Visa Electron + Paypal

asdf

Milläs tavalla onnistuu Nordean Visa Electron liittää Paypalliin? Jotkut ilmeisestikin ovat onnistuneet siinä.

Onnistuuko esim. kun tekee tilin Paypaliin UK-sivuilta vai vaikuttaako se yhtään asiaan?

Ja kyllä nettimaksaminen on päällä.

36

58123

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hixu

      Olen käsittänyt että jos hankkii pankista verified by visa palvelun niin voi käyttää visa electronia paypaylissa.

      Tietääkö kukaan että pitääkö paypal "tilille" siirtää rahaa, jos ei käytä luottokorttia jolta maksu veloitetaan. Eli siis jos käyttää electronia...

    • pay pal

      minä onnistuin liittämään oman electronini ilman hankaluuksia..eli kun menet sinne add credit card sivulle, niin siellähän sanotaan, että kaikki kortit, joissa lukee Visa käyvät.
      Itse täytin kaikki tiedot ja valitsin luottokorttisarakkeesta visan..En usko, että sillä on mitään väliä, millä sivuilla rekisteröit visasi..
      Mutta kyllä sen pitäisi onnistua ihan hyvin...seuraa ohjeita!

      • Frederica

        Minkä pankin electron sinulla on? Itselläni Osuuspankin, enkä onnistunut sitä Paypal-tiliini liittämään. Luin nimittäin muualta että Sammon Visa Electronilla oli joku onnistunut.


      • asdf
        Frederica kirjoitti:

        Minkä pankin electron sinulla on? Itselläni Osuuspankin, enkä onnistunut sitä Paypal-tiliini liittämään. Luin nimittäin muualta että Sammon Visa Electronilla oli joku onnistunut.

        Nordean kortti ei minulla ainakaan onnistunut


      • 7876y
        asdf kirjoitti:

        Nordean kortti ei minulla ainakaan onnistunut

        This credit card has been denied by the bank that issued your credit card. For details on why your card was denied, please contact your credit card issuer's customer service department. Or, you may want to try adding a different credit card.

        Minullakin sanoo tälläistä


      • mää vaan
        7876y kirjoitti:

        This credit card has been denied by the bank that issued your credit card. For details on why your card was denied, please contact your credit card issuer's customer service department. Or, you may want to try adding a different credit card.

        Minullakin sanoo tälläistä

        Mulla sano kanssa tota samaa, kunnes Nordean verkkopankissa aktivoin kortin verkkokäyttöön. Sen jälkeen en edelleenkään pystynyt korttia lisäämään. Tällä kertaa ongelmana oli tuo Card Verification Number. Siitä meni 3 x 1e ja 1 x 1.50e Paypalille, eikä vieläkään ole kortti toiminnassa. Eli haistatan paskat PayPalille, prkl...


      • paypal käyttäjä
        mää vaan kirjoitti:

        Mulla sano kanssa tota samaa, kunnes Nordean verkkopankissa aktivoin kortin verkkokäyttöön. Sen jälkeen en edelleenkään pystynyt korttia lisäämään. Tällä kertaa ongelmana oli tuo Card Verification Number. Siitä meni 3 x 1e ja 1 x 1.50e Paypalille, eikä vieläkään ole kortti toiminnassa. Eli haistatan paskat PayPalille, prkl...

        Eivät hyväksy tuota card verification numberia. Aina kun sen laittaa siihen, ilmoittavat, että se on väärin ja maksuttavat ilmeisesti (ilman varoitusta) euron tililtä (katevaraus). Laitoin lopulta siihen numeroksi 000, niin sain kortin registeröityä sinne ja tilin verifikoitua. Jälkeenpäin olen vielä yrittänyt muuttaa sitä numeroa, mutta ovat vain ilmoittaneet, että muutosta ei tapahtunut.

        En tiedä miten tuo kortti sit käytännössä toimii, aika näyttää.

        Ps. eikös se verification koodi ole siellä kortin takana siinä kentässä, johon nimmari kirjotetaan? Siinä on koodi muodossa xxxx xxx, joista valitsin nuo kolme viimeistä numeroa. Onko se tuo numerosarja?


