Einin paras levytys

on mielestäni?

12

660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salla-Mari

      On Kesä ja yö. Kerro mulle ja Kun kosket mua ovat myös loisto kipaleita...

    • biisiä vai levyä?

      Paras levy tähän astisista on mielestäni eka, mutta myös "Aina sun luonas" ja "Jossakin jos haluat" ovat hienoja.

      Biiseistä on vähän hankala sanoa..."Kultasein" on sellainen hieno ja tempperamenttinen.

    • Monnis

      paras .

      • Sippu^

        mielestä paras Einin Biisi on Rakkauden satu.
        Sitten tulee näitä muita....

        -Kerro mulle
        -Kun kosket mua
        -Olen neitsyt
        -Monta monta yötä
        -Haaveissain
        -Rajana Taivas
        -Me kaksi matkalla Tukholmaan
        -Seinilla on korvat
        -Olet rakkain
        -Johnny Guitar (suomenkielistä nimeä en muista)
        -Vie vie vie
        -Liian pian ilta päätty
        -Nukuitko sä kulta jo?

        Ja monia muita mutta tässä oli parhaimmistoa...
        Ai niin ja yksi laulu mitä keikoilla kuulee paljon ja on pirun hyvä: Hot Stuff...
        Lötyyhän niitä muitakin todella hyviä, mutta tuo muisti on ihmeellinen juttu,kun siellä säilyy vain rajallinen määrä tavaraa!!!
        Tarvisin hiukan lisämuistia.


      • tämä...
        Sippu^ kirjoitti:

        mielestä paras Einin Biisi on Rakkauden satu.
        Sitten tulee näitä muita....

        -Kerro mulle
        -Kun kosket mua
        -Olen neitsyt
        -Monta monta yötä
        -Haaveissain
        -Rajana Taivas
        -Me kaksi matkalla Tukholmaan
        -Seinilla on korvat
        -Olet rakkain
        -Johnny Guitar (suomenkielistä nimeä en muista)
        -Vie vie vie
        -Liian pian ilta päätty
        -Nukuitko sä kulta jo?

        Ja monia muita mutta tässä oli parhaimmistoa...
        Ai niin ja yksi laulu mitä keikoilla kuulee paljon ja on pirun hyvä: Hot Stuff...
        Lötyyhän niitä muitakin todella hyviä, mutta tuo muisti on ihmeellinen juttu,kun siellä säilyy vain rajallinen määrä tavaraa!!!
        Tarvisin hiukan lisämuistia.

        "Liian pian ilta päättyy" !!

        Se on muuten loistava!!

        Ja "Tyydytys" myöskin !!


      • Sippu^
        tämä... kirjoitti:

        "Liian pian ilta päättyy" !!

        Se on muuten loistava!!

        Ja "Tyydytys" myöskin !!

        Liian pian iltä päättyy on mun mielestä aivan liian hyvä.En tiedä mikä siinä biisissä on mutta saa mut mukaansa aivan totaalisesti....
        Kuten monet muutkin Einin biisit...


    • Eini-fani

      paljon on Einillä hyviä levytyksiä!

      Mutta minä pidän erityisen paljon mm.

      -Vielä jossain kohdataan
      -Kesä ja yö
      -Huone 105
      -Kun kosket mua
      -Kerro mulle
      -Suoraan suoneen
      -Yön jälkeen
      -Haloo hela finland
      -Kiitävän hetken hurma
      -Voitko koskaan ymmärtää?
      -Täysikuu
      -Me kaksi matkalla tukholmaan

      ...ja lisäksi monia, monia muita hyviä!!!

    • niimiikkoo

      Huone 105

    • Neipsyt

      on - Olen neitsyt.

    • nallukka pallukka

      aika hyvä on tuo einin aina sun luonas levy harmi kun olen kadottanut voisin ostaa jos jollakin olis myytävänä laitoin tori.fi ilmoituksen

    • ikifani

      UUSI KUUMA VIDEO PALANEN ONNEA http://www.iltalehti.fi/iltvmusiikki/20140218037312806_a4.shtml


      "Tiistai 18.2.2014 klo 07.40

      Eini häpeilee sunnuntaiaamuna pienessä hameessa taksia heiluttaen."

      Todella kuuma nainen, nam ;) Menisi 35-vuotiaasta.
      ---------------------
      Vastaukseni itse kysymykseen: tässä jokunen: Kaiken kauniin rinnalla, Lyhyt rakkaustarina, Ei tiennyt Marja-Leena, Kesä ja yö, Rakkaudella uuteen huomiseen, Huone 105, Neitoperhonen, Älä menetä mua, Saisit haudatun kuun jne.

    • Fani vuodesta 1977

      Paras kappale on ehdottomasti Kesä ja yö vuodelta 1984. Se versio joka kuullaan Uuno armeijan leivissä -elokuvassakin. 2000-luvulla Einin paras kappale on ollut mielestäni Kerro mulle. Viimeisimmät levyt ovat olleet hengetöntä popiskelmää joka uppoaa tämän päivän radiopoppiiin herättämättä minkäänlaisia intohimoja...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe