Mulla on fantasia että poliisi panisi mua sen univormu päällä.. oih.. pelkkä ajatuskin.. mutta mistä niitä poliisisetiä löytää? Ei sentään viitsi mennä poliisiasemalle kysymään :) No, tyydyn fantasiaan :)
Poliisisetä...
12
3409
Vastaukset
- nuo yrittäneet,
tämän tästä on juttuja kun poliisit ovat pyrkineet pamputtamaan pikkutyttöjä, mutta on tainnut syyttäjä painaa villasella.
- kyllä
ole pikkutyttö vaan 25v. nainen.
- huihh
mua pelottaa ajatuskin naimisesta poliisin kanssa. mut jos oon tosi kiimassa kun itsetyydytän niin sillon voin fantasioida sellasesta...
- Tia
ihan samantyylinen fantasia on minullakin.
Mun fantasiassa se "kiltti" poliisimies pamputtaa mua. Siis käyttelee alkuun pamppuaan minuun ;) Tapahtumien paikkana on hämyinen portaikko, jossa myös kiinnijäämisen riski. Hrrr... Poliisi ei näytä kasvojaan minulle ja se on muutenkin vähän sellainen "luvaton käyttöönotto" sen poliisin toimesta eli aika kovia otteita on siinä mun fantasiassa. Lopussa aina sitten minulle selviää, että mies on poliisi. Tätä fantasiaa toistuu usein unissani ja hereillä monesti tyydyttelen itseäni tuon fantasian tahtiin...
Ambulanssimiehet on kanssa aika mageita, mutta tuota poliisimiestä on roolissaan paha syrjäyttää.- 4kymppinen
Taitaisi todellisuus olla vähän toista? Meinaan, kais tollaset satunnaiset panot menee, mutta ajatteles millainen persoona poliisimies olisi elämänkumppanina. Toki poliiseistakin löytyy monenlaista persoonaa, mutta mulle tulee mieleen sellainen karikatyyri, jossa poliisin käyttäytymistä muokkaa se, miksi hän on alunperin ryhtynyt poliisiksi ja kuinka hän on tottunut valtaansa käyttämään. Sanotaan, että valta korruptoi.
Miehinen mies lumoaa naisen olemuksellaan, ei uniformullaan. Poliisihan on tottunut siihen, että häntä kunnioitetaan juuri virka-asun takia. Jos joku ryttyilee niin poliisi käyttää virka-asemaansa hyväkseen. Poliisille ei panna vastaan, sen kieltää jo lakikin. Poliisiksi ryhtyvällä nuorella on monta kertaa kova tarve päteä. Surkealle itsetunnolle haetaan tyydytystä sillä, että pannaan nenille hyppineet kaverit kuriin. Ehkä se auttaa työssä, mutta tilanne on toinen muijan kanssa, joka näkee mikä mies oikeasti on ja silloin auktoriteetista ei ole apua ellei se perustu aidosti vahvaan luonteeseen. Moni poliisi onkin joko muijansa tossun alla tai sitten suhde on alituista taistelua vallasta. Tasa-arvoinen suhde poliisin kanssa on vaikea saavuttaa. - voi mitä
4kymppinen kirjoitti:
Taitaisi todellisuus olla vähän toista? Meinaan, kais tollaset satunnaiset panot menee, mutta ajatteles millainen persoona poliisimies olisi elämänkumppanina. Toki poliiseistakin löytyy monenlaista persoonaa, mutta mulle tulee mieleen sellainen karikatyyri, jossa poliisin käyttäytymistä muokkaa se, miksi hän on alunperin ryhtynyt poliisiksi ja kuinka hän on tottunut valtaansa käyttämään. Sanotaan, että valta korruptoi.
Miehinen mies lumoaa naisen olemuksellaan, ei uniformullaan. Poliisihan on tottunut siihen, että häntä kunnioitetaan juuri virka-asun takia. Jos joku ryttyilee niin poliisi käyttää virka-asemaansa hyväkseen. Poliisille ei panna vastaan, sen kieltää jo lakikin. Poliisiksi ryhtyvällä nuorella on monta kertaa kova tarve päteä. Surkealle itsetunnolle haetaan tyydytystä sillä, että pannaan nenille hyppineet kaverit kuriin. Ehkä se auttaa työssä, mutta tilanne on toinen muijan kanssa, joka näkee mikä mies oikeasti on ja silloin auktoriteetista ei ole apua ellei se perustu aidosti vahvaan luonteeseen. Moni poliisi onkin joko muijansa tossun alla tai sitten suhde on alituista taistelua vallasta. Tasa-arvoinen suhde poliisin kanssa on vaikea saavuttaa.suollat tulemaan! Tiedän poliiseista paljonkin ja niiden siviilielämää, joka on kaukana kuvaamastasi.
Jos ei sinulla ole mitään käytännön kokemusta useammaltakin kantilta, niin kannattaisi jättää paskat jauhamatta. - Tia
4kymppinen kirjoitti:
Miehinen mies lumoaa naisen olemuksellaan, ei uniformullaan. Poliisihan on tottunut siihen, että häntä kunnioitetaan juuri virka-asun takia. Jos joku ryttyilee niin poliisi käyttää virka-asemaansa hyväkseen. Poliisille ei panna vastaan, sen kieltää jo lakikin. Poliisiksi ryhtyvällä nuorella on monta kertaa kova tarve päteä. Surkealle itsetunnolle haetaan tyydytystä sillä, että pannaan nenille hyppineet kaverit kuriin. Ehkä se auttaa työssä, mutta tilanne on toinen muijan kanssa, joka näkee mikä mies oikeasti on ja silloin auktoriteetista ei ole apua ellei se perustu aidosti vahvaan luonteeseen. Moni poliisi onkin joko muijansa tossun alla tai sitten suhde on alituista taistelua vallasta. Tasa-arvoinen suhde poliisin kanssa on vaikea saavuttaa.Fantasiaa :)
En minä mitään elämänkumppania mietikkään kun piehtaroin ajatuksissani tuon polliisin kanssa. Siksihän se onkin vain fantasia eikä ole tarvinut mennä poliisilaitokselle kyselemään josko joku sen mun kanssani toteuttais ;)
Poliisissa on varmasti monenlaisia miehiä töissä. On varmasti totta, että jotkut pönkittävät egoaan ammatin kautta. Sitten on varmasti helliä ja hurmaavia suomalaisia uroita kanssa. Siksipä ei aleta luokittelemaan ihmisiä ammatin mukaan. Ensin aina tutustutaan ihmiseen ja sitten vasta istutetaan ne johonkin muotteihin... jookos? Minun unelmieni mies saa olla vaikka keinosiementäjä tai kuskata paskaa työkseen. Siinä on turha heittää analyysejä millainen mies ryhtyy mihinkin ammatteihin. Tutustutaan ja katsotaan... ei tