Rakas

Ville

Matti

Hyvä juttu, se nimittäin, että istuvat lintusi viihtyvät ja harjoittelevat ja voivat vallan pulusti.

Lähdinpä aamusella ajelemaan - kotiin palasin vasta tunti sitten. Päädyin mm. erääseen aivan hurmaavaan pikkukaupunkiin, joka tarjosi minulle rannan ja kiven jolla istua.

Illat pimenevät, yöt pitenevät.

Kirjoitathan taas ?

Ville

48

5247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen74

      Huomenta siis kaikille tasapuolisesti ;)!
      Kirjotelkaa mulle jotain piristävää pliiz.
      Onneksi paistaa aurinko...!;)*hymy*

      • Ville

        Matti jo antoi Sinulle "Seinen", joten minäkin otin oikeuden kutsua Sinua toisin...

        "Nainen74" on aika vaikea nimimerkki noin puhuttelutasolla, minun mielestäni.

        Toivottavasti aurinko jaksoi paistaa koko päivän -Sinulle ja kaikille meille.

        Kirjoittele,

        Ville


      • Matti
        Ville kirjoitti:

        Matti jo antoi Sinulle "Seinen", joten minäkin otin oikeuden kutsua Sinua toisin...

        "Nainen74" on aika vaikea nimimerkki noin puhuttelutasolla, minun mielestäni.

        Toivottavasti aurinko jaksoi paistaa koko päivän -Sinulle ja kaikille meille.

        Kirjoittele,

        Ville

        Kas kun satuit, Ville rakkahin, kirjoittamaan juuri samaan aikaan, kun olen täällä lukemassa mahdollisia uusia viestejä. Mitä olet puuhaillut? Kerro kaikki.

        Sini, Sinua ei voi kukaan korvata. Pysy luonamme, pyydän.

        Seine, lienet sitten Kymijoki tai Tonava Kaunoinen, kirjoittele Sinäkin.


        Eloa, iloa ja pulua

        Matti


      • Ville
        Matti kirjoitti:

        Kas kun satuit, Ville rakkahin, kirjoittamaan juuri samaan aikaan, kun olen täällä lukemassa mahdollisia uusia viestejä. Mitä olet puuhaillut? Kerro kaikki.

        Sini, Sinua ei voi kukaan korvata. Pysy luonamme, pyydän.

        Seine, lienet sitten Kymijoki tai Tonava Kaunoinen, kirjoittele Sinäkin.


        Eloa, iloa ja pulua

        Matti

        Eloa, iloa ja PULUA ?!

        Ville ( joka nauraa katketakseen juuri nyt )


      • Ville
        Ville kirjoitti:

        Eloa, iloa ja PULUA ?!

        Ville ( joka nauraa katketakseen juuri nyt )

        Rakas Matti

        Kun puluiltasi ehdit, niin luepas sellainen teos kuin "Koti maailman laidalla". On Michael Cunninghamin käsialaa ja löytynee kirjastostasi.

        Mitä itsellesi kuuluu ? Miten voit ?

        Sinun,

        Ville


      • Matti
        Ville kirjoitti:

        Eloa, iloa ja PULUA ?!

        Ville ( joka nauraa katketakseen juuri nyt )

        Jos viestini sai Sinut nauramaan, se täytti tarkoituksensa. "Pulun" pitikin aiheuttaa lähes hysteerinen kohtaus.

        Sydämellisesti hohotellen
        Matti-pulu


      • Pulu-Ville
        Matti kirjoitti:

        Jos viestini sai Sinut nauramaan, se täytti tarkoituksensa. "Pulun" pitikin aiheuttaa lähes hysteerinen kohtaus.

        Sydämellisesti hohotellen
        Matti-pulu

        Kluk kluk


      • Matti
        Matti kirjoitti:

        Jos viestini sai Sinut nauramaan, se täytti tarkoituksensa. "Pulun" pitikin aiheuttaa lähes hysteerinen kohtaus.

        Sydämellisesti hohotellen
        Matti-pulu

        Ville

        Nyt näyttävät tekstimme menevän jonkin verran ristiin. Otanpa selvää Cunninghamista.

        Matti


      • Matti
        Pulu-Ville kirjoitti:

        Kluk kluk

        Kuolen kohta nauruun.


