Minusta vanhemmat ali arvioivat apulannan musiikkia esim. minun äiti ja isä ei pidä siitä tai että tuo on tyhmää musiikki kun ne laulaa vaan surullisia kappaleita musta se on NIIIN ärsyttävää miten saisin selitettyä että apulanta on kunnon musaa ja että miksi ne on vaan sellasia kun ne on
Ongelma
4
607
Vastaukset
- Fani myös
Ei kaikki vanhemmat aliarvioi. Minun porukat ainakin tykkää kuunella apulannan kappaleita. Laula/kuunneluta niille mitä vaan -kappale, huomaa että on opettavaista ja hyvääkin sanomaa biiseissä ;) Ja ihan hyviä esikuviahan ne on. Toni eikä Sipe kumpikaan polta, Sipe on absolutisti ja kasvissyöjä. Uudesta basistista en tiedä, mutta mukava ihminenhän sekin on. Toni on myös kuuden ällän ylioppilas.
- hmmphmm
Hmmph, älä masennu. Vanhemmat ei vaan aina tajuu hyvän päälle...
Ootko kuullu ett Toni on kertomassa omasta tarinastaan kellarista parrasvaloihin Jyväskylässä 7.4. Teemana tapahtumassa on yrittäjyys, joten aika kiinnostavaa settiä luvassa..
- Jeppy
plääh..vanhemmat on vain sellaisia.
Mun vanhemmatki inhos apulantaa, mut nyt ne myöntää et se on hyvää musaa, kun kuuntelin sitä 24/7.
apulantaNoo mulla porukat ei tykänny ku kuuntelin hip-hoppia joskus .. apulannasta eivät oo sanoneet mitään vaikka sitä on tullu kuunneltua tässä melkein vuoden ajan siis koko ajan aktiivisesti =)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619484Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492990Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja412759- 572601
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1982018- 1001916
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251863Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501409Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101254- 281231