikkaista vempeleitä hänelle. Niissä on liikaa polkimia. Kääntymistä on turhan vaikea näyttää kädellä, varisinkin kun on juuri vetämässä käteen, ja ikkunaa ei saa muutenkaan auki. Ja töötti on aivan liian kova. Polkuautossa voi huutaa: Tööt tööt. Ja sillä voi ajaa jalkakäytävällä.

      • Iron Mike

        Mä heräsin ja kuulin jotain ininää. Ja kappas, eikös se kuulunut Daihatsu-palstalta. Mä katon aamummalla keitä mä tulen fyysisesti puhuttelemaan ilman turhia sanoja. Riippuu mitä paskaa teidän rääpäleiden tuli sinne räpellettyä.


      • ...

        Sinua varten on kehitteillä uusi palsta, jossa voit harjoitella oikeinkirjoitusta.


      • Iron Mike
        ... kirjoitti:

        Sinua varten on kehitteillä uusi palsta, jossa voit harjoitella oikeinkirjoitusta.

        Oikeinkirjoitusta tulen harjoittamaan täsmänyrkilläni sinun pyhänaamaasi joka sivumennen sanoen muistuttaa kovasti minun arkipersettäni. Laitankin hanskat käteen.


      • Iron Miken äiti
        Iron Mike kirjoitti:

        Oikeinkirjoitusta tulen harjoittamaan täsmänyrkilläni sinun pyhänaamaasi joka sivumennen sanoen muistuttaa kovasti minun arkipersettäni. Laitankin hanskat käteen.

        taas tämän meidän pikku-mikon puolesta. Hunsvotti oli taas päässyt salaa äidin tietokoneelle.
        Selkäsauna on tulossa!


      • Iron Mike
        Iron Miken äiti kirjoitti:

        taas tämän meidän pikku-mikon puolesta. Hunsvotti oli taas päässyt salaa äidin tietokoneelle.
        Selkäsauna on tulossa!

        Lähtänkin mutsin sua niistämään, feikki. Se oli nostamassa puntteja sirkuksessa ja koputtelee nyt eläkepäiviensä iloksi sorkkaraudalla rääväsuisia jolppeja kalloluuhun. Ininä vähenee kummasti.


      • Repe Ruutikallo
        Iron Mike kirjoitti:

        Lähtänkin mutsin sua niistämään, feikki. Se oli nostamassa puntteja sirkuksessa ja koputtelee nyt eläkepäiviensä iloksi sorkkaraudalla rääväsuisia jolppeja kalloluuhun. Ininä vähenee kummasti.

        hauska pieni poju! Jatka viihdyttämistämme niin saat nallekarkin!

        Ihan totta, kaverieni kertoman mukaan impotenssiin ON hoitokeinot nykyään. Suotta kärvistelet ja kiukuttelet!


      • Iron Mike
        Repe Ruutikallo kirjoitti:

        hauska pieni poju! Jatka viihdyttämistämme niin saat nallekarkin!

        Ihan totta, kaverieni kertoman mukaan impotenssiin ON hoitokeinot nykyään. Suotta kärvistelet ja kiukuttelet!

        ... kusinäyte nenästä! Sulla kun sitä on kaali pullollaan. Sä avaat lärvisi, sitä tulee heti sieltä. Kuten nähtiin sun vaivainen viestisi. Älä unohda, MINÄ olen liikkeellä! Kipitä haisevaan rotankoloosi, rääpäle!


      • Kumma juttu
        Iron Mike kirjoitti:

        ... kusinäyte nenästä! Sulla kun sitä on kaali pullollaan. Sä avaat lärvisi, sitä tulee heti sieltä. Kuten nähtiin sun vaivainen viestisi. Älä unohda, MINÄ olen liikkeellä! Kipitä haisevaan rotankoloosi, rääpäle!

        iron mike on daihatsun(leikkiauto)omistava säälittävä kakara. Netissä uhoaminen on helppoa, mutta mites tosipaikan tullen. Mee ottaa päiväunet nappula.