      • Pulu-Ville
        Matti kirjoitti:

        Ville

        Nyt näyttävät tekstimme menevän jonkin verran ristiin. Otanpa selvää Cunninghamista.

        Matti

        Toivottavasti Cunningham vie Sinutkin, rakas pulu, toisiin maailmoihin.
        Minut se vei - nälkä jäi.

        Kukluttajasi


      • Matti
        Pulu-Ville kirjoitti:

        Toivottavasti Cunningham vie Sinutkin, rakas pulu, toisiin maailmoihin.
        Minut se vei - nälkä jäi.

        Kukluttajasi

        Nääntyneen nälkäisenä konttaan huomenna kirjastoon. Ovella huokaan tuskin kuuluvasti: "Cunningham ..."
        Kohta kiikuttaa aulis kirjastonhoitaja eteeni tarvittavan teoksen. Muutama rivi - ja elän!


      • Ville
        Matti kirjoitti:

        Kuolen kohta nauruun.

        "Kluk klak" tarkoittaa pulunkuklutus-suomi-sanakirjan mukaan :" Sinä pulu, ällös henkeä velipululta nyppää."


      • Ville
        Matti kirjoitti:

        Nääntyneen nälkäisenä konttaan huomenna kirjastoon. Ovella huokaan tuskin kuuluvasti: "Cunningham ..."
        Kohta kiikuttaa aulis kirjastonhoitaja eteeni tarvittavan teoksen. Muutama rivi - ja elän!

        Minullakin on nälkä.


      • Matti
        Ville kirjoitti:

        Minullakin on nälkä.

        Ville rakas

        Poden samaa tautia.

        Mikähän voisi nälän poistaa?

        Matti


      • Ville
        Matti kirjoitti:

        Ville rakas

        Poden samaa tautia.

        Mikähän voisi nälän poistaa?

        Matti

        Matti rakas


        On pimeää sisällä, on pimeää ulkona.

        Kävin kävelemässä.

        Nukut varmaan jo ?

        Ville


    • Matti

      Rakas Ville

      Silloin kun edellisen viestisi kirjoitit, taisin olla jo nukkumassa, ainakin vuoteessa. Raihnas ruumiini vaatii pitkän levon.

      Tuo eilinen pikakirjeenvaihtomme oli hauska, mutta emme ryhtyne samaan heti kohta uudestaan. Vai ...?

      Nyt näkyy jo tallipääskyillä pyrstö kasvavan. Pienimmälläkin on jo parin sentin pituinen. Kohta ne lähtevät ja jättävät jälkeensä syksyn.

      Sinun
      Matti

      • Ville

        Rakas Matti

        Kiitos taas viestistäsi.

        Mahdoitkohan toteuttaa suunnitelmasi tänään ; konttasitko kirjastoon Cunningham kuolleilla huulillasi ? Toivottavasti.. toivottavasti et.

        Sinun,

        Ville


      • Ville
        Ville kirjoitti:

        Rakas Matti

        Kiitos taas viestistäsi.

        Mahdoitkohan toteuttaa suunnitelmasi tänään ; konttasitko kirjastoon Cunningham kuolleilla huulillasi ? Toivottavasti.. toivottavasti et.

        Sinun,

        Ville

        Jos osumme tänne samanaikaisesti, niin miksi ei ?

        Ville


      • Matti
        Ville kirjoitti:

        Jos osumme tänne samanaikaisesti, niin miksi ei ?

        Ville

        Rakas Ville

        Olin tänään muiden syiden takia niin uupunut, että en edes jaksanut ryömiä kirjastoon.

        Valitan, vireyteni on nyt huono.

        Aina Sinun
        Matti


      • Ville
        Matti kirjoitti:

        Rakas Ville

        Olin tänään muiden syiden takia niin uupunut, että en edes jaksanut ryömiä kirjastoon.

        Valitan, vireyteni on nyt huono.

        Aina Sinun
        Matti

        Mikä on ?

        Ville


      • V
        Ville kirjoitti:

        Mikä on ?

        Ville

        En tiedä mitä Sinulle on tapahtunut,
        mutta... en tiedä mitä sanoa - toivottavasti ei mitään vakavaa.

        Osaisinpa piristää Sinua.

