Jousimies(N)Oinas(M)

Sarah-23

Kertokaapa omia kokemuksia.

5

2029

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jouskarihupakko

Hei vaan!

Tunsin kerran oinaan,jonka kanssa vietimme ihania ja hauskoja hetkiä.
      Voi sitä naurunremakkaa,kun olimme yhdessä.Vitsit vaan paranivat koko ajan ja naurut.
      Sitten kummiski osattiin keskustella kaikesta muusta.Ihan vakavastikin.
      Todella hyvä merkki jousimiehelle,kovia menemään kumpainenkin.
      Suosittelen.
      P.S. Olemme edelleen ystäviä,mutta välimatkaa melkein 800km...ettei niinku joka päivä tavata.Mutta toivossa hyvä elää!

• love

Tavattiin 4 kk sitte ja voin sanoa että elämä kerrankin hymyilee ja täysillä. Nauramme ja vitsailemme ja suunnittelemme hurjia matkoja mailman ääriin katsotaan nyt minne tässa viä päädytään

• mallia-59

Olen nyt ollut oinas miehen kanssa yhdessä 29 vuotta ja voin sano että kiltimpää miestä ei voisi olla. Jousimies kun on vapaa ja villi luonne niin tää mun oinasmiehen ei sido ja kahlitte ja luottaa minuun joka antaa taas minulle sen vapauden tunteen ja se riittää. Hän on huumorintajuinen ja sitä minun kanssa tarvitaan, hän rakastaa perhe-elämää. Voi et tiedä miten paljon minä häntä arvosta. Joten toivon sinulle hyviä vuosi, ja kaikki on kuitenkin kiinni teidän rakkaudesta ja luottamuksesta ja kunnioituksesta toisianne kohtaan...

• oinasN

ja jouskari mies. Ensimmäinen avioliittonikin oli jouskari...jos jouskarin vapaudenkaipuu ei häntä vie niin sopii. Lisäksi olen huomannut että nuo jouskarimiehet on KÖMPELÖITÄ :))) (kompastelee, puukkii vahingossa, tms) tämä on kuitenkin lähinnä huvittavaa...minä oinaana taas olen hiukan liian ehdoton joka asiassa ja näen kaiken aika joko/ tai...Onnea teille!

Meillä oli todellinen sattuma match, mistä tuli hieno suhde. Oli rakkautta, romantiikka, upeaa seksiä, henkistä yhteenkuuluvuutta, älyllisiä haasteita.. No mihin kaatui? 2 nuorehkon ihmisen kärsimättömyyteen tunteissa. Ja (oinas)miehen vaikeuteen puhua hankalista asioista kunnolla. Tuo ominaisuus ei kyllä ole Oinasmiesten yksinoikeus:)

Onnea suhteeseenne! Nauti siitä. Saat elämäsi parhaimpia kokemuksia!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      295
      6757
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2059
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1797
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1277
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1180
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1146
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      53
      1057
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1031
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      972
    Aihe