Bin Ladenin kanta Suomen vaaleihin

Luin tänään lehdestä kirjoituksen, joka kertoi Osama bin Ladenista ja lähinnä hänen kielikuvistaan. Kirjoituksessa oli lisäksi yksi kohta, joka kuulemma herättänyt arabimaissa ja muuallakin suurta ihastusta. Ja on sen syytäkin herättää, sillä ajatus on olennainen, vaikka se kuultaisiinkin terroristin suusta.

Bin Laden on kysynyt presidentti Bushilta, että miksi terroristihyökkäys ei kohdisatunut Ruotsiin, jos kerran terroristit Bushin mukaan taistelevat kaikkea länsimaista vapautta vastaan. Tämä on perimmiltään viisas kysymys. Yhtä hyvin Ruotsin paikalla olisi voinut olla kysymyksessä Suomi. Miksi terroristit eivät hyökänneet Suomeen vaan ihan jonnekin muualle.

Tätäkin kantaa ja sen syvempää tutkailua on syytä harrastaa ennen kuin menee mukaan Niinistön eurooppalaisemman Naton ihailuun.

8

327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elossa ?

Puolueen jäsenen velvollisuus, kuten puolueen säännöissäkin säädetään, on propagoida ja selvittää puolueen politiikkaa väsymättömästi kansanjoukoille.

Toveri Kim Il Sung

• hakeutua hoitoon

Jatka samalla linjalla. Aläkä yhtään ihmettele kun vaaleaan takkiin pukeutuneet miehet tulevat hakemaan sinua ja vievät "lepäämään".

Olet nimittäen seonnut.

• Jos olen seonnut, olen sitten varmaan hyvässä seurassa seonnut. Juuri tähän samaan kantaan tälläkin palstalla monet aikoinaan vetosivat, kun olivat samaa mieltä Jäätteenmäen Lipposeen suuntautuneessa Irak-kritiikissä. Olen siis seonnut jotenkin samalla lailla kuin keskustalaiset silloin? Mielenkiintoista, en olisi uskonut, että minua tällä tavalla verrataan keskustalaisiin.

• viimeinen
        Mielipidepankki kirjoitti:

Jos olen seonnut, olen sitten varmaan hyvässä seurassa seonnut. Juuri tähän samaan kantaan tälläkin palstalla monet aikoinaan vetosivat, kun olivat samaa mieltä Jäätteenmäen Lipposeen suuntautuneessa Irak-kritiikissä. Olen siis seonnut jotenkin samalla lailla kuin keskustalaiset silloin? Mielenkiintoista, en olisi uskonut, että minua tällä tavalla verrataan keskustalaisiin.

päivä kollektiivinimimerkki Mielipidepankille. Olet sen niin täysin häpäissyt. Mo, ei muuta kuin kepeät mullat.

• Osamakin

on jo mukana Halosen kampanjassa. Aoua todekka tarvitaankin.

• mvv

voisi.Tarkoittiko Bin Laden että Bush on terroristi jonka pitäisi hyökätä Ruotsiin eikä terroristimaahan.
      Olet kyllä nyt vähän hakoteillä, Bush on kuitenkin Yhdysvaltojen presidentti joka on vaaleilla valittu ja haluaa demokratiaa myös Irakiin.
      Mieti nyt hetken ja kirjoita toisenkin kerran ajatuksenjuoksusi.

• Ajatuksen käsittäminen on hyvin yksinkertaista. Terroristeilla oli jokin syy hyökätä Yhdysvaltoihin. Heillä ei ollut syytä hyökätä Ruotsiin. Ruotsia pidetään yleisesti länsimaisen vapauden mallimaana. Hyökkäys ei siis kohdistunut länsimaista vapautta vastaan kuten Bush on väittänyt. Territeot kohdistuvat USAta ja sen imperialistista politiikkaa vastaan.

Ja sanoma meille suomalaisille on tämä: Meidän ei tule liittyä vähäisessäkään määrin tukemaan sellaisia, jotka pyrkivät kohtelemaan epäoikeudenmukaisesti kolmatta maailmaa. Juuri sellainen epäreilu kohtelu synnyttää terrorismia. Ruotsi on ollut aina siinä kerhossa, joka on puoltanut oikeudenmukaisuutta eikä ole osallistunut imperialistisille saalisretkille. Tämän vuoksi Ruotsiin ei ole mitään syytä kellään hyökätä. Ja tästä Ruotsin mallista meidän suomalaisten on syytä pitää kynsin hampain kiinni. Sen vuoksi pirulle ei saa antaa pikkusormeakaan. Ja eurooppalaisempaa Natoa kannattava Niinistöhän on sanonutkin olevansa piru mieheksi.

• mvv
        Mielipidepankki kirjoitti:

Ajatuksen käsittäminen on hyvin yksinkertaista. Terroristeilla oli jokin syy hyökätä Yhdysvaltoihin. Heillä ei ollut syytä hyökätä Ruotsiin. Ruotsia pidetään yleisesti länsimaisen vapauden mallimaana. Hyökkäys ei siis kohdistunut länsimaista vapautta vastaan kuten Bush on väittänyt. Territeot kohdistuvat USAta ja sen imperialistista politiikkaa vastaan.

Ja sanoma meille suomalaisille on tämä: Meidän ei tule liittyä vähäisessäkään määrin tukemaan sellaisia, jotka pyrkivät kohtelemaan epäoikeudenmukaisesti kolmatta maailmaa. Juuri sellainen epäreilu kohtelu synnyttää terrorismia. Ruotsi on ollut aina siinä kerhossa, joka on puoltanut oikeudenmukaisuutta eikä ole osallistunut imperialistisille saalisretkille. Tämän vuoksi Ruotsiin ei ole mitään syytä kellään hyökätä. Ja tästä Ruotsin mallista meidän suomalaisten on syytä pitää kynsin hampain kiinni. Sen vuoksi pirulle ei saa antaa pikkusormeakaan. Ja eurooppalaisempaa Natoa kannattava Niinistöhän on sanonutkin olevansa piru mieheksi.

kun on hiljaa terroristien edessä ei mikään uhkaa. Kun ei puutu koulukiusaajiin saa itse olla rauhassa. Äärimuslimien päämäärät kyllä tiettään, ei ne ole Ruotsinkaan ystäviä loppujen lopuksi. Onhan sitäpaisi Ruotsissa jo ollut tapahtumia jotka ovat yksittäisiin ihmisiin kohdistuneet, kunniamurhia em. Hyssyttely terroristien suhteen ei tepsi.
        Halonen käytti Jeesusta mauttomassa vitsissään Uutisvuodossa. Jos hän olisi yhtä ronskisti loukannut Muslimia olisi häly ollut kova. Ihme kun meidän pitää kestää kaikki mutta meillä ei ole mitää oikeutta edes omissa asioissamme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      59
      1174
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      840
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      795
    4. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      634
    5. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      603
    6. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      33
      537
    7. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      532
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      524
    9. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      503
    10. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      501
    Aihe