        Ville


      • Ville
        V kirjoitti:

        En tiedä mitä Sinulle on tapahtunut,
        mutta... en tiedä mitä sanoa - toivottavasti ei mitään vakavaa.

        Osaisinpa piristää Sinua.

        Ville

        Rakas Matti

        Joko energiasi on palautunut ?

        Sinun,

        Ville


      • Matti
        Ville kirjoitti:

        Rakas Matti

        Joko energiasi on palautunut ?

        Sinun,

        Ville

        Rakas Ville

        Vietin eilen iltaa läheisen ihmisen kanssa. Yhtäkkiä kävikin niin, että jouduin tilaamaan hänelle ambulanssin.

        Tänään iltapäivällä, kun kävin hänen luonaan sydänvalvontaosastolla, hän näytti voivan hyvin, mutta oli äärimmäisen väsynyt. Hän joutunee olemaan sairaalassa ainakin muutaman päivän, ehkä viikon tai jopa kaksi.

        Ymmärrät, että saatan olla hieman alavireä.

        Kiitän huolenpidostasi. Kirjoittele! En aio vaipua epätoivoon.

        Sinun
        Matti

        PS. Pulut harjoittelevat kovasti.


      • Ville
        Matti kirjoitti:

        Rakas Ville

        Vietin eilen iltaa läheisen ihmisen kanssa. Yhtäkkiä kävikin niin, että jouduin tilaamaan hänelle ambulanssin.

        Tänään iltapäivällä, kun kävin hänen luonaan sydänvalvontaosastolla, hän näytti voivan hyvin, mutta oli äärimmäisen väsynyt. Hän joutunee olemaan sairaalassa ainakin muutaman päivän, ehkä viikon tai jopa kaksi.

        Ymmärrät, että saatan olla hieman alavireä.

        Kiitän huolenpidostasi. Kirjoittele! En aio vaipua epätoivoon.

        Sinun
        Matti

        PS. Pulut harjoittelevat kovasti.

        Rakas Matti

        Olipa ikävää lukea ystäväsi sairaskohtauksesta.
        Muuta ei voi toivoa kuin hyvää hoitoa ja pikaista toipumista hänelle.

        Säännöllisin väliajoin pitäisi palauttaa mieleen ( puhun nyt itsestäni ), ettei itsestäänselvyyksiä ole olemassakaan.

        Voimia,

        Ville


      • Matti
        Ville kirjoitti:

        Rakas Matti

        Olipa ikävää lukea ystäväsi sairaskohtauksesta.
        Muuta ei voi toivoa kuin hyvää hoitoa ja pikaista toipumista hänelle.

        Säännöllisin väliajoin pitäisi palauttaa mieleen ( puhun nyt itsestäni ), ettei itsestäänselvyyksiä ole olemassakaan.

        Voimia,

        Ville

        Rakas Ville

        Tuli tuosta käyttämästäsi täplästä mieleeni seitsenpistepirkko eli leppäkerttu. Tiedätkö, mistä se on saanut nimensä?

        Kyselee
        Matti


      • Matti
        Matti kirjoitti:

        Rakas Ville

        Tuli tuosta käyttämästäsi täplästä mieleeni seitsenpistepirkko eli leppäkerttu. Tiedätkö, mistä se on saanut nimensä?

        Kyselee
        Matti

        Siis tuon "leppäkerttu" nimen.


      • Ville
        Matti kirjoitti:

        Siis tuon "leppäkerttu" nimen.

        Matti

        Kerropa se - "leppäkertun" historia - niin pääsen sanomaan että "kyllähän minä tuon tiesin, mutta...."

        Vakavampi on kysymys ystävästäsi : kuinka hän tänään voi ?

        Entä Sinä ?

        Ville


      • Ville-pulu
        Ville kirjoitti:

        Matti

        Kerropa se - "leppäkertun" historia - niin pääsen sanomaan että "kyllähän minä tuon tiesin, mutta...."

        Vakavampi on kysymys ystävästäsi : kuinka hän tänään voi ?

        Entä Sinä ?

        Ville

        Kluk klukluu klakluu !


      • Matti
        Ville kirjoitti:

        Matti

        Kerropa se - "leppäkertun" historia - niin pääsen sanomaan että "kyllähän minä tuon tiesin, mutta...."

        Vakavampi on kysymys ystävästäsi : kuinka hän tänään voi ?