      • Iron Mike
        Kumma juttu kirjoitti:

        iron mike on daihatsun(leikkiauto)omistava säälittävä kakara. Netissä uhoaminen on helppoa, mutta mites tosipaikan tullen. Mee ottaa päiväunet nappula.

        Mulle daihatsut samantekeviä. Mä ajan kunnon menijöillä. Mä ajan myös niillä suunsoittajat lakoon. Ovella ohimennessä lommotetaan sunkin rintakehääsi, hiirulainen.
        Ootko ajatellut minkä takia sun kavereilla on peltihousut kun ne tulee sua treffaamaan? Ja miksi sä pidät ruskeita housuja niinkuin hitler? Ja miksi sotapäälliköt piti punasia rotseja? - No jaa, taitaa mennä yli hiiren hilseen.


      • Iron Miken äiti
        Kumma juttu kirjoitti:

        iron mike on daihatsun(leikkiauto)omistava säälittävä kakara. Netissä uhoaminen on helppoa, mutta mites tosipaikan tullen. Mee ottaa päiväunet nappula.

        Meidän mikolla on Sirion -ja Rocky-leikkiautot.
        Hän on haaveillut, että saisi isona ihka oikean Charaden.


      • Iron Mike
        Iron Miken äiti kirjoitti:

        Meidän mikolla on Sirion -ja Rocky-leikkiautot.
        Hän on haaveillut, että saisi isona ihka oikean Charaden.

        Päristä sinä suulla siellä hiekkalaatikossa neppiautojesi kanssa. Batman tulee Batmobiililla lentelemään sinne Perskylän taivaalle. Se heittelee karkkeja ja kortonkeja teille lapsosille. Ensi viikolla puoli kuudelta. Kysy isältäsi kylähullulta aina välillä mikä päivä on ja paljo klimppi on.


      • Iron Miken äiti
        Iron Mike kirjoitti:

        Päristä sinä suulla siellä hiekkalaatikossa neppiautojesi kanssa. Batman tulee Batmobiililla lentelemään sinne Perskylän taivaalle. Se heittelee karkkeja ja kortonkeja teille lapsosille. Ensi viikolla puoli kuudelta. Kysy isältäsi kylähullulta aina välillä mikä päivä on ja paljo klimppi on.

        Oletko mikko ollut klo 02.15 hereillä! Satikutia tulee kakkapylly!


      • Iron Mike
        Iron Miken äiti kirjoitti:

        Oletko mikko ollut klo 02.15 hereillä! Satikutia tulee kakkapylly!

        Nyt tulee sulle noutaja. Susta tehdään jauhelihaa Kivesvaaran rotille.


      • Iron Miken äiti
        Iron Mike kirjoitti:

        Nyt tulee sulle noutaja. Susta tehdään jauhelihaa Kivesvaaran rotille.

        Nyt suu suppuun! Äidiltä palaa pinna! Katso mitä suustasi päästät kakara!!!


    • rainer

      Haisee. Se on totuus. Ei semmosia romuja tarvita.

      • Iron Mike

        Ei Raineria tarvita.


    • Kyllä

      Turha palsta tosiaan, tämä on ainoa ketju, johon on tullut viestejä viime päivinä!

    • Rånöö

      OHITA TAIHATSUT TOTKET JA IDALO-AUDOT ?
      KOVALEVY ON HALPAA, MUTTA AIKA ON KORTILLA ....

      • Kumma juttu

        Mitä tuosta pitäisi ottaa selvää?


      • Iron Mike
        Kumma juttu kirjoitti:

        Mitä tuosta pitäisi ottaa selvää?

        Pyydäppä isipappa lukee sinulle ääneen. Ensin vähän eläinsatuja, sitten jo ehkä viikon päästä viesti josta et saanut selvää. Pyydä isiä näyttämään millainen on kovalevy. se on kato levy joka ei ole pehmeä mutta litteä, jos ymmärrät mitä tarkoitan. - Sitten ajoissa tutumaan tutti suussa.


