Olen pidättäytynyt kirjoittamasta tälle palstalle, vaikka takahampaani ovat narskuneet vääryyksistä, joita täälläkin on ilmennyt. Öykkärisiat ovat kirjoittaneet nimimerkilläni ja vasemmistoliittolainen vom on kuolannut heidän kannoillaan, saadakseen itselleen hyväksyntää toverien piirissä. Näin ei tule koskaan tapahtumaan, koska me aatteen miehet tiedämme, ettei kukaan oikeamielinen olisi palkkautunut luokka-armeijan upseeriksi ja sen jälkeen lentäjäksi koneilla, joissa on amerikkalainen siipi.
Kehotan tälle palstalle kirjoittavia ja tätä palstaa muuten vaan lukevia toverista suhtautumaan erittäin varauksellisesti VOM nimimerkin kirjoituksiin.
Nyt kun nämä presidentinvaaalit on ohi
6
383
Vastaukset
- Per Saukko
...ja kommunistisen puolueen uskollisia poikia. Ehkäpä olen ymmärtänyt väärin.
Kuulostaa itse asiassa jotenkin kornilta kehua suomalaista tuolla tavoin.
Hrustsev luonnehti Juri Gagarinia isänmaan ja kommunistisen puolueen uskolliseksi pojaksi. Se taas ei kuulostanut kornilta.- Kommunisti isolla K.lla
Noita samoja paskoja kuin ennen! Nyt nämä kuolaavat joukolla partatukka Suvin joukoissa.
olet ihan oikeassa varoitellessasi muita lukiessaan tekstejäni! Että välttyisit totuuden vääristelyltä, kerron Sinulle täysin luottamuksellisesti, että en ole koskaan palvellut luokka-armeijaa muutoin kuin 11 kuukautta varusmiespalvelusta suorittaessani Ilmasotakoulussa Kauhavalla 1954. Tunnut olevan "äkeissäsi" siitä, että "työkalussani" oli amerikkalaisvalmisteinen siipi. Useimmat työkaluni olivat kokonaan amerikkalaisia siitä syystä, että en omistanut riittävästi pääomaa hankkiakseni ikioman sellaisen! Olen muuten käyttänyt myöskin ranskalaista työkalua. Ihan hyvä vekotin sekin oli. Tuossa lähellä toteat meikäläisen olevan saarislaisen (revisionistin!). En ole koskaan katsonut tarpeelliseksi liittyä Kommunistiseen puolueeseen, mutta ajatuksiltani olen melkolailla Arskan linjoilla!!
vom- Kommunisti isolla K:lla
Saatanan perkeleen ketku sinä olet. Mene sinä vaan niiden peräruiskeidesi kanssa. Ilkkumaan alat törkimys. Kyllä tuollaisille vielä näytetään. Luuletko etten ole lukenut täältä, mikä ole miehiäsi, ketku!!!
- bonaqua
Kommunisti isolla K:lla kirjoitti:
Saatanan perkeleen ketku sinä olet. Mene sinä vaan niiden peräruiskeidesi kanssa. Ilkkumaan alat törkimys. Kyllä tuollaisille vielä näytetään. Luuletko etten ole lukenut täältä, mikä ole miehiäsi, ketku!!!
ei saa olla tommonen. ihme mörriköykky
- Kommunisti isolla K:lla
bonaqua kirjoitti:
ei saa olla tommonen. ihme mörriköykky
Äläppä tule iholle. Harmittaa jo ihan tarpeeksi tuo Aapo kun ei mukamas ehtinyt ottamaan seriffin hommia itllee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986278KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3505764Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602763Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072198Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071888- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811290- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331088