        Entä Sinä ?

        Ville

        Ville rakas

        Niin kuin sanonta kuuluu, olosuhteisiin nähden hän voi hyvin.

        'Leppä' on vanha 'veren' kiertoilmaus. Vastakaadetun lepän mahlahan on punertavaa. - On mukava ottaa kädelle leppäkerttu ja katsoa, kun se lähtee lentoon. Entä jos se olisi verikerttu ..? - Leppärousku on hyvä ruokasieni. Kuka poimisi verirouskun?

        Kaikenlaista tulee mieleen.

        Ville, Ville, pakko on odottaa ja jaksaa.

        Ja jaksankin!

        Matti


      • Matti
        Ville-pulu kirjoitti:

        Kluk klukluu klakluu !

        Puluseni

        Taas menevät viestimme siksak..

        Matti


    • Matti

      Rakkahin Ville

      Kävin äsken Läheistäni tapaamassa. Lääkärit aikovat varmuuden vuoksi pitää hänet sairaalassa ilmeisesti perjantaihin asti. Minun mielestäni hän oli jo aivan kunnossa.

      Tänä aamuna tuli jälleen pähkinähakkipariskunta jokasyksyiselle vierailulleen. Hakit viipyvät muutaman päivän, syövät sembrankävyt ja tammenterhot - ja lentävät sitten taas ties minne. Kauniita ne ovat ja uljaita.

      Rakastavasti
      Matti

      • Ville

        Rakas Matti

        Todella hyvä uutinen tuo ystävääsi koskeva !

        Ja linnuista, että hiljattain toimitin lintuhoitolaan pullamössövariksen numero II. Oli naapurustolla hauskaa - todella hauskaa - kun loikin raakun perässä toisenkin tovin, ennen kuin se lopulta antoi periksi ja päätyi pahvilaatikkoon.

        Lintuhoitolan pitäjä se kutsui tätä onnetonta nimellä "Pullasorsa", ja vielä variksen itsensä kuullen ( mikä loukkaus ! ). No, joka tapauksessa sain tietää, että heikkolaatuisesta ravinnosta johtuen nopeasti kasvavien isojen lintujen siivet jäävät kehittymättömiksi "töpöiksi", mutta että asia korjaantuu koiranmakkaralla ja hellällä huolenpidolla.

        Kirjoittele taas, Sinä pulunen.

        Kluk kluklaa klukklu

        Ville


      • Matti
        Ville kirjoitti:

        Rakas Matti

        Todella hyvä uutinen tuo ystävääsi koskeva !

        Ja linnuista, että hiljattain toimitin lintuhoitolaan pullamössövariksen numero II. Oli naapurustolla hauskaa - todella hauskaa - kun loikin raakun perässä toisenkin tovin, ennen kuin se lopulta antoi periksi ja päätyi pahvilaatikkoon.

        Lintuhoitolan pitäjä se kutsui tätä onnetonta nimellä "Pullasorsa", ja vielä variksen itsensä kuullen ( mikä loukkaus ! ). No, joka tapauksessa sain tietää, että heikkolaatuisesta ravinnosta johtuen nopeasti kasvavien isojen lintujen siivet jäävät kehittymättömiksi "töpöiksi", mutta että asia korjaantuu koiranmakkaralla ja hellällä huolenpidolla.

        Kirjoittele taas, Sinä pulunen.

        Kluk kluklaa klukklu

        Ville

        Rakas Ville

        Olisi ollut todella hauska nähdä tuo variksenpyydystys!

        Koiranmakkaralla?

        ---

        Hänet on tänään siirretty tavalliselle osastolle. Paranemaan päin siis.

        Pulpulpul
        ja muita sen tapaisia asioita

        Matti


      • Matti
        Matti kirjoitti:

        Rakas Ville

        Olisi ollut todella hauska nähdä tuo variksenpyydystys!

        Koiranmakkaralla?

        ---

        Hänet on tänään siirretty tavalliselle osastolle. Paranemaan päin siis.

        Pulpulpul
        ja muita sen tapaisia asioita

        Matti

        Ville

        (Osaapa olla inhottava tuo keskustelusivun ampumismainos!)


