Smartballs

_Jelena

Kokemuksia? Olen tilaamassa tuolta http://www.toyheaven.fi verkkokaupasta. Ei aiempaa kokemusta! Kiitos etukäteen.

9

9732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alkaja

      Sellaiset Smartballs kuulat olleet vasta 3 viikkoa, joten en ihmeempää osaa vielä sanoa.
      Alussa tuntuivat tosi oudolta sisälläni. Nyt ne lihakset ovat ikäänkuin "hyväksyneet" ne kuulat sinne, ja eivät enää tunnu paljoa. Fysiojumppari suositteli näiden käyttöä mm. inkontinessia ehkäisemään.

    • auttaa hitaasti

      Noin vuoden olen näitä Smartballseja käyttänyt melko tiiviisti. Ensimmäiset kuukaudet oli sellaista totuttelua, mutta sen jälkeen tunsin auttavan lihaskuntoon. Nyt lirahtelu vähentynyt huomattavasti. Ainoastaan ponnistus- yms.-asennossa pitää vielä olla varuillaan. Joten kuulat auttavat, mutta hitaasti.

    • tyytyväinen käyttäjä
      • pehmopeppuilija

        tilasin itse juuri tuolta pehmopepuista noi smartballsit ja täytyy sanoa että täyden kympin tuote on :) aika isolta näyttivät kädestä pitäen ihmetellessä mutta sisään laitettaessa tuntuivat oikein mukavalta, ja voihan sitä liukastetta laittaa jos niitä ei muuten sisäänsä saa.
        liikkuessa tietenkin myös pallot liikahtelivat ja pitivät jonkin verran ääntä, ja pidin kuulia ehkä noin 15min ja sen jälkeen paikat tuntuivatkin jo hieman helliltä. mikään löysä en ole, (ainakaan isännän mukaan) mutta sain kuulat kivasti paikalleen ja myös pois. tosi mukavat käytössä.


      • mnopq
        pehmopeppuilija kirjoitti:

        tilasin itse juuri tuolta pehmopepuista noi smartballsit ja täytyy sanoa että täyden kympin tuote on :) aika isolta näyttivät kädestä pitäen ihmetellessä mutta sisään laitettaessa tuntuivat oikein mukavalta, ja voihan sitä liukastetta laittaa jos niitä ei muuten sisäänsä saa.
        liikkuessa tietenkin myös pallot liikahtelivat ja pitivät jonkin verran ääntä, ja pidin kuulia ehkä noin 15min ja sen jälkeen paikat tuntuivatkin jo hieman helliltä. mikään löysä en ole, (ainakaan isännän mukaan) mutta sain kuulat kivasti paikalleen ja myös pois. tosi mukavat käytössä.

        Pehmopepusta. Seksikaupassa näyttää olevan halvemmalla! Ja toiseksi mulla on erittäin huonoja kokemuksia Pehmopeput kaupasta. Kun en halunnut tuhlata postiennakkoon, maksoin pakettini tilatessa. Tuo maksikirje viipyi postissa jostain syystä kuukauden-kaksi (en enää muista tarkkaa aikaa) ja onnekseni sen kuitenkin lopulta sain, mutta kun tiedustelin lähetyksen tietoja Pehmopepuista minulle vastattiin, että etsi nyt vaan sieltä kotoa sitä postin lappua, kyllä se jostain löytyy... No ei se löydy jos sitä ei ole tullut!!!!!! Kyselin postista, heille ei sellaista maksikirjettä ollut tullut, joten kyselin kirjeen tuntomerkkejä postin ohjeen mukaan että tietäisivät mitä etsiä. En koskaan enää saanut maileihini vastauksia ja kännykkänumerosta kuulin vain että puhelin ei ole tavoitettavissa...No kirjettä ei vaan kuulunut ja postista sanottiin että lähettäjän pitää tehdä katoamisilmoitus. Vaan enpä useista yhteydenottoyrityksistäni huolimatta saanut vieläkään mitään vastausta kyseisestä kaupasta. Heidän sivuillaan ei ollut mitään tietoja mahdollisesta lomasta tai muusta... Minun lähettämäni s-postit olivat asiallisia en syyttänyt heitä mistään vaan toivoin yhteistyötä, mutta ei. Onneksi tuo yli 100 euron paketti saapui lopulta juuri ennen, kuin olisin ryhtynyt suurempiin toimenpiteisiin. En tiedä olisiko tuo ollut poliisiasia vai kuluttajansuojan piirissä, sitä ei lopulta tarvinnut selvittää, mutta tapauksesta johtuen pidän kauppiasta vastuuntunnottomana ja epäluotettavana!!!!