      • oakki
        paypal käyttäjä kirjoitti:

        Eivät hyväksy tuota card verification numberia. Aina kun sen laittaa siihen, ilmoittavat, että se on väärin ja maksuttavat ilmeisesti (ilman varoitusta) euron tililtä (katevaraus). Laitoin lopulta siihen numeroksi 000, niin sain kortin registeröityä sinne ja tilin verifikoitua. Jälkeenpäin olen vielä yrittänyt muuttaa sitä numeroa, mutta ovat vain ilmoittaneet, että muutosta ei tapahtunut.

        En tiedä miten tuo kortti sit käytännössä toimii, aika näyttää.

        Ps. eikös se verification koodi ole siellä kortin takana siinä kentässä, johon nimmari kirjotetaan? Siinä on koodi muodossa xxxx xxx, joista valitsin nuo kolme viimeistä numeroa. Onko se tuo numerosarja?

        Se euron maksu tulee luottokunnalta.


      • Korttiguru
        paypal käyttäjä kirjoitti:

        Eivät hyväksy tuota card verification numberia. Aina kun sen laittaa siihen, ilmoittavat, että se on väärin ja maksuttavat ilmeisesti (ilman varoitusta) euron tililtä (katevaraus). Laitoin lopulta siihen numeroksi 000, niin sain kortin registeröityä sinne ja tilin verifikoitua. Jälkeenpäin olen vielä yrittänyt muuttaa sitä numeroa, mutta ovat vain ilmoittaneet, että muutosta ei tapahtunut.

        En tiedä miten tuo kortti sit käytännössä toimii, aika näyttää.

        Ps. eikös se verification koodi ole siellä kortin takana siinä kentässä, johon nimmari kirjotetaan? Siinä on koodi muodossa xxxx xxx, joista valitsin nuo kolme viimeistä numeroa. Onko se tuo numerosarja?

        Katevaraus ei ole veloitus, se purkaantuu aikanaan.


      • Adeliel
        Korttiguru kirjoitti:

        Katevaraus ei ole veloitus, se purkaantuu aikanaan.

        Eli nettipankkini näyttää että katevarauksena olis 6 x 1€ ja yhden kerran 1,50 €. Eli ottaako luottokunta pois nämä euron maksut vai Paypal?
        Ja kun se katevaraus on niin ne rahat siis lähtee täs joku päivä pois tililtä?
        Apua, auttakaa joku. Mihin voin valittaa jos tuo 6x1€ maksutetaan? :o


      • ärsyttää

        minulla on aktian electron, mutta näin mulle sanotaan joka kerta ku yritän add credit cardia...

        "This credit card has been denied by the bank that issued your credit card. For details on why your card was denied, please contact your credit card issuer's customer service department. Or, you may want to try adding a different credit card."


      • ärsyttää myös
        ärsyttää kirjoitti:

        minulla on aktian electron, mutta näin mulle sanotaan joka kerta ku yritän add credit cardia...

        "This credit card has been denied by the bank that issued your credit card. For details on why your card was denied, please contact your credit card issuer's customer service department. Or, you may want to try adding a different credit card."

        Minulla on Lammin Säästöpankin kortti, ja samalla tavalla kävi, olisi ihan mukavaa saada toimimaan, että kertokaa toki jos olette onnistuneet. Minun pankkini ei ainakaan osannut auttaa tippaakaan,.,.,.,.


      • PayPal
        ärsyttää myös kirjoitti:

        Minulla on Lammin Säästöpankin kortti, ja samalla tavalla kävi, olisi ihan mukavaa saada toimimaan, että kertokaa toki jos olette onnistuneet. Minun pankkini ei ainakaan osannut auttaa tippaakaan,.,.,.,.

        Olisi kanssa mukava saada tietää saako korttia toimimaan PayPal palvelussa, itselläni myös Lammin Säästöpankilta hankin kortin, juurikin siksi että pystyisin asioimaan PayPal kautta.
        PayPal ei huoli korttia vaan sanoo että se on blokattu pankista tms.


      • Sama vika
        PayPal kirjoitti:

        Olisi kanssa mukava saada tietää saako korttia toimimaan PayPal palvelussa, itselläni myös Lammin Säästöpankilta hankin kortin, juurikin siksi että pystyisin asioimaan PayPal kautta.
        PayPal ei huoli korttia vaan sanoo että se on blokattu pankista tms.

        Lammin SP:stä Visa Electron ja ihan paikanpäällä pankista kävin pyytämässä, että noi kaikki tuollaset on päälä. Täti ilmoitti, että ne ovat nyt päällä jne., mutta PayPaliin ku yrittää lisätä, niin tulee tuo blokkaus ilmoitus.