        Olin muutama viikko sitten häissä. Sulhanen oli komea, joskin hieman hämillisen ja alistuneen oloinen. Koska morsian oli sukulaiseni, lienee pakko sanoa, että hän oli kaunis.

        Häät ovat kovin murheellinen tilaisuus - ainakin minua useimmiten itkettää. Aina niissä pilataan hyvän miehen vapaa tulevaisuus.

        Miehen pitäisi saada olla mies - ei aviohenkilö.

        Matti


      • Ville
        Matti kirjoitti:

        Ville

        (Osaapa olla inhottava tuo keskustelusivun ampumismainos!)


        Olin muutama viikko sitten häissä. Sulhanen oli komea, joskin hieman hämillisen ja alistuneen oloinen. Koska morsian oli sukulaiseni, lienee pakko sanoa, että hän oli kaunis.

        Häät ovat kovin murheellinen tilaisuus - ainakin minua useimmiten itkettää. Aina niissä pilataan hyvän miehen vapaa tulevaisuus.

        Miehen pitäisi saada olla mies - ei aviohenkilö.

        Matti

        Rakas Matti

        Satuimmepa taas samalla kellonlyömällä tänne.

        Avioliittoja vastaan ei itselläni ole mitään - toisille sen laatuinen sitoutuminen sopii,toisille ei. Harmittavan usein käy nykyään niin, että avioliiton osapuolet edustavat molempia edellä mainittuja ihmistyyppejä, eikä siitä seuraa muuta kuin itkua itkun perään ja epävarmaa uskoa, että "muuttuuko tuo toinen koskaan ?"

        Muuttuuko toinen, se toinen niin - muuttuuko hän koskaan, ikinä, milloinkaan ? Harva meistä tarkastelee ja katselee omaa persoonaansa ensin - oikeassa ja rehellisessä valossa. Harva meistä uskaltautuu moiseen, sillä itsensä hakeminen, löytäminen ja muovaileminen on paljon vaikeampaa kuin syyttävän sormen nostaminen kohti kumppania.

        Itse taidan jättää rekisteröitymisen väliin - ainakin toistaiseksi...

        Mutta : älä koskaan sano ei koskaan...

        Sinun,

        Ville


      • Matti
        Ville kirjoitti:

        Rakas Matti

        Satuimmepa taas samalla kellonlyömällä tänne.

        Avioliittoja vastaan ei itselläni ole mitään - toisille sen laatuinen sitoutuminen sopii,toisille ei. Harmittavan usein käy nykyään niin, että avioliiton osapuolet edustavat molempia edellä mainittuja ihmistyyppejä, eikä siitä seuraa muuta kuin itkua itkun perään ja epävarmaa uskoa, että "muuttuuko tuo toinen koskaan ?"

        Muuttuuko toinen, se toinen niin - muuttuuko hän koskaan, ikinä, milloinkaan ? Harva meistä tarkastelee ja katselee omaa persoonaansa ensin - oikeassa ja rehellisessä valossa. Harva meistä uskaltautuu moiseen, sillä itsensä hakeminen, löytäminen ja muovaileminen on paljon vaikeampaa kuin syyttävän sormen nostaminen kohti kumppania.

        Itse taidan jättää rekisteröitymisen väliin - ainakin toistaiseksi...

        Mutta : älä koskaan sano ei koskaan...

        Sinun,

        Ville

        Rakas Ville

        Minullakaan tietysti ei ole avioliitoa vastaan mitään - ellei siihen ketään pakoteta.

        Ns. avoliitto - ennen sanottiin: susipari - on minun kantani mukaan sietämätön. Yhteiskunnan pitäisi kaikin tavoin vastustaa sen kaltaista asumista ja yhdessäoloa. Varsinkin lasten (ennen: lehtolasten) asema saattaa olla sangen vaikea.

        Rekisteröity parisuhde on täysin hyväksyttävä yhteiselämisen tapa - lapsia en tällaiseen perheeseen kuitenkaan soisi.

        Rakkain terveisin
        Matti


      • Ville
        Matti kirjoitti:

        Rakas Ville

        Minullakaan tietysti ei ole avioliitoa vastaan mitään - ellei siihen ketään pakoteta.

        Ns. avoliitto - ennen sanottiin: susipari - on minun kantani mukaan sietämätön. Yhteiskunnan pitäisi kaikin tavoin vastustaa sen kaltaista asumista ja yhdessäoloa. Varsinkin lasten (ennen: lehtolasten) asema saattaa olla sangen vaikea.

