Onko kellään kokemuksia särkiniemessä olevista kampaamoista? Lähinnä kiinnostaisi hintataso, onko halvempaa kuin keskustassa, sekä kannattaako nuoren naisen käydä värjäyttämässä ja leikkaamassa hiuksiaan niissä?
kampaamot särkiniemessä
6
2201
Vastaukset
- entinen särkkäriläinen
Yksi ainoa löytyy siitä ostarilta, jos lähellä asut niin käy katsomassa ikkunassa olevasta hinnastosta
- on myös
eli särkinementiellä ison talon alakerrassa on parturikampaamo miia.
oon käyny molemmissa. miiassa lyhennys 16 ja white ssa 19 muistaakseni.
- ei kannata
joo kokemusta on värjää päin persettä ja hinnat on yhtä kalliit kuin muualla.antaakin rahasta väärin vielä takaisin..ei osaa laskea..oih kuinkas minä nyt...no joo kampaamo whitehair ent.redhair..huonosti mennee kokeillaan uudella nimellä..näinhän se menee..eiku sinne vaan
- ota huomioon
tällä palstalla on jo muodostunut perinteeksi, että kuopiolaiset kampaajat haukkuvat täällä vähän väliä toisiaan. alan kilpailu paikkakunnalla on ilmeisesti niin kova, että oman firman mainetta yritetään epätoivoisesti pönkittää haukkumalla kaikkia muita.
voit todeta tämän itse lukemalla vanhoja viestejä. täällä on kyselty vähän väliä mielipiteitä milloin mistäkin parturista, ja koskaan ei ole yhdestäkään ole ollut kenelläkään mitään muuta kuin huonoa sanottavaa. kehoittaisin suhtautumaan varauksella tähän paskanjauhantaan. - ei kannata
ota huomioon kirjoitti:
tällä palstalla on jo muodostunut perinteeksi, että kuopiolaiset kampaajat haukkuvat täällä vähän väliä toisiaan. alan kilpailu paikkakunnalla on ilmeisesti niin kova, että oman firman mainetta yritetään epätoivoisesti pönkittää haukkumalla kaikkia muita.
voit todeta tämän itse lukemalla vanhoja viestejä. täällä on kyselty vähän väliä mielipiteitä milloin mistäkin parturista, ja koskaan ei ole yhdestäkään ole ollut kenelläkään mitään muuta kuin huonoa sanottavaa. kehoittaisin suhtautumaan varauksella tähän paskanjauhantaan.Ensinnäkään en omista kampaamoa enkä ole kampaaja.Olen maksava asiakas joka myös haluaa rahoilleen vastinetta ei ne nykyään ilmaisia ole.Mutta yksi tosi asia on että kouluista valmistuu myös niitä idiootteja.. joskus miettii mitenhän ne idiootit on voinut valmistua ja saada vielä töitä.
- Maatuska
ota huomioon kirjoitti:
voit todeta tämän itse lukemalla vanhoja viestejä. täällä on kyselty vähän väliä mielipiteitä milloin mistäkin parturista, ja koskaan ei ole yhdestäkään ole ollut kenelläkään mitään muuta kuin huonoa sanottavaa. kehoittaisin suhtautumaan varauksella tähän paskanjauhantaan.Olen itse aloittanut kerran-pari täällä keskustelun, että mistä löytäisin Kuopiosta hyvän kampaajan. Olen koulutukseltani kampaaja, mutta sen jälkeen lukenut itselleni toisen ammatin, jonka parissa työskentelen. Mutta kampaajan koulutukseni kertoo varmaan sen, että osaan kyllä nähdä kuka leikkaa hyvin ja kuka ei. Vaikka osaltaanhan se on myös makuasia. Olen siis melko kriittinen.
Kyselin tällä palstalla kampaajaa, koska kokemukseni ( sanotaan nyt kampaamokin) Särkiniemen Whitehairissa oli huono. Kampaaja leikkasi aina liikaa, ei kuunnellut minua. Kaksi kertaa siellä kävin, annoin siis vielä toisen mahdollisuuden.
Eli uskonpa, että suurinosa, jotka täällä kyselee kampaamoasioita, ovat juuri kaltaisiani eli eivät ole vielä löytäneet sitä oikeaa ja omaa kampaamoa. Itselläni oli aiemmmin pitkät hiukset ja tasausleikkauksen nyt osaa kuka vaan ja niitä ei tarvinnut leikkauttaakaan minun kun pari kertaa vuodessa. Mutta nyt kun hiukseni ovat lyhyemmät ja niissä on jonkunlainen mallikin, on pakko löytää se joka osaa ne leikata.
En ole siis oikein ymmärtänyt, että jotkut luulee vain kampaajien täällä haukkuvan toisiaan. Jos sitäkin on, niin olkoon, mitä se meille kuuluu.¨Me teemme kuitenkin kampaajan valinnan loppujen lopuksi vasta eka käynnin jälkeen. Joko palaamme takaisin tai sitten emme.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622572
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251096