Perusrockia

Gumps

Aika perinteistä rockia tämä on. Totta kai parempi kuin Bon Jovi ym. tuon sarjan bändit. Onko KoRn käynyt koskaan Suomessa?

6

2007

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Freak On A Leash

      Kornilla ja Bon Jovilla on eroa kuin yöllä ja päivällä...

      • Miss

        Ei oo tainnu kyseinen henkilö pahemmin KoRnia kuunnella jos menen millään tavalla Bon Joviin vertaamaan. Tai sitten oli vaan huono provo.

        Fuck pop Love KoRn.


      • PrettyBoy
        Miss kirjoitti:

        Ei oo tainnu kyseinen henkilö pahemmin KoRnia kuunnella jos menen millään tavalla Bon Joviin vertaamaan. Tai sitten oli vaan huono provo.

        Fuck pop Love KoRn.

        Moi miss!
        Sä imeisesti [toivottavast] diggaat KoRnii!?
        En viitsi edes kommentoida ton papan asioita, se äijä on kyl niin pihalla, että...
        oleks käynyt KoRn:n keikoil?
        Itse olin kesäl 2004 juhannuksen jälkeen Hartwall-arenal


    • aczu

      on käynyt suomessa pari vuotta sitten hartwall areenalla,olin katsomassa. oli oikein hienoa.=)

    • rocky0

      huono provo tai kyseinen henkilö ei ole tutustunut bändiin. Perusrokista KoRn on aivan helvetin kaukana :) Tosi modernia heviä edustavat nämä pojat ja osaavat uudistua joka levyllä ja erityisesti uudistuivat nyt uusimmalla heittämällä hienoja industrial vaikutteita joukkoon, josta syntyi ehkä tähän asti heidän paras levy.

    • freak_on_the_leash

      KoRn on täydellisin bändi, mitä maa päällään kantaa!! Miten kukaan voi väittää, et sen konsertti viimesyksynä jäähallilla oli muka hengetön!!?? OLin itse paikanpäällä ja vetivät niin hyvin, että koko vuoden olen kaivannut takaisin!!! ja tänä vuonna toivottavasta pääsenkin!!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      342
      3504
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      228
      2142
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1682
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1557
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1414
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      289
      1289
    7. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1131
    8. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1121
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1117
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      956
    Aihe