NYT KUN ON MAASSA KUNNON PRESITENTTI TARJA HALONEN niin olkaamme siitä iloisia .. ja ns loiset ja valittajat voivat vapasti muuttaa vaikka ruotsiin tai venäjälle sillä itä-naapurissa on melkein saulin oloinen mies johdossa eli elkää valittako vaan tehkää se ja muuttakaa poikkeen eipähän tarvii teitäkään sitten nähdä täällä happanemassa ja valittamassa.. hyvä suomi ja tarjalle onnea ....
nyt loppuu valitus
6
205
Vastaukset
- JEP JEP
OLEN SAMAA MIELTÄ
 Totta. ONNEA TARJALLE!
- ....
Sitä Tatjaana todella tarvitsee.

- paikkako
Vai on se on siitä erittäin kaukana, kun pelättiin että niinistö voittaa niin laitettiin kiinni kuntien kaupunkien alueella vaalipaikat jotka sijaitsivat sivukylillä, lähin äänestyspaikka olisi monella ollut jopa 50 km päässä, näin saatiin paljon ääniä pois ehdokkailta kun yksinkertaisesti kaikki halukkaat eivät voinneet äänestää vaalipäivänä kun sivu vaalipaikat olivat kiinni. Ensimmäinen ihme suomenmaassa, no sen saa jokainen ajatella sitten itse.
- kgb
Kuinka SAK:n johon kuuluu muitakin kuin demareita on voinut rahoittaa tai auttaa Halosta. Nyt jäsenistö, joka ei ole Halosen kannalla saattaa vaatia nuo sooloilijat tilille tekosestaan. Tämäkö muka demokratiaa??

- Porvarit kyykkyyn
On hienoa olla suomalainen maailmalla ja ylpeillä presidentistämme. Sauli Putinille todellakin ei kiitos, meillä on humaani, avoin, kansainvälinen, osaava (mitä adjektiiveja vielä?) prsidentti. Hyvä suomalaiset!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1245231Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1874961"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste853444Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1072986Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242312Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2411747Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.821315- 991299
 Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.741010Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.96937