Vaimoni on hyvä kokki,huumorintajuinen ja edelleen kaunis,molemmilla lapsillani on kunnon ammatit,omistusasunnot ja vakituiset työpaikat,itse olen viihtynyt samassa työssä jo 37 vuotta,asumme omassa talossa,meillä on uusi auto ja kesämökki meren rannalla,suotteko tämän minulle?
Saanko olla tyytyväinen ja onnellinen
27
1650
Vastaukset
- ohmi
Kaada ittelles vaan ja onneksi olkoon.:)
- Jermu
totta hemmetissä. Sä olet onnistunut siinä, mitä suurin osa vain uneksii. Olette yhdessä omalla kovalla työllä tehneet onnistumisen mahdolliseksi.
Reilu meininki! Jesh! minulta, eikä keneltäkään muulta pois.
Olkaa onnellisia ja iloitkaa kaikesta siitä hyvästä, minkä elämä teille suo - niin kauan kun suo.
Ehdotan, että yritetään kaikki tämän ikäluokan ihmiset opetella elämään vähintään joka toinen päivä niin kuin se olisi viimeinen. Toteutetaan unelmat (jos niitä vielä on) ennen kuin on liian myöhäistä. Muistetaan kertoa ja osoittaa läheisille, kuinka tärkeitä ja rakkaita he ovat, ettei tarvitsisi jälkikäteen miettiä sanomattomia sanoja tai tekemättömiä asioita. Tartutaan hetkeen ja iloitaan kaikesta hyvästä.
Kannattaisiko miettiä myös, voisimmeko jakaa toisille jotain omasta hyvästämme?
Ystävällisyys ja hymy eivät ainakaan maksa mitään.- toivontytär
näin juuri ajattelen minäkin ei se ole minulta pois jos toiset onnistuu. itse me muokkaamme ajatustamme, turha olla katkera. myönteisellä ajattelulla, iloisella mielellä voi välittää voimaa sellaisille, jotka eivät itse jaksa iloita. -pessimisti ja valittaja vie voimaa toisilta, suosittelenpa karttamaan seuraansa.
- täällä
toivontytär kirjoitti:
näin juuri ajattelen minäkin ei se ole minulta pois jos toiset onnistuu. itse me muokkaamme ajatustamme, turha olla katkera. myönteisellä ajattelulla, iloisella mielellä voi välittää voimaa sellaisille, jotka eivät itse jaksa iloita. -pessimisti ja valittaja vie voimaa toisilta, suosittelenpa karttamaan seuraansa.
meitsi laittaa tänne että kuulen jatkuvasti olevani kaunis vaikka olenkin jo 50 , Ihmiset väittävät etteivät ole kateellisia mutta joka välissä tulee pottuilua. Eikö saa kertoa mitä kuulee, enhän itse hoe sitä itselleni, vaikka naisia kehoitetaankin aina katsomaan joka aamu peiliin ja tsemppaamaan itseään kehumalla itseään peilin edessä. Onhan tietysti kiva saada tsemppaus muilta, se tuntuu jotenkin arvokkaammalta:))
Ihan kuin se olisi noilta sättiviltä naisilta pois. Siis ei tarvitse olla isokaan asia kun jo kateus nostaa päätään. Miehillä saa olla maita mantuja eikä kukaan sano mitään mutta jos nainen on hieman paremman näköinen kuin keskiverto ikäsiskot niin johan tulee täällä "goldiesmeja":)) - Kel onni on
täällä kirjoitti:
meitsi laittaa tänne että kuulen jatkuvasti olevani kaunis vaikka olenkin jo 50 , Ihmiset väittävät etteivät ole kateellisia mutta joka välissä tulee pottuilua. Eikö saa kertoa mitä kuulee, enhän itse hoe sitä itselleni, vaikka naisia kehoitetaankin aina katsomaan joka aamu peiliin ja tsemppaamaan itseään kehumalla itseään peilin edessä. Onhan tietysti kiva saada tsemppaus muilta, se tuntuu jotenkin arvokkaammalta:))
Ihan kuin se olisi noilta sättiviltä naisilta pois. Siis ei tarvitse olla isokaan asia kun jo kateus nostaa päätään. Miehillä saa olla maita mantuja eikä kukaan sano mitään mutta jos nainen on hieman paremman näköinen kuin keskiverto ikäsiskot niin johan tulee täällä "goldiesmeja":))se onnen kätkeköön...goldiesmi muuten loistava termi,nappiin!!!
- BärsAukinen
Asianne No menestystä vaan jatkossakin.
mutta pisti silmään tuo "edelleen kaunis"...mitä jos ei olis?
- mikä ettei
Olen tosi onnellinen
,koska en omista muuta,kuin vanhan talon,75v auton,mökin koillismaalla ,3mukavissa töissä viihtyvää aikuista lasta.Vaimokin on ja sopivasti ikääntymässä niinkuin itsekin.
Kaikista onnellisin olen kuitenkin siitä,että olemme kaikki rahat panneet reissailuun ja lasten kanssa silloin kun olivat siinä iässä,että oli kiva vanhempien kanssa mennä.
Nyt kuljemme kahdestaan,eikä surra loppuuko rahat kesken vaan kattellaan maalimaa.
Näin yli50 ei kannata omaisuutta lisätä tai uusia,kun tänne ne jää. - vaan!
On tosi kiva huomata, ettei kypsemmät ihmiset ole "enää" kateellisia. Ehkä se ikä on tehnyt tehtävänsä ja saa keskittyä nyt siihen, mitä on saanut aikaiseksi elämässään ja olla vähempäänkin mahdollisesti tyytyväinen.
Se on näillä palstoilla suotavaa paljastaa tyytyväisyytensä, mutta onkohan se kanssakäymisessä ystävien seurassa?
On sanontakin: "Jol onni on, se onnen kätkeköön".
Onni vain näkyy ihmisten olemuksesta, joten otsikkooni.. Onnea vaan!
- Eihän noin
voi tälle kateelliselle kansalle viestiä!
Tuossa ylempänä joku totesi, ettei se ole muilta pois.
Niin pitäisi ajatella yleisemminkin.
Enemmän positiivisia kokemuksia ja onnistumisia.
Saataisi hieman kääntää ajatuksia myönteisempään ja omaa tekemistä korostavaan suuntaan.
Miksi onnistujat ovat niin hiljaa?- luin rivien
välistä,että jossain mättää,kun ensinnäkin suomalainen ei kehuskele,kuin kännissä ja toiseksi mullakin on samanlainen fantasia.
Ei kun se taisi ollakin viimeöinen uni,kun elin rikkaana. - Tanja1965
luin rivien kirjoitti:
välistä,että jossain mättää,kun ensinnäkin suomalainen ei kehuskele,kuin kännissä ja toiseksi mullakin on samanlainen fantasia.
Ei kun se taisi ollakin viimeöinen uni,kun elin rikkaana.MIKÄ teitä viisikymppisiä vaivaa?
Eikö täällä kukaan saa olla onnellinen?
Minä olen onnellinen ja taloudellisesti hyvin toimeentuleva, en rikas mutta en köyhäkään.
Oletko lukevinasi tuostakin rivien välistä, että olen onneton yksinäinen alkoholisti?
Materiaalia, tavaraa, kaikea liikaa!
Olisiko jotain vielä mitä haluaisit?
Vaimoltasi, itseltäsi, lapsiltasi!
Olisiko sittenkin!
Se kaikkein tärkein!
Rakkaus!
Rakkaus elämälle!- animattiN
Minä olen kateellinen. :)
- Wanhaduunari
Eikös jaettu ilo ole kaksinkertainen ilo?
