OSAAVA LASTENVAHTI TARJOLLA!

Kati

Hei!

Tarjolla olisi loistava, luotettava ja joustava lastenvahti Kuopiosta.

Etsin itselleni ilta- ja viikonlopputöitä. Myös "keikkatyöt" kelpaavat mainiosti eikä yötyökään tuota ongelmia.

Olen 16-vuotias sosiaali- ja terveysalan opiskelija ja ensimmäisessä opiskelujaksossamme käsittelemme juuri kehityspsykologiaa ja lasten oppimistaitoihin ynnä muuhun liittyviä asioita.

Olen myös kahden tyttölapsen isosisko ja seurakunnan tyttökerhon ohjaaja. Olen toiminut lastenvahtina usein ennekin. Tulen todella hyvin toimeen lasten kanssa eikä puuhastelu taatusti lopu kesken, ei ulkona eikä sisällä.
Ruoanlaitto ei myöskään tuota ongelmia.

Olen työskennellyt myös Kuopion Saksalaisessa leikkikoulussa yläasteen TET-jaksossa (työtodistus löytyy, sisältää pienen arvostelun työtaidoistani!).
Halutessasi voit saada yhteystiedot suosittelijoille.

Ota yhteyttä tai pistä numero muistiin. Ei siihen pikkujoulukauteen ja jouluostosrumbaan niin pitkä aika ole =)

Katariina Soininen
0443318865
[email protected]
(0172820522)

4

424

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heheee

eikä yötyökään tuota ongelmia. = No eipä tietenkään..

Olen 16-vuotias sosiaali- ja terveysalan
      opiskelija = 50 vuotias pedofiili lastentarhasta

Olen myös kahden tyttölapsen isosisko= 2.n tyttölapsen onnekas setä

seurakunnan tyttökerhon ohjaaja. = no todellakin!

Olen toiminut lastenvahtina usein ennekin= no sen arvasin

Tulen todella hyvin toimeen lasten kanssa eikä puuhastelu taatusti lopu kesken, ei ulkona eikä sisällä. = siitä menen takuuseen =D

Katariina Soininen
      0443318865 = eikka karvalainen 088101010

• Kati

Oletko koskaan itse ollut köyhä opiskelija joka miettii päänsä puhki mistä kaivaisi sen yhden ylimääräisen kympin että pääsisi kerran vuodessa elokuviin? Ilmeisesti et.

Et tee kovin hyvää mun bisneksille, kiitos vaan.

• annika
        Kati kirjoitti:

Oletko koskaan itse ollut köyhä opiskelija joka miettii päänsä puhki mistä kaivaisi sen yhden ylimääräisen kympin että pääsisi kerran vuodessa elokuviin? Ilmeisesti et.

Et tee kovin hyvää mun bisneksille, kiitos vaan.

jos et vielä ole kokeillut, niin laita ilmoituksiasi neuvoloiden seinille. siellähän käy juuri alle kouluikäisiä lapsia vanhempineen, joku tarvii varmasti hoitajaa. mä jätin kerran ilmoitukseni neuvolaan ja nyt on töitä lähes päivittäin.

• Kati
        annika kirjoitti:

jos et vielä ole kokeillut, niin laita ilmoituksiasi neuvoloiden seinille. siellähän käy juuri alle kouluikäisiä lapsia vanhempineen, joku tarvii varmasti hoitajaa. mä jätin kerran ilmoitukseni neuvolaan ja nyt on töitä lähes päivittäin.

Kokeiltu on, ei tuottanut tulosta. Mutta pitää jaksaa yrittää =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      227
      1628
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      186
      1581
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      44
      1174
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      46
      871
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      740
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      731
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      720
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      701
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      20
      666
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      627
    Aihe