yksi Saulin äänestäjä vastaa kymmentä Tarjan äänestäjää. Eli yksi Saulia kannattava veronmaksaja elättää siivellään vähintään kymmenen Tarjaa äänestävää sosiaalipummia.
Vastaukset 8
- mutta
asiaa
- Duunari
*juo samppakaljaa*
- Näinhän se on
Sauli kannattajineen on tämän maan selkäranka; toivottavasti sosiaalitantta Tavja kannattajineen (=luusereita enimmäkseen) ei sitä selkärankaa onnistu katkaisemaan; kansakunnan elättäminen kun on aika rankka homma...
- maiju s.
Ikävää, ettet edes tiedä presidenttimme etunimeä. Sehän on meinaan Tarja!!! Sitä paitsi, Halosen kannattajat eivät ole luusereita eivätkä sosiaalipummeja. Ellet sitten pidä korkeakoulutettua yritysjohtajaa luuserina...
- Führer
OLEN SIIRTÄMÄSSÄ YIRTYKSENI TUOTANNON KIINAAN KU EI SUOMALAISILLE TYÖ MAISTU KUN PRESSAKSI PITÄÄ VALITA KOMMUNISTI! SAISI OLLA SOSIALISTI PUMMIT TYY´TYVÄISI PORVAREIHIN KUN ANTAVAT TYÖTÄ MUTTA EI KAUAA TÄTÄ MENOA! PORVARIT NOUSKAAMME VALTAAN JA KOLME ELÄKÖÖN HUUTOA SAULILLE!!! ELÄKÖÖN ELÄKÖÖN ELÄKÖÖN!
- yrityksen?
Muahahahahah, se en kuule aivan sama mihin sinä sen hiekkakakkutehtaan siirrät, pääasia että siirrät sen pois Suomesta tappiota tuomasta. Buahahahahahahah,Muahahahahahahahahah, LOL ROFL LMAO
- Anonyymi
🤪 2wwww
- Anonyymi
what is the best way
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520