        Ei kiva.


      • |Thy|
        Sama vika kirjoitti:

        Lammin SP:stä Visa Electron ja ihan paikanpäällä pankista kävin pyytämässä, että noi kaikki tuollaset on päälä. Täti ilmoitti, että ne ovat nyt päällä jne., mutta PayPaliin ku yrittää lisätä, niin tulee tuo blokkaus ilmoitus.

        Ei kiva.

        Säästöpankkien visa electronit eivät toimi PayPalin kanssa, ainakaan vielä. Näin tiesi kertoa Eurajoen säästöpankin virkailija. Säästöpankki on kuulemma kohtuu lähiaikoina päivittämässä verkkopankkiaan, jonka jälkeen sen pitäisi toimia, mutta tällä hetkellä säästöpankkien electronit eivät toimi.


      • renxunhulttio89
        |Thy| kirjoitti:

        Säästöpankkien visa electronit eivät toimi PayPalin kanssa, ainakaan vielä. Näin tiesi kertoa Eurajoen säästöpankin virkailija. Säästöpankki on kuulemma kohtuu lähiaikoina päivittämässä verkkopankkiaan, jonka jälkeen sen pitäisi toimia, mutta tällä hetkellä säästöpankkien electronit eivät toimi.

        Eivät toimi nuo Säästöpankin Visa Electronit vieläkään ja tällä kertaa Helmi Pankista sanottiin että tietoturvasyistä ovat pois toiminnasta. Menen ensi viikolla Helmi Säästöpankkiin neuvottelemaan asiasta.


      • Vittee
        renxunhulttio89 kirjoitti:

        Eivät toimi nuo Säästöpankin Visa Electronit vieläkään ja tällä kertaa Helmi Pankista sanottiin että tietoturvasyistä ovat pois toiminnasta. Menen ensi viikolla Helmi Säästöpankkiin neuvottelemaan asiasta.

        Eipähän 2v jälkeen vieläkään toimi paypalissa. Toimii ainoastaan Verified by visa paikoissa jostain typerästä syystä.

        Taitaa olla itselle ainakin sen verran tärkeä juttu saada tuo netissä toimimaan että sampoon pitää vaihtaa.


    • onnistuu

      Sain Nordean Electronin liitetyksi PayPaliin ilman mitään ongelmia, kun ensin aktivoin kortin verkkomaksamista varten verkkopankissa.

      Minulla on myös OP:n Electron, sillä ei onnistunut vaikka verkkomaksaminen on käytössä.

      • Nimetön

        mulla on myös nordean visa electron enkä pysty addaa sitä paypaliin miten se verkkopankin verkkomaksaminen aktivoidaan? siinä vaaditaan täysikäisyyttä ja kun soitin asiakaspalveluun nii ne sano että se on sama ku vaa hankkis verified by visa palvelun mut mul on jo seki eikä toimi paypalis se suotu siirtää ku laitoin mun tilinumeron tuli completed mut siinhä kestää 5-7 päivää enkä viel tiedä meinaako ne ees tulla...


      • himohoppaaja
        Nimetön kirjoitti:

        mulla on myös nordean visa electron enkä pysty addaa sitä paypaliin miten se verkkopankin verkkomaksaminen aktivoidaan? siinä vaaditaan täysikäisyyttä ja kun soitin asiakaspalveluun nii ne sano että se on sama ku vaa hankkis verified by visa palvelun mut mul on jo seki eikä toimi paypalis se suotu siirtää ku laitoin mun tilinumeron tuli completed mut siinhä kestää 5-7 päivää enkä viel tiedä meinaako ne ees tulla...

        Jos on verified by visa, sen pitäisi olla sama kuin verkkopankissa kortin liittäminen verkkomaksamiseen. Se kävi helposti, kunhan muistaa pop-up-ikkunat sallia nordealta. Alaikäisen pitäisi mennä pankkiin käymään täysi-ikäinen mukanaan.
        Paypaliin täytyy luoda tili, jota electron käyttää, sit vasta kortti


      • Lillit
        himohoppaaja kirjoitti:

        Jos on verified by visa, sen pitäisi olla sama kuin verkkopankissa kortin liittäminen verkkomaksamiseen. Se kävi helposti, kunhan muistaa pop-up-ikkunat sallia nordealta. Alaikäisen pitäisi mennä pankkiin käymään täysi-ikäinen mukanaan.
        Paypaliin täytyy luoda tili, jota electron käyttää, sit vasta kortti

