Ei millään pahalla!
c.c
ysi-liike
Tarja on rock!
6
169
Vastaukset
- sauli on kolme
jaahas taas alko tuleen näitä demarinuorten viestejä..
- sylvi-täti
Ei milleen pahalle vaan Saulille!
- vaalihuuruinen
Sulla on hauska nimimerkki! Miten päädyit sellaiseen?
Vielä kivempaa olisi, jos todellakin äänestäisit Tarja Halosta ja esittäisit pari hyvää argumenttia. Jotenkin minusta tuntuu, että kirjoitat vähän provoa ja kuitenkin huomenna piirrät äänestyslippuun numeron 3. No, tämähän on niinistöläisten keskustelupalsta.- sylvi-täti
totta tosiaan hieman provoilen vaikka ikää onkin lähes 90 vuotta...
Sauliahan minä äänestän. Ihana mies kertakaikkiaan.
Se saa vanhankin sydämen tykyttämään..
- tekopyhä lesta
Todellakin kannatan Saulia. Uskon, että häneen voi luottaa.
- capt.cöpenick evp
On Syvässä Etelässä uskonto. Monet harhauskonnot eivät ole sitä!
ysi-liike
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16615ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419