Sanokaas nyt rehellisesti miehet, että onko nainen teille ruuan laittaja lähinnä?
Ruuan laittajako
15
905
Vastaukset
- ..tuota..
..eihän nyt suinkaan, vaan lisäksi sisäkkö sekä kylmäkkö. =)
- Syömättä
Jos naisen ruuan laittoa jäis odottamaan.
- vain
piirakkoo anttoo ja vettä kanttoo lisäks...
- Nainen!!!!!
Hoitaa tietenkin kaikki muutkin kotiaskareet.
Hänen palkkansa menee yhteiselle tilille.
Hän ei koskaan korota ääntään.
Hän on aina sopuisa ja hyväntuulinen.
Hän ei koskaan kyseenalaista miehensä päätöksiä.
Hän on aina valmis ja halukas seksuaaliseen kanssakäymiseen.
Lisäksi hän on aidosti sitä mieltä, että on saanut miehekseen kertakaikkisen upean jätkän, jos ei maailman niin ainakin Euroopan parhaan.- vajaa...
nainen, katsoo viitsiikö tänään tehdä, vaiko teettäis huomenna ukolla.
Palkkani menee lähes kokonaan omiin "harrastuksiin".
Huutaa kuin leijona jos hommat ei hoidu ajallaan ja kunnolla.
Varsinkin töistä tultuaan on kireä kuin viulunkieli ja juonteet suupielissä alaspäin, lähes aina.
Hän kysyy ivaten kuka tuollaisen päätöksen on tehnyt ja ilman MINUN lupaa.
Potee lähes seitsemänä päivänä viikossa päänsärkyä, tai on nukkuvinaan sinun tullessa sänkyyn.
Viimeisenä hän on sitä mieltä, että miksi minä tuon kaljamahan huolin kun oli saatavilla lähes kiiltokuva poika ja haaveissa on vieläkin, kunhan tuon ensin saan tieltäni sivuun. - Nainen!!!!!
vajaa... kirjoitti:
nainen, katsoo viitsiikö tänään tehdä, vaiko teettäis huomenna ukolla.
Palkkani menee lähes kokonaan omiin "harrastuksiin".
Huutaa kuin leijona jos hommat ei hoidu ajallaan ja kunnolla.
Varsinkin töistä tultuaan on kireä kuin viulunkieli ja juonteet suupielissä alaspäin, lähes aina.
Hän kysyy ivaten kuka tuollaisen päätöksen on tehnyt ja ilman MINUN lupaa.
Potee lähes seitsemänä päivänä viikossa päänsärkyä, tai on nukkuvinaan sinun tullessa sänkyyn.
Viimeisenä hän on sitä mieltä, että miksi minä tuon kaljamahan huolin kun oli saatavilla lähes kiiltokuva poika ja haaveissa on vieläkin, kunhan tuon ensin saan tieltäni sivuun.Et ole yksin. Onhan muitakin sinkkuja!
- Nainen!!!!!
mii-su kirjoitti:
Ihan kuin minä..:))
Pahus sentään kun tulin 36-vuotta sitten tehneeksi kompromissejä, ilmeisesti turhan takia.
Kyllä nyt harmittaa! - ..kappas..
mii-su kirjoitti:
Ihan kuin minä..:))
..voi Miisu mennäänkö naimisiin?
- vajaa..
Nainen!!!!! kirjoitti:
Et ole yksin. Onhan muitakin sinkkuja!
täydellisestä, luithan viimeisen lauseen???
- Kauhea ajatus
Hänhän on siivooja.
- topi
Sanoo näin... että ei suinkaan...mutta sitäkin!!
Hyvä leipomaan myös...torttua piisaa jos piirakkaan kyllästyy.
Mutta makunsa kullakin,sano musti kun muniaan nuoli. ruokaa tekevät kuin naiset.;))
- Ajopuu
Ruuanlaittoni alkoi 31-vuotta sitten. Vaimolla ei ole vähäisintäkään käsitystä nisäkkäiden eikä kalojen anatomiasta joten, ostettuanne mullin- tai sianpuolikkaan, lampaan, kookkaampaa kalaa tai riistaa, täytyi minun pilkkoa ne! Kaloja lukuunottamatta tietenkin pakasteeseen.
Pilkkoessani suunnittelin mitä ruokia mistäkin ruhonosasta valmistan. Sillä siisti.
Toiminut hyvin molempien tyydytykseksi 31 vuotta.
Ruuan laadusta en yleisellä tasolla sano mitään mutta jos meillä haluaa syödä hyvin valmistettua on minun se tehtävä.
Vaimo ei ole kyllä keittiöön tunkenutkaan.
Minusta on tärkeää suunnitella koko huoltoketju. Hankinta, käsittely, valmistus ja kattaminen.
Vaomo panostaa tiskikoneen. Minä en kuulemma opi niin vaativaa tehtävää!
Tosin, minun poissaollessani, eivät penskat sentään nälkään kuolleet. Ruuan laadusta ne eivät ole koskaan valittaneet, ei kouluruuankaan!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861679Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,161063Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.991006Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79942- 90776
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146749Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51744- 53674
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48671Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51661