Onko mitään toivoa?? JouskariN ja vesimiesM

LIzzie

Olen viikon verran tapaillut erästä vesimiesmiestä, joka on erittäin kiva ja tuntui heti kun olisimme tunteneet toisemme aina. Puhuttavaa riittäisi vaikka kuinka. Vesimiesmies on vain viikon tuttavuuden jälkeen ehdottanut jo yhteenmuuttoa. Otanko puheet tosissaan vai onko se hänen huumoria`??? Kovasti se on kavereilleen ja sukulaisilleen puhunut minusta ja kertonut heillekin meidän etsivän taloa yhdessä.... Koko ajan ehdottaa että meidän pitäisi lähteä käymään siellä ja siellä maassa, tutustua hänen äitiin ym. ym. Olen imarreltu hänen puheistaan ja haluaisin uskoa että hän todella tarkoittaa mitä puhuu, mutta onko asia näin??? Itselläni on huono parisuhde takana kuten myös hänellä...miten meidän tulisi toimia jotta tämä suhde jatkuisi ja molemmat uskaltaisi rakastua jälleen???

2

683

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ronja

Omien kokemusten perusteella voin sanoa että vesimiehesi on tosissaan. Älä vain muuta yhteen hänen kanssaan! Hän menee liian nopeasti ettenpäin ja siitä syntyy huono soppa. Odota nyt vuosi ainakin. Merkien perusteella sovitte hyvin yhteen. Käy toki tapaamassa hänen äitiään ja lähde matkalle hänen kanssaan, mutta älä nyt sentään muuta hänen luokseen.
      JOs molemmilla on ollut huono suhde takanaan niin menkää eteenpäin niin hitaasti kuin mahdolllista. Hiljaa hyvää tulee. Ja sano hänelle siitä että hän menee liian nopeasti eteenpäin. Muista puhua! Väittävät vesimiestä tunteettomaksi, mutta sitä hän ei ole. Tunteenilmaisu tulee ennen pitkään. Ihan rauhassa vaan.

• Jysä

Kykkö ve´simieheen voi luottaa ja vesimies on uskollinen joskin määrätietoinen ja tekee niinkuin itse päättää, mutta se on kaikkie tietoa ja kannattaa uskoa vesimiestä. Älä turhaan nalkuta vesimeihelle se ärtyyntyy ja sanoo terävästi takaisin tai on hiljaa muutaman tunnin.
      Mutta Vesimies on Erimiés ja tosimies. Luotettava kumppani. Pidä kiinni jos kerran sen saat.
      Jysä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2473
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      176
      1694
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1588
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1543
    5. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      79
      914
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      895
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      861
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      59
      825
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      798
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      152
      755
    Aihe