        Rekisteröity parisuhde on täysin hyväksyttävä yhteiselämisen tapa - lapsia en tällaiseen perheeseen kuitenkaan soisi.

        Rakkain terveisin
        Matti

        ajattelemisen aihetta.

        Ville


      • Ville
        Matti kirjoitti:

        Rakas Ville

        Minullakaan tietysti ei ole avioliitoa vastaan mitään - ellei siihen ketään pakoteta.

        Ns. avoliitto - ennen sanottiin: susipari - on minun kantani mukaan sietämätön. Yhteiskunnan pitäisi kaikin tavoin vastustaa sen kaltaista asumista ja yhdessäoloa. Varsinkin lasten (ennen: lehtolasten) asema saattaa olla sangen vaikea.

        Rekisteröity parisuhde on täysin hyväksyttävä yhteiselämisen tapa - lapsia en tällaiseen perheeseen kuitenkaan soisi.

        Rakkain terveisin
        Matti

        Matti Rakas

        Aina pitäisi muistaa, että asiat riitelevät - eivät ihmiset.

        En tiedä pitäisikö, mutta sanon kuitenkin että mielipiteesi satuttivat minua henkilökohtaisista syistä.

        Mielipiteenvapaus on kuitenkin arvokas asia, minulle ja muille. Eikä kahta identtisesti ajattelevaa olentoa ole olemassakaan.

        Kirjoittelethan ?

        Sinun,

        Ville


      • Matti
        Ville kirjoitti:

        Matti Rakas

        Aina pitäisi muistaa, että asiat riitelevät - eivät ihmiset.

        En tiedä pitäisikö, mutta sanon kuitenkin että mielipiteesi satuttivat minua henkilökohtaisista syistä.

        Mielipiteenvapaus on kuitenkin arvokas asia, minulle ja muille. Eikä kahta identtisesti ajattelevaa olentoa ole olemassakaan.

        Kirjoittelethan ?

        Sinun,

        Ville

        Rakas Ville

        Hartaasti pyydän anteeksi, kun olen pahoittanut mielesi. Tarkoitukseni oli herättää keskustelua, ei loukata Sinua tai ketään muutakaan.

        Erimielisyyksiltä ei ihmiselämässä voi välttyä. Jos voisit sanoa, mikä kannanotoissani Sinua satutti, olisi miellyttävää keskusteluamme varmaankin helpompi jatkaa.

        En millään muotoa halua loukata Sinua. Tunnemme tosin toisemme vielä niin huonosti, että yhteentörmäyksiä ei voine välttää. Sitä paitsi jos aina olisimme kaikista asioista yhtä mieltä, keskustelumme latistuisi tykkänään.

        Jatketaanhan?

        Rakkaasti Sinun
        Matti


      • Ville
        Matti kirjoitti:

        Rakas Ville

        Hartaasti pyydän anteeksi, kun olen pahoittanut mielesi. Tarkoitukseni oli herättää keskustelua, ei loukata Sinua tai ketään muutakaan.

        Erimielisyyksiltä ei ihmiselämässä voi välttyä. Jos voisit sanoa, mikä kannanotoissani Sinua satutti, olisi miellyttävää keskusteluamme varmaankin helpompi jatkaa.

        En millään muotoa halua loukata Sinua. Tunnemme tosin toisemme vielä niin huonosti, että yhteentörmäyksiä ei voine välttää. Sitä paitsi jos aina olisimme kaikista asioista yhtä mieltä, keskustelumme latistuisi tykkänään.

        Jatketaanhan?

        Rakkaasti Sinun
        Matti

        Matti Rakas

        Ei Sinun pidä mitään anteeksipyyntöjä esittää.

        Ihmiset ajattelevat asioista eri tavalla ja elävät eri tyyleillä - siinä se.

        Tottakai jatkamme, ainakin mikäli se minusta riippuu.

        Olet tärkeä minulle, Sinä.

        Pulua elämään !

        Ville

        Post Scriptum : aivan henkilökohtaisuuksiin - äskeisen alakuloni syihin - en tällä palstalla halua mennä ja tulla tuttujen tunnistamaksi.