        Minulla oli sama ongelma, nyt olemme menossa huoltajani kanssa pankkiin, alaikäinen kun olen ja siellä sitten hoidetaan asiat kuntoon. Saa nyt katsoa toimiiko, tätä luettuani en ole niin varma sen toimivuudesta, mutta toivotaan parasta. Miksihän on näin että ei toimi tämä electron. Olisiko se mahdollista siirtää kortilta rahaa paypaliin jotenkin että maksaisi sitten sitä kautta? Vai onko tämä jotenkin muuten hoidettavissa?


      • hermot menee
        Lillit kirjoitti:

        Minulla oli sama ongelma, nyt olemme menossa huoltajani kanssa pankkiin, alaikäinen kun olen ja siellä sitten hoidetaan asiat kuntoon. Saa nyt katsoa toimiiko, tätä luettuani en ole niin varma sen toimivuudesta, mutta toivotaan parasta. Miksihän on näin että ei toimi tämä electron. Olisiko se mahdollista siirtää kortilta rahaa paypaliin jotenkin että maksaisi sitten sitä kautta? Vai onko tämä jotenkin muuten hoidettavissa?

        ooteko saanu kortinne linkattua paypalliin jo? en ymmärrä missä vika mul o nordean elektron ja verkossa maksaminen päällä ja silti paypal ei hyväksy munkorttia sano vaan taas kerran This credit card has been denied by the bank that issued your credit card. For details on why your card was denied, please contact your credit card issuer's customer service department. Or, you may want to try adding a different credit card.mitä tehdä? osaaks kukaan kertoo? V#tu#taa nii et naama irtoo.


      • Köhnykkä
        hermot menee kirjoitti:

        ooteko saanu kortinne linkattua paypalliin jo? en ymmärrä missä vika mul o nordean elektron ja verkossa maksaminen päällä ja silti paypal ei hyväksy munkorttia sano vaan taas kerran This credit card has been denied by the bank that issued your credit card. For details on why your card was denied, please contact your credit card issuer's customer service department. Or, you may want to try adding a different credit card.mitä tehdä? osaaks kukaan kertoo? V#tu#taa nii et naama irtoo.

        En ymmärrä miks ihmiset vinkuu ja valittaa ja haukkuu Paypalia ku ELECTRONIA ei saa linkitettyä.. Paypal pyytää LUOTTOkortin tietoja, eli ei oo mikään ihme ettei homma pelaa, sillä electron EI OLE LUOTTOKORTTI!

        Mun vinkki on: HOMMATKAA LUOTTOKORTTI. Johan rupeaa toimimaan. Tai älkää käyttäkö Paypalin kanssa minkäänlaista korttia, itse ainakin päädyin siihi ratkasuun.


      • Jambo95
        Köhnykkä kirjoitti:

        En ymmärrä miks ihmiset vinkuu ja valittaa ja haukkuu Paypalia ku ELECTRONIA ei saa linkitettyä.. Paypal pyytää LUOTTOkortin tietoja, eli ei oo mikään ihme ettei homma pelaa, sillä electron EI OLE LUOTTOKORTTI!

        Mun vinkki on: HOMMATKAA LUOTTOKORTTI. Johan rupeaa toimimaan. Tai älkää käyttäkö Paypalin kanssa minkäänlaista korttia, itse ainakin päädyin siihi ratkasuun.

        vähän myöhänen vastaus mut kyl tätä ketjua seurataan edelleen.. ainakin minä itse.
        eli PayPalissa ainakin nykyään toimii sekä luotto, että pankkikortti
        "It's easy to raise your PayPal account limits and get Verified - just link and confirm a debit or credit card"näin siis suoraan Paypalin sivuilta ja debit cardhan tarkoittaa pankkikorttia. Kävin hakemassa oman Visa Electronin osuus pankista tänään ja ala ikäisenä en saa omaa verkkopankkitiliä osuuspankin sivuilla, mutta kortti on yhdistetty mutsin tiliin. Huomenna oon varmaan taas menossa pankkiin kysymään mikä mättää ja toivon että edes joku tietäisi mikä on PayPal. Luin myös jotain 7 vuotta vanhoja keskusteluja siitä miten OP:n Visa Electron ei toimi paypalissa ja ongelmaan oli tulossa muutos. Mutta eipä näytä tulleen viellä edes 7 vuoden päästä. Ja luin, että Nordean kortti täytyy sallia verkkokäyttöön nordean omalla verkkopankilla ja sen jälkeen toimii paypalissa. Eipä OP:n verkkopankista tollasta ominaisuutta löytynyt. Huomenna siis pankkiin kyselemään, pitääkö erikseen sallia tms. Tehkää muutkin sama, tuskin tulen tänne enää kertomaan tuloksia.


