kysäsen tätä koska yleensä kaikki ihastukseni ovat kauriita
onko kauriit yleensä mustasukkaisia?
on kokemusta vain yhdestä kauriista ja tämä oli niin vainoharhainen ja mustasukkinen että tämä vei suhteemme karille...
ja toisena kyssänä..
koska ex-kauriini oli aika "himokas".
kuinka seksin haluisia yleensä kauriit ovat?
vai johtuiko tuo vain siitä koska hänen mars-merkki on härkä?
tunnen kyllä erään toisenkin jonka mars on härkä mutta hänen seksuaalliset tarpeet ovat kuitenkin nollassa....
mustasukkaisuus ja seksi.
19
7928
Vastaukset
- Tai-Pan
Kyllä Kauris on terveellä tavalla mustasukkainen eli vartio reviiriään tunkeilijoilta.
Kuten olen ennenkin sanonut Kauriit nauttivat seksistä ja jos siihen lisää Härän Marsin niin aina vain innostuu enemmän.
Kauris on aluksi ujohko paljastamaan seksisyyttään ja kumppanin on tultava puolitiehen vastaan. Elämäntilanne hallitsee vahvasti Kaurista, jos töissä ahdistaa, on kiirettä, ei silloin seksikään onnistu! Kauris tarvitsee tunnetta, tunnelmaa ja virettä ympärilleen innostuakseen!- minä
Minun kaurismieheni taas ei ole mustasukkanen oikeastaan ollenkaa. Tai no en ole antanut hänelle aihettakaan ja niinhän sen kuuluu mennäkkin
- pia
minä aika mustasukkainen. ja himottaa kyllä tosi usein. tykkään sexistä tosi paljon:)
- cauris
Kauris kaipaa varmuutta ihmissuhteessaan. Jos hän ei sitä koe, hän tulee mustasukkaiseksi ja omistushaluiseksi. Vasta ajan myötä se helpottaa, kun kauris huomaa, että olet ja pysyt hänen vierellään.
Kauriilla on tooosiii kova seksidraivi, vaikka väitetään, että kauriit ovat kuivia ja työtä ajattelevia määkijöitä. Itse naisena voin tunnustaa ajattelevani seksiä ainakin 10 kertaa päivässä ja heti herättyäni nukahtaessani. Kiva leikitellä ajatuksilla siitä, mitä kaikkea kivaa voisi miehellä tehdä seuraavalla kerralla, kun hommiin päästään. Minulla taitaa olla tuo mars neitsyessä:)- mustankipppee
mustasukkainen kaurisnainen on todella miehen unelma,minä nyt puhun rapumiehistä.
Rapumies on vasta todella onnellinen kun saa asustaa omassa häkissään kaurisnaisen kanssa joka vie iltaisin kävelylle,mutta pitää tiukasti kädestä kiinni ja osoittaa kenen kollikissa hänellä on
- metsäkauris
alkuunkaan mustasukkaista sorttia. Minulle on selvää kuin pläkki, että en omista toista ihmistä, vaikka hänen kanssaan elän ja häntä kuinka paljon rakastan.
Seksi sujuu erinomaisesti, mutta en ole addikti saatika nymfomaani:) - kauris
moi . olen kauris nainen ja todella mustasukkainen :D
mun mustasukkaisuus häiritsee mun ja mun poikaystävän välejä tosi paljon- kaurisnainen
mustasukkaisuus invalidisoi ihmisen ja kurjinta on, että siitä joutuu kärsimään muutkin kuin mustasukkainen henkilö itse.
Valkosukkainen... - viel oot
hei pentuhan sä viel oot ja epävarma itsestäsi eiköhän se oo suurin syy mustasukkasuuteen.
- nam
ohan ne mustiksia! ja viel usein näyttääkin.
kauriit on himokkaita kun vauhtiin pääsee! ;) omapäisiä eli haluaa hallita kumppania..
sellasia nekauris miehet on! :) - pikukaku
joo itse ainakin olin kauris miehen kanssa kolmevuotta... seksi haluja paljon hänellä ja todella mustasukkainen. suhde taisi jopa loppua siihen mutta tällä miehellä oli muitakin ongelmia että ei välttämättä horoskoopista niin paljon
- varmasti
heikko itsetunto on varmasti suurin syy mustasukkaisuuteen uskoi tai ei horoskooppeihin.
- Onyx
En ole ollenkaan mustasukkainen. Olen aina katsonut asian näin, että en jaksa miettiä ja vaivata itseäni sillä, mitä toinen selän takana puuhaa kun en kuitenkaan voi sitä tietää. En kiukuttele aiheetta.