      • Matti
        Ville kirjoitti:

        Matti Rakas

        Ei Sinun pidä mitään anteeksipyyntöjä esittää.

        Ihmiset ajattelevat asioista eri tavalla ja elävät eri tyyleillä - siinä se.

        Tottakai jatkamme, ainakin mikäli se minusta riippuu.

        Olet tärkeä minulle, Sinä.

        Pulua elämään !

        Ville

        Post Scriptum : aivan henkilökohtaisuuksiin - äskeisen alakuloni syihin - en tällä palstalla halua mennä ja tulla tuttujen tunnistamaksi.

        Ville, ystäväni

        Ymmärrän tietenkin tuon, mitä peeässässäsi sanot - ja hyväksyn sen täysin.

        Pikkupulut vieläkin keräävät matkavarustusta.

        Hänellä ei enää ole letkuja tms, ja hän on tavallisella osastolla. Häntä kehotetaan kävelemään niin paljon kuin jaksaa.

        Sinun
        Matti-pulusi


      • Ville
        Matti kirjoitti:

        Ville, ystäväni

        Ymmärrän tietenkin tuon, mitä peeässässäsi sanot - ja hyväksyn sen täysin.

        Pikkupulut vieläkin keräävät matkavarustusta.

        Hänellä ei enää ole letkuja tms, ja hän on tavallisella osastolla. Häntä kehotetaan kävelemään niin paljon kuin jaksaa.

        Sinun
        Matti-pulusi

        Rakas Pulu-Matti

        Tapaisimmeko taas jonakin kauniina iltana / yönä paikassa X ( missä ennenkin ) ? Ilmoitat vain ajan ( mikäli tämä Sinulle käy ).

        Sinun kanssasi sovussa,

        Pulu II


      • Edelleen Ville
        Ville kirjoitti:

        Rakas Pulu-Matti

        Tapaisimmeko taas jonakin kauniina iltana / yönä paikassa X ( missä ennenkin ) ? Ilmoitat vain ajan ( mikäli tämä Sinulle käy ).

        Sinun kanssasi sovussa,

        Pulu II

        Todella hienoa on, että HÄN voi hyvin ja liikkuu !


      • Matti
        Edelleen Ville kirjoitti:

        Todella hienoa on, että HÄN voi hyvin ja liikkuu !

        Ville rakas

        Voisimmeko tavata huomenna keskiviikkona klo 18?

        Odotan samassa paikassa.

        Sinun
        Matti


      • Ville
        Matti kirjoitti:

        Ville rakas

        Voisimmeko tavata huomenna keskiviikkona klo 18?

        Odotan samassa paikassa.

        Sinun
        Matti

        Rakas Matti

        Yritän ehtiä, mutten ole aivan varma antaako aikataulu myöten.

        Sovitaan toinen päivä, jos nyt käy onnettomasti.

        Sinun,

        Ville


      • Matti
        Ville kirjoitti:

        Rakas Matti

        Yritän ehtiä, mutten ole aivan varma antaako aikataulu myöten.

        Sovitaan toinen päivä, jos nyt käy onnettomasti.

        Sinun,

        Ville

        Rakas Ville

        Huomasin kyllä viestisi, mutta odotin silti Sinua melko pitkään.

        Ilmoittanet uuden ajan.

        Sinun
        Mattisi


      • ville
        Matti kirjoitti:

        Rakas Ville

        Huomasin kyllä viestisi, mutta odotin silti Sinua melko pitkään.

        Ilmoittanet uuden ajan.

        Sinun
        Mattisi

        Anteeksi, olin myöhässä itsestäni riippumattomista syistä, mutta olin siellä kuitenkin ennen seitsemää ja odotin pitkään, myös minä.

        Ja myöhemminkin kävin.

        Sinun,

        Ville


      • Matti
        ville kirjoitti:

        Anteeksi, olin myöhässä itsestäni riippumattomista syistä, mutta olin siellä kuitenkin ennen seitsemää ja odotin pitkään, myös minä.

        Ja myöhemminkin kävin.

        Sinun,

        Ville

        Rakas Ville

        Ehkä koetamme pian uudelleen.

        Sinun
        Matti


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      383
      3856
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      211
      1905
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1434
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1295
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      971
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      930
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      890
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      868
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      859
    Aihe