Eli saanks mä tulla kesäks teijän mökille? - lomalainen
oikein hyvältä. Ilman muuta sallin sen sinulle - eihän se ole minulta pois. Olen itsekin varsin onnellinen ihminen ja nyt asiani ovat oikein mallillaan, mutta näin ei ole ollut aina. Monta vuotta sitten koin burn outinkin, mutta se oli tavallaan käännekohta. Sen kokeminen oli minulle tärkeää ja herättävää. Mieheni kannusti minua kovasti ja yhdessä olemme selvinneet vaikeuksista ja nyt meillä on asiat todella hyvin.
- Tanja1965
Olen onnellinen puolesetasi, sinulla on kaikki hyvin.
Oma hyvä mielesi tuo hyvän mielen myös monille muille kirjoittajille, eivät kaikki ole kateellisia.
Toivon sinulle jatkossakin hyvää ja onnellista elämää.- orgidea ikkunalla
olen onnellinen ja asun pienessä yksiössä.Olen asunut isossa talossakin jossa pihaa vaikka muille jakaa mutta en ollut sen onnellisempi siinä.Minusta on hyvä kun on lämmin koti jossa saan elää rauhassa ja hoitaa kukkiani.
Vai olenko jonkun mielestä nyt hieman yksinkertainen????
- ihan vapaasti
saat olla onnellinen! Kummastelen vain miks sitä täytyy tulla täältä kyselemään :) Mahtaisko sittenkin olla ärsyttely mielessä:)))Mua ei kyllä ärsytä, itse olen velaton, söpö, lapset akateemisia jne. niin että anti mennä vaan...!
- neonbeet
onhan sinulla hyvin. Mutta mitä olet valmis pois antamaan? - Ja yhä tuntisit, että asiat on yhä hyvin?
- Pirre*
, mitäpäs meillä siun omiisi on sanomista..
Onnea vaan edelleenkin..Hannu Hanhi..:) - olet onnellinen
Suon tuon kaiken sinulle. Pidä kiinni kun olet saanut hyvän elämän. Minäkin olen saanut lähes tuon, mutta aviomieheltäni kaipaisin joskus hellyyttä ja huomaavaisuutta.
- Simeoona
Saat olla onnelllinen!
Minä olen saman ikäinen täti ja ajattelen, että jos nyt ei ole sitä mammonaa jo tarpeeksi kasassa, ei sitä sitten tulekaan kuin lottovoiton kautta.
Toisin sanoen: mieheni on hyvä kokki, huumorintajuinen ja edelleen komea. Molemmilla on hyvät ammatit, asumme omassa isossa rivitalossa, meillä on molemmilla uudehkot autot ja kesämökkikin löytyy sekä rahaa pankissa niin, ettei ihan viimeisiä viedä vaikka jotain ostelisikin. Terveyttä riittää ja onnellisia ollaan.
Suotteko te minulle tämän, vai pidetäänkö minua nyt rikkaana, omahyväisenä ja itsekkäänä, vaiko feikkinä typeryksenä. En ole kumpaakaan, vaan ihan tavallinen hyvin toimeentuleva ihminen, joka ei osaa pitää suutaan kiinni. - Rainer
Eiks olekin mukava vilkaista joskus peiliin ja todeta että on melko cool meininki?
Tuo 37-vuotta samassa työssä vähän särähti, itse tuskin sellaista olisin jaksanut, mutta pääasia että olet itse tyytyväinen. Hyvä setämies! - miesvieläkurja
Et kertonut mitään sellaista, mikä olisi vallan tavaton kateuden aihe, ja jos rehellisesti tuon kaiken olet saanut, ole onnellinen ja levitä onnea ympärillesi. Minä olisin onnesta haljeta, jos minulla olisi vaimo, vaikka kyvytön ruokaa laittamaan, huumorintajuton ja ruma, jos olisi edes yksi lapsi, vaikka rikollisella tiellä, jos olisi oma talo tai uusi auto tai kesämökki vaikka korven loukossa. Jo vähästä onnellinen!
- niin voi vain
onnitella! Ja TOTTAKAI olen myös kateellinen....
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?751438Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,13967Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79882Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.90828Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51704- 53664
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv50619Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs47613Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot134608Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.50574