Voitteko arvoisat rakettimiehet ja -naiset kertoa hieman Rocket III:sta; millainen se on ajaa kylällä/konetiellä/pidemmällä matkalla? Onko ollut vikoja tai muita ongelmia? Oletteko olleet tyytyväisiä? Pidättekö jostain muusta fillarista mahdollisesti enemmän? Olen nimittäin ajatelllut hankkia ko. keksinnön ja olisin todella kiitollinen tiedoista.
Kertokaa Rocket III:sta!
5
2890
Vastaukset
- TTT
Ostin kyseisen pelin viikko sitten lauantaina.Enkä ajanut metriäkään testiä :)
Edellinenkin oli Trumppa joten eiköhän hyvä prätkä ole tuo Rokettikin.- -M-
Ostin viime kesänä kyseisen laitteen ja olen ollut todella tyytyväinen siihen kuuteen tuhanteen kilometriin mitä sillä olen ajanut.Hyvä ajaa
matkaa ja mutkatietä...ei moittimista. - Ei mitään turhaa
sähläystä vaan määrätietoista toimintaa!
Ei mitään turhaa kirjoitti:
sähläystä vaan määrätietoista toimintaa!
erittäin hyvä ostos ajoin viime kesänä n.15000
ainoa mikä kulu oli takarengas muuten ihan kiva
peli eikä vie paljon kakkua n. 5,5 l satasella
matka-ajossa, jos pitää matka vauhtina n.100km/h
- rakettipappa
Rocket III on todella hyvä ajaa, etenkin reissussa. Taajamassa on aluksi totuteltava painoon ja pitkään akseliväliin. Omaani laitettiin tuoreeltaan tehtaan piristys, jolloin katalysaattori poistetaan ja putket vaihdetaan. Saundit lisääntyivät, mutta niin vääntökin, joka on pyörän parhaita puolia. Kiihtyvyys on eleetöntä kun keulimista ei tapahduttu kuin erikseen yrittämällä. Tarvittaessa pysyy hyvin nopeimpien sporttien matkassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064928Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413259Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192306Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371422Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121251- 761217
- 731180
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311148Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059