    • Daihatsu

      Tapasin Sirionin vm:98 viime syksynä ja onneksi tajusin ottaa eron keväällä kun ilmasuodattimmenkin sai vain merkkiliikkeestä ja tilaamalla.Saihan ainakin ulkomailla käydessä tulli/passivirkailijat ulos ihmettelemään mikä tämä on? Bensapihi se kyllä oli n:5l/100km mut nykyinen suhde vie vain 4.2/100km ja dieseliä

    • Iron Mike

      Joko rotat sai tarpeekseen Daihatsu-keskustelusta jonka olemattomuutta täällä vaikeroitiin? Ehkä teidän olisi nyt tyytyväisinä aihetta ajella polkuautoillanne ja päristellä suulla, jota tässä on teille jo ehdotettu.

      • Kumma juttu

        räkänokka


      • Iron Mike
        Kumma juttu kirjoitti:

        räkänokka

        Nyt on keskustelun aloittaja tyytyväistä poikaa. Ei tarvitse enää vaikeroida palstan tyhjyyttä muualla kuin omassa päässä! 1345 lukijaa, ja hän pääsee isottelemaan atleetti-Mikelle suunnattoman lukijakunnan ihaillessa. Loppu kuinekin tulee pian, sillä minä itse tulen, ja nyrkki puhuu!


      • Emäntä
        Iron Mike kirjoitti:

        Nyt on keskustelun aloittaja tyytyväistä poikaa. Ei tarvitse enää vaikeroida palstan tyhjyyttä muualla kuin omassa päässä! 1345 lukijaa, ja hän pääsee isottelemaan atleetti-Mikelle suunnattoman lukijakunnan ihaillessa. Loppu kuinekin tulee pian, sillä minä itse tulen, ja nyrkki puhuu!

        Lauvantaina meidän isäntä hulluili kirkolla sahtivaahto poskella ja muikunretaleet jumalauta rinnuksilla. Se oli mennynnä vanhainkotiin naisia nussimahan mutta päivystävä kepulainen kätilö joka ajoi meleko vanhaa Taihatsua oli sanonunna, lapsoset on kaikki jo pantuna, nimittäin pillerillä uneen ja heräävät vasta viikon päästä jos koskaan. Isäntä lopulta köpötti meleko rohkeassa etunojassa onnikkaan kotia tullakseen, vaimokullan viereen unissaan oksentelemahan. Mutta kun ei niin ei. Oli nimittäin pappi perkele onnikassa, ja meidän isäntä sille kohkaamaan, iänestä kepua, iänestä perkele sie papinretku kepua. Pappi aukomaan päätä: Isäntä laittaa kylrpä sisään housuihin ja lopettaa tuo rlyyppääminen, isäntähän on herrla nähköhön menossa suorlaan helvettiin. Isäntä: perkele, helvettiinkö menossa, taas mie olen viärässä onnikassa. Isäntä heräsi sunnuntaiaamuna putkassa pippeli kankeana ja väittää että yksi konstaapeleista kyllä väkivallan edessä on taipuvainen äänestämään kepua mutta pappi perkele taitaa olla kommunisti ja kokkari ja temari ja natsi ja petofiili. Meidän isäntä kun vain lehmistä tykkää, meillä kun ei ole lapsosia. Vuan kepulaenen kätilö se vuan ajeloo etelleen Taihatsulla. Niin se on hyvä auto, Taihatsu.


      • Kumma juttu
        Iron Mike kirjoitti:

        Nyt on keskustelun aloittaja tyytyväistä poikaa. Ei tarvitse enää vaikeroida palstan tyhjyyttä muualla kuin omassa päässä! 1345 lukijaa, ja hän pääsee isottelemaan atleetti-Mikelle suunnattoman lukijakunnan ihaillessa. Loppu kuinekin tulee pian, sillä minä itse tulen, ja nyrkki puhuu!

        Kyllä, pitää paikkansa. Mikä parasta, enää ei puutu montaa viestiä tästä ketjusta, että on enemmän viestejä kun koko muulla palstalla yhteensä


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4849
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4413
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2871
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1675
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1603
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe