Olen viikon verran tapaillut erästä vesimiesmiestä, joka on erittäin kiva ja tuntui heti kun olisimme tunteneet toisemme aina. Puhuttavaa riittäisi vaikka kuinka. Vesimiesmies on vain viikon tuttavuuden jälkeen ehdottanut jo yhteenmuuttoa. Otanko puheet tosissaan vai onko se hänen huumoria`??? Kovasti se on kavereilleen ja sukulaisilleen puhunut minusta ja kertonut heillekin meidän etsivän taloa yhdessä.... Koko ajan ehdottaa että meidän pitäisi lähteä käymään siellä ja siellä maassa, tutustua hänen äitiin ym. ym. Olen imarreltu hänen puheistaan ja haluaisin uskoa että hän todella tarkoittaa mitä puhuu, mutta onko asia näin??? Itselläni on huono parisuhde takana kuten myös hänellä...miten meidän tulisi toimia jotta tämä suhde jatkuisi ja molemmat uskaltaisi rakastua jälleen???
Onko mitään toivoa?? JouskariN ja vesimiesM
2
683
Vastaukset
- Ronja
Omien kokemusten perusteella voin sanoa että vesimiehesi on tosissaan. Älä vain muuta yhteen hänen kanssaan! Hän menee liian nopeasti ettenpäin ja siitä syntyy huono soppa. Odota nyt vuosi ainakin. Merkien perusteella sovitte hyvin yhteen. Käy toki tapaamassa hänen äitiään ja lähde matkalle hänen kanssaan, mutta älä nyt sentään muuta hänen luokseen.
JOs molemmilla on ollut huono suhde takanaan niin menkää eteenpäin niin hitaasti kuin mahdolllista. Hiljaa hyvää tulee. Ja sano hänelle siitä että hän menee liian nopeasti eteenpäin. Muista puhua! Väittävät vesimiestä tunteettomaksi, mutta sitä hän ei ole. Tunteenilmaisu tulee ennen pitkään. Ihan rauhassa vaan. - Jysä
Kykkö ve´simieheen voi luottaa ja vesimies on uskollinen joskin määrätietoinen ja tekee niinkuin itse päättää, mutta se on kaikkie tietoa ja kannattaa uskoa vesimiestä. Älä turhaan nalkuta vesimeihelle se ärtyyntyy ja sanoo terävästi takaisin tai on hiljaa muutaman tunnin.
Mutta Vesimies on Erimiés ja tosimies. Luotettava kumppani. Pidä kiinni jos kerran sen saat.
Jysä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482473
- 1761694
- 921588
- 691543
- 79914
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6895- 68861
- 59825
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152755