Kyllä ahdistaa tuo vaalien lopputulos, Halonenko koko kansan presidentti...tuloksen perusteella lähes puolet kansasta on tällä hetkellä tyytymätön nykyiseen istuvaan presidenttin.
Pitkälti ennen vaaleja olin päättänyt että lopputuloksella ei ole juurikaan väliä tämän maan tulevaisuuteen saatika omaan tulevaisuuteeni. Kuitenkin hieman ennen ensimmäistä kierrosta mieleeni alkoi tulla ajatus että "hetkinen, 6 vuotta" siinä ajassa minun pitäisi siirtyä lopullisesti työelämään, alkaa perustaa perhettä ja ottaa ehkäpä asuntolainaa yms...
Ehdokkaiden arvomaailmoja selvittäessäni aloin sisäistämään että kansan ikääntyessä ja yhteisen hyvinvoinnin parantamiseksi vaihtoehtoja oli vain oikeistossa. Vain oikeisto tuntui tosissaan kantavan huolta tulevaisuuden työtilanteesta sekä 2010-luvun hyvinvoinnista.
Se Suomi jossa tahdon lapseni kasvattaa sekä perheeni perustaa ei ole tämä nykyinen maamme jossa valta lepää punakravattien ja ns. wannabe kommunistien sylissä.
Jos yrittäjyyttä ja korkeakoulutettujen asemaa ei paranneta niin mikä kansanluokka niitä töitä kansalle tulevaisuudessa tarjoaa?? Duunaritko, empä usko.
Toki myös ammatillisen koulutuksen ja osaamisen tukeminen on elin tärkeää tulevaisuutemme kannalta mutta kuka tarjoaa työtä niille tuhansille ammattikouluista valmistuville alansa ammattilaisille jos yrittäjien sorto jatkuu?! Sama pätee jatkuvaan maaseudun alasajoon, jota punakit harrastavat.
Halosen ja samalla koko punaiseksi värjäytyneen kansakunnan tulevaisuuteen en kuitenkaan enää jaksa uskoa. Henkilökohtaisesti aioin tästä eteenpäin joka vaaleissa äänestää oikeistolaista.
Mielestäni keskustan ja RKP:n olisi pitänyt vahvemmin tukea Niinistöä presidentiksi vain sillä tavoin olisi taattu muutos valtakuntaan.
Siksipä siirränkin kantani ja ääneni keskustan riveistä kohti kokoomusta vaikkakin myönnän että Kekkosta olisi tarvittu taas.
UKK - luottamus yli rajojen.
Halonenko koko kansan presidentti?
Jasso
3
197
Vastaukset
- Anonyymi
Jalkamiinat takaisin.
- Anonyymi
Rajan takana sotaa käyvä maa.
- Anonyymi
Koko kansan, mutta minkä kansan? venäjän kansan ehkäpä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585544KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1953557Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182378Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222365Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91158- 1021048
Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT621027Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181012- 83978
Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79965