      • kdi
        mnopq kirjoitti:

        Pehmopepusta. Seksikaupassa näyttää olevan halvemmalla! Ja toiseksi mulla on erittäin huonoja kokemuksia Pehmopeput kaupasta. Kun en halunnut tuhlata postiennakkoon, maksoin pakettini tilatessa. Tuo maksikirje viipyi postissa jostain syystä kuukauden-kaksi (en enää muista tarkkaa aikaa) ja onnekseni sen kuitenkin lopulta sain, mutta kun tiedustelin lähetyksen tietoja Pehmopepuista minulle vastattiin, että etsi nyt vaan sieltä kotoa sitä postin lappua, kyllä se jostain löytyy... No ei se löydy jos sitä ei ole tullut!!!!!! Kyselin postista, heille ei sellaista maksikirjettä ollut tullut, joten kyselin kirjeen tuntomerkkejä postin ohjeen mukaan että tietäisivät mitä etsiä. En koskaan enää saanut maileihini vastauksia ja kännykkänumerosta kuulin vain että puhelin ei ole tavoitettavissa...No kirjettä ei vaan kuulunut ja postista sanottiin että lähettäjän pitää tehdä katoamisilmoitus. Vaan enpä useista yhteydenottoyrityksistäni huolimatta saanut vieläkään mitään vastausta kyseisestä kaupasta. Heidän sivuillaan ei ollut mitään tietoja mahdollisesta lomasta tai muusta... Minun lähettämäni s-postit olivat asiallisia en syyttänyt heitä mistään vaan toivoin yhteistyötä, mutta ei. Onneksi tuo yli 100 euron paketti saapui lopulta juuri ennen, kuin olisin ryhtynyt suurempiin toimenpiteisiin. En tiedä olisiko tuo ollut poliisiasia vai kuluttajansuojan piirissä, sitä ei lopulta tarvinnut selvittää, mutta tapauksesta johtuen pidän kauppiasta vastuuntunnottomana ja epäluotettavana!!!!

        ... mitä palstoilla kirjoitellaan


      • hm
        kdi kirjoitti:

        ... mitä palstoilla kirjoitellaan

        Tilasin viime joulukuun alussa Pehmopeput -verkkokaupasta pari vaatetta, jotka piakkoin palautin käyttämättömänä, hyvässä kunnossa. Rahoja palautuksesta odottelen edelleen. Yhteydenotto on erittäin vaikeaa, vaikka olen eri tavoin sitä yrittänyt. Kerran on vastattu puhelimeen ja luvattu rahat, silti niitä ei ole kuulunut.


      • hm
        hm kirjoitti:

        Tilasin viime joulukuun alussa Pehmopeput -verkkokaupasta pari vaatetta, jotka piakkoin palautin käyttämättömänä, hyvässä kunnossa. Rahoja palautuksesta odottelen edelleen. Yhteydenotto on erittäin vaikeaa, vaikka olen eri tavoin sitä yrittänyt. Kerran on vastattu puhelimeen ja luvattu rahat, silti niitä ei ole kuulunut.

        Sain edellisessä viestissä haikailemani rahat takaisin nyt, kun kerroin ottavani yhteyttä kuluttajaneuvojaan ellei rahoja kuulu. Muulla tavoin yhteydenottoon ei edelleenkään vastattu, mutta pääasia että rahat tulivat.


      • Pehmopeppuihin petty
        hm kirjoitti:

        Tilasin viime joulukuun alussa Pehmopeput -verkkokaupasta pari vaatetta, jotka piakkoin palautin käyttämättömänä, hyvässä kunnossa. Rahoja palautuksesta odottelen edelleen. Yhteydenotto on erittäin vaikeaa, vaikka olen eri tavoin sitä yrittänyt. Kerran on vastattu puhelimeen ja luvattu rahat, silti niitä ei ole kuulunut.

        Tilasin aikanaan Pehmopepuilta tuotteita, joita ei kuulunut maksusta huolimatta. Lähetin viestejä ja yritin soittaa. Lopulta otin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, mistä kerroin ko. firmalle. Vasta sitten alkoi tapahtua. Viestejä ei muka ollut tullut perille jne. Pääasia, että lopulta sain tuotteet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      298
      3381
    2. 202
      2931
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2514
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      231
      1986
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1415
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1308
    9. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      166
      1271
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    Aihe