      • pankkitäti
        Jambo95 kirjoitti:

        vähän myöhänen vastaus mut kyl tätä ketjua seurataan edelleen.. ainakin minä itse.
        eli PayPalissa ainakin nykyään toimii sekä luotto, että pankkikortti
        "It's easy to raise your PayPal account limits and get Verified - just link and confirm a debit or credit card"näin siis suoraan Paypalin sivuilta ja debit cardhan tarkoittaa pankkikorttia. Kävin hakemassa oman Visa Electronin osuus pankista tänään ja ala ikäisenä en saa omaa verkkopankkitiliä osuuspankin sivuilla, mutta kortti on yhdistetty mutsin tiliin. Huomenna oon varmaan taas menossa pankkiin kysymään mikä mättää ja toivon että edes joku tietäisi mikä on PayPal. Luin myös jotain 7 vuotta vanhoja keskusteluja siitä miten OP:n Visa Electron ei toimi paypalissa ja ongelmaan oli tulossa muutos. Mutta eipä näytä tulleen viellä edes 7 vuoden päästä. Ja luin, että Nordean kortti täytyy sallia verkkokäyttöön nordean omalla verkkopankilla ja sen jälkeen toimii paypalissa. Eipä OP:n verkkopankista tollasta ominaisuutta löytynyt. Huomenna siis pankkiin kyselemään, pitääkö erikseen sallia tms. Tehkää muutkin sama, tuskin tulen tänne enää kertomaan tuloksia.

        kortti ei ole Credit(luotto) eikä Debit(pankki) kortti, vaan reaaliaikainen kortti.


      • maik+++
        Jambo95 kirjoitti:

        vähän myöhänen vastaus mut kyl tätä ketjua seurataan edelleen.. ainakin minä itse.
        eli PayPalissa ainakin nykyään toimii sekä luotto, että pankkikortti
        "It's easy to raise your PayPal account limits and get Verified - just link and confirm a debit or credit card"näin siis suoraan Paypalin sivuilta ja debit cardhan tarkoittaa pankkikorttia. Kävin hakemassa oman Visa Electronin osuus pankista tänään ja ala ikäisenä en saa omaa verkkopankkitiliä osuuspankin sivuilla, mutta kortti on yhdistetty mutsin tiliin. Huomenna oon varmaan taas menossa pankkiin kysymään mikä mättää ja toivon että edes joku tietäisi mikä on PayPal. Luin myös jotain 7 vuotta vanhoja keskusteluja siitä miten OP:n Visa Electron ei toimi paypalissa ja ongelmaan oli tulossa muutos. Mutta eipä näytä tulleen viellä edes 7 vuoden päästä. Ja luin, että Nordean kortti täytyy sallia verkkokäyttöön nordean omalla verkkopankilla ja sen jälkeen toimii paypalissa. Eipä OP:n verkkopankista tollasta ominaisuutta löytynyt. Huomenna siis pankkiin kyselemään, pitääkö erikseen sallia tms. Tehkää muutkin sama, tuskin tulen tänne enää kertomaan tuloksia.

        Paypa hyväksyy vain täysi-ikäiset käyttäjät. Ja op:n kortti liitetään nettipankissa verified by visa palveluun. Se löytyy kohdasta "kortit".Eli menet siihen missä näkyy sun kortin tiedot,ja siellä oli joku verified by visa sarake.


      • OP-epätietoinen
        maik+++ kirjoitti:

        Paypa hyväksyy vain täysi-ikäiset käyttäjät. Ja op:n kortti liitetään nettipankissa verified by visa palveluun. Se löytyy kohdasta "kortit".Eli menet siihen missä näkyy sun kortin tiedot,ja siellä oli joku verified by visa sarake.