Libidoni on sitä luokkaa, että "se" on melkein aina mielessä ja kyllä sitä on usein saatava. Mars minulla on skorpionissa.- kauristyttö 26v
Joo kyllä se niin on et kaurilla tai siis ainaki mulla on jollain asteella aina "se" mielessä. Niin ja mustasukkaisuudesta, se on turhaa kun se kumppani voi ihastua vaikka lähikaupan kassaan. On ihan turha sitoa ketään mihinkään tiukkoihin nyöreihin, mua ainakin sellainen ahdistaa ihan suunnattomasti ja viimeistään sellaiseen käytökseen suhde kuin suhde kaatuu! Että luottamus kumppaniin on kaiken a ja o :)
- mies 31
kauristyttö 26v kirjoitti:
Joo kyllä se niin on et kaurilla tai siis ainaki mulla on jollain asteella aina "se" mielessä. Niin ja mustasukkaisuudesta, se on turhaa kun se kumppani voi ihastua vaikka lähikaupan kassaan. On ihan turha sitoa ketään mihinkään tiukkoihin nyöreihin, mua ainakin sellainen ahdistaa ihan suunnattomasti ja viimeistään sellaiseen käytökseen suhde kuin suhde kaatuu! Että luottamus kumppaniin on kaiken a ja o :)
mää olen kauris,minulla on kaunis ja seksikäs ja
herttainen tyttöystävä,mutta ei tee mieli ku sille ei kertakaikkiaan voi mittään kun se on sel
laista pakkopullaa välillä,ja ei ne muutkaa nais
ihmiset silti aina sytytä.Kun olen aina väsyny ku
on vuorotyö ja pääsärkee vaiks olen miespuolinen.
- merkillä poltettu
Kyllä, tämä on totta.
Hiton mustasukkasia ollaan. Aina pitäs olla vakuuttelemassa, että kaikki on hyvin ja ei ole mitään hätää. Ja sitten vielä hukuttaa kaiken maailman suosionosotuksiin. Vainoharhainenkin, kaiken lisäks. Ja se kasvaa eksponentiaalisesti.
Seksiä sais olla vaikka kolme kertaa päivässä. Koko ajan kun sais kiehnätä toisen kanssa, nii sitte olis hyvä (vaikka oma vapaus pitää saada pitää). Ja jos se toinen ei suostu, nii sillähän on pakko olla joku toinen... See my point.- monenlaista
Tuota, ...en ihan allekirjoita edellisen väitettä. Kyllä tuo kultainen keskitie taitaa olla hyvä kulkea vähän joka asiassa ;) Mustasukkaisuutta terveesti ja vain aiheesta, (jos sellaista on)
Seksiä nyt ei kolmea kertaa päivässä tarvitse mielestäni kukaan :) Sopivasti ja riittävästi ja nimenomaan molempien mielihalut huomioon ottaen.
Minulle ei kyllä tarvitse olla jokaväliin vakuuttelemassa yhtään mitään. Riittää silloin tällöin rakkauden tunnustus, niinkuin kenelle tahansa. En ole kylmä ihminen, vaan odotan toiselta samaa hellyyttä, kuin mitä itsekin annan.
Epävarma saatan joskus olla, mutten vaadi siksi mitään erityiskohtelua. Se tekee ehkä vain nöyremmäksi ihmiseksi ja poistaa liian ylpeyden. Joten käännän sen positiiviseksi asiaksi.
Lopuksi: Ihan hyvä on aina muistaa, että meitä kauriitakin on niin MONEKSI. Eli et voi kaikkia yleistää. See my point.
- miukutin
kauriilla ei ole varsinaita "taipumusta" mustasukkaisuuteen, kunhan on onnellinen ja tyytyväinen elämäntilanteeseensa, ja elää kumppanin kanssa joka on ansainnut kauriin luottamuksen (kauris ei voi olla onnellinen jos ei luota kumppaniinsa, epävarmuus syö kauriin..
nimimerkistäsi voisi päätellä että olet kaksonen? no niin tai näin, kaksonen on ehdottomasti kauriille yksi vaikeimmista kumppaneista, lähes ainoa joka saa esille mustasukkaisuutta kauriissa flirttailevan luonteensa takia. vaikka kaikki flirtti on kaksoselle täysin luonnollista ja usein tiedostamatonta, jotain jota riittää kaikille tasapuolisesti osana kaksosen persoonaa. kaksosen usein hyvinkin vahvat kaksi eri puolta nakertavat kauriiseen epävarmuutta, toisena hetkenä vakuuttamassa kuolematonta rakkauttaan ja toisena flirttaamassa lähi kaupan kassalle..
ja kauriit ovat kyllä aika jänöjä makkarissa vaikka siitä yleisellä tasolla vaietaan:D..- heinh-5r
menin nuorena naimisiin kala naisen kanssa,ei sopinut ollenkaan,liian taiteilijaluonne ja huolimaton,eikä välittänyt omaisuuden hommaamisesta.Erosin oli 10 v yksin-tuli kaksosnainnen ja olemme olleet 15 v yhdessä ja niin onnellisia kun vaan voi toivoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1031747- 2101557
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591030Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311000Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K58885En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k51814Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49785Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉59754Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36745The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5742