on ehdottomasti cliff. kunnioitan sitä henkilö erittäin suuresti, vaikka hän kuoli ennen syntymääni. kuunelkaa nyt vaikka orion tai anesthesia pulling teeth...ei jason tai rob oo mitään verrattuna cliffiin. mitäs mieltä te ootte?
paras basisti
8
1216
Vastaukset
- Holomi
Olihan Cliff ihan omaa luokkaansa soittajana ja säveltäjänä. Harmi vaan että lahjakas mies kuoli nii traagisesti ja nuorena...Mutta itse pídin myös Jasonista, hän kyllä täytti hyvin Burtonin saappaat
np The Call of Ktulu.- InMyMind
Cliff on jumala. Muuta ei voi sanoa. Newsted ja Trujillo ovat myös mahtavia, mutta Cliff on ehdottomasti paras.
- Olio
Cliff Burton on yksi suurista hevibasisteista, joten paras Metallica basisti hän on.
- Cliffffff
Cliff aivan selvästi...Ei ne muut o niin hyviä soittamaan / säveltämään. Harmi, että ei enään elä :(
- burton jyrää!
Cliff Burton on paras basisti....
- dabasser
ja ihan ammattilaisena voin kyllä sanoa, että totta turiset kuomaseni. :)
- ........
on varsinki ku kuuntelee ekalla levyllä sen Anaesthesia (pulling teeth) vai miten nyt olikaan, kuiteni aivan loistava biisi pelkästään bassolla ja lopussa rummut tulee kuvioihi.
Muuten, eikös ennen Cliffii ollu joku basisti Metallicalla? Mut se ei oo kuitenkaa missää levyllä. - volvere
........ kirjoitti:
on varsinki ku kuuntelee ekalla levyllä sen Anaesthesia (pulling teeth) vai miten nyt olikaan, kuiteni aivan loistava biisi pelkästään bassolla ja lopussa rummut tulee kuvioihi.
Muuten, eikös ennen Cliffii ollu joku basisti Metallicalla? Mut se ei oo kuitenkaa missää levyllä.Kyllä, ennen Cliffiä oli Ron McGowney mutta hänellä meni hermot jätkien ryypätessä (ja koska oli huono basisti) niin hän lähti bändistä. Jossain sanotaan että hänet potkittiin mutta hän lähti itse, koska oli kuullut että jätkät tahtoo Cliffin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665485Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti892789- 2742561
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362419Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191964Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2371626Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai571263Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131153- 881125
- 901116