        Pankiin soitin. Eivät suostuneet neuvomaan yhtään mitään, että miten kortti liitetään PayPal:iin. Olisiko joku ystävällinen ja neuvoisi. Eilenä rekisteröin PayPalin. Nyt vissii odotan sitä nelinumeroista tunnuslukua pankista joka PayPal lähettää??? Sen pitäisi tulla 3-5 ssä päivässä. Mihin PayPal:in osioon se tunnus laitetaan? Joku kiltti ihminen voisi neuvoa? Kaikki neuvo on nyt alottelijalle tarpeen. Kiitän.


      • OP-epätietoinen
        OP-epätietoinen kirjoitti:

        Pankiin soitin. Eivät suostuneet neuvomaan yhtään mitään, että miten kortti liitetään PayPal:iin. Olisiko joku ystävällinen ja neuvoisi. Eilenä rekisteröin PayPalin. Nyt vissii odotan sitä nelinumeroista tunnuslukua pankista joka PayPal lähettää??? Sen pitäisi tulla 3-5 ssä päivässä. Mihin PayPal:in osioon se tunnus laitetaan? Joku kiltti ihminen voisi neuvoa? Kaikki neuvo on nyt alottelijalle tarpeen. Kiitän.

        How to confirm your card:

        1.Check your card statement and look for a charge from "PayPal" with a 4-digit code next to it.
        2.Log in to your PayPal account and click Confirm Credit Card.
        3.Enter the 4-digit code to confirm your card.

        Tämmönen tuli sähköpostissa. Mihin tuo tuleva 4-numeroinen tunnus syötetään?


    • rebelwithoutapause

      Muistakaa varmistaa, että tilllänne tosiaan on se parisen euroa ennenkuin yritätte liittää Visa Electronia PayPal-tiliinne. Jos tilillä ei ole katetta niin PayPal heittää juuri saman errorin; "This credit card has been denied by the bank that issued your credit card."

    • kytkeminen
      • an()n

        Hieman asetukset muuttuneet, mutta pienen etsinnän jälkeen löytyi kyseinen kohta ja homma pelittää.


    • topattu on

      PayPaliin voi siirtää muullakin tavalla rahaa, kuin liittämällä verified electronin tai luottokortin. Jos klikkaat kohdasta 'Top up account' niin saat tilinumerot ja viitekoodit kuinka siirtää rahaa suoraa tililtäsi, tähän et tarvitse muuta kuin nettipankki tunnukset (tai jos menet konttoriin siirtämään niin et edes niitä.

      PayPalilla sattuu olemaan ruotsalaisessa pankissa nimittäin tili (en nyt muista mikä) ja tällä pankilla on myös Suomessa konttori, eli toimii ihan kotimaisella tilisiirrolla, kunhan muistat laittaa annetun ns. reference numberin viesti-kenttään, EI SIIS viite-kenttään, kuten PayPalista annetaan uskoa. Tuosta pankista se lähetetään eteenpäin jonnekkin maailmalle ja parin, kolmen työpäivän kuluttua kilahtavat rahat PayPal tilille, kunhan ovat tarkistaneet, että annettu reference code pitää paikkansa.

      Huom. jos lähetät 'unverified' tilille rahaa pankkitililtäsi, niin tulee molempien tilien omistajien olla samannimisiä. Tämän siirron jälkeen tilistäsi tulee 'verified'.

    • sussuuuuu-

      Tänne nyt tulin sanomaan kun olin kauan taistellu näitten Nordean Visa Electron-korttien kanssa PayPalissa, ja kokeilin omaa Visa Electronia, ja äidin kahta eri, mutta lopulta päätin vielä kokeilla Säästöpankin Visa Electronia ja sitten se vasta onnistui!

      Eli siis, minulla onnistui Säästöpankin Visa Electronilla, mutta ei Nordean Visa Electronilla.

    • paypall1

      Muistakaa katsoa että tilillä johon kortti on olemassa, on vähintään 2e rahaa. Mulla otti sitten sen kortin paypaliin kun siirsin sinne kaksi euroa. Eli takkusin kanssa aikani korttien kanssa.

    • ohjeita

      Täällä selkeitä kuvallisia ohjeita Visa Electronilla netissä maksuun ja paypal tilin avaamiseen.
      http://www.opastaja.com/

    • mihin meni rahat

      Laitoin kokeillakseni sinne paypaliin muutaman kympin op tililtäni ja nyt n viikko mennyt eikä siellä näy tapahtunutta tililläni, onko tää normaalia kuka tietää ?

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      38
      771
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe