HA-HAAA

LOOO-SEEEN

kannattajat! Onko teillä mitään sanottavaa Presidenttimme tai paremminkin Presidenttinne arvomaailmasta tai siitä, mitä hän on saanut aikaan tai mitä aikoo tehdä vai eikö edes nuo omituiset kytkökset herätä mitään vipinää aivosoluissanne??? Ainoat asiat, jotka teillä on välähtäneet ovat, että "Halonen voitti" ja että "Niinistön kannattajia harmittaa". No, tuokin on teiltä jo enemmän, kuin olisi osannut odottaa... Ja totta vieköön meitä tyhmyytenne harmittaa!

14

488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rauhoitu

Ymmärrän, että maanisdeprsessio teetättää noita maanisia kohtauksia, mutta koeta raauhoittua. Yleensä se voidaan melko hyvin lääkkeillä hoitaa.

• se taas nähtiin,

ei teillä ole muuta sanottavaa, kuin kommentoida Niinistön kannattajien sanomisia...

• Mene sinä vain potkimaan köyhiä päähän. Se on kaikki mitä Sauli ja hänen kannattajat osaavat. Tarjan loistavaan arvomaailmaan ei kuulu ainoastaa köyhien puolesta puhuminen. Hän myös tekee jotain köyhien hyväksi. Sauli taas on..... pelkkä pelle!!!

• puhuminen

siihen kuuluu- varsinkin toisten päälle... tekemisistä en olisi niinkään varma...

• suuria muutoksia

joita Niinistö ajoi, on turha puhua köyhien puolesta- katsos, kun ei ole mistä ottaa niille köyhille!

• vai tekee

halonen jotain köyhien hyväksi.

• kampaaja
        vai tekee kirjoitti:

halonen jotain köyhien hyväksi.

Halonen tekee sen mihin resussit pystyvät.
        Niinistö ei olisi tehnyt sitäkään ,olisi vain keränyt haaremin "linnaan".

• eivät
        kampaaja kirjoitti:

Halonen tekee sen mihin resussit pystyvät.
        Niinistö ei olisi tehnyt sitäkään ,olisi vain keränyt haaremin "linnaan".

tällä menolla riitä kohta mihinkään!

• VOITTAJAN

ei tarvitse hävinneille selitellä. Mies se on hävinnytkin ja helevetin huono mies onkin!

• mikä tekee

Niinistöstä oikein helevetin huonon miehen,etpä taida pystyä muuta kuin hokemaan vanhaa ja kulunutta vitsiä, kun taas halosen surkeuden jokainen pystyy itse toteamaan kuuden vuoden jälkeen.

• kallosi
        mikä tekee kirjoitti:

Niinistöstä oikein helevetin huonon miehen,etpä taida pystyä muuta kuin hokemaan vanhaa ja kulunutta vitsiä, kun taas halosen surkeuden jokainen pystyy itse toteamaan kuuden vuoden jälkeen.

mahdut, että VOITTAJAN ei tarvitse selitellä hävinneelle. Ja loppuun sama kuin edellä. Mies.............

• ei ole
        kallosi kirjoitti:

mahdut, että VOITTAJAN ei tarvitse selitellä hävinneelle. Ja loppuun sama kuin edellä. Mies.............

mitään sanottavaa mistään, eikä mitään kantaa mihinkään.

• pilkille.
        ei ole kirjoitti:

mitään sanottavaa mistään, eikä mitään kantaa mihinkään.

Siellä saattaisi välillä nykäistä. Et ole sen arvoinen, että sinulle kannattaa mitään selityksiä antaa.

• mielestäsi
        pilkille. kirjoitti:

Siellä saattaisi välillä nykäistä. Et ole sen arvoinen, että sinulle kannattaa mitään selityksiä antaa.

asiassa? Olisit vastannut kysymykseen. Missä se avoimuus nyt on? Tuon tasoisia vastauksia ei tarvitakaan. Asiallista keskustelua kehiin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1632
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      859
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      829
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      756
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      36
      749
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      699
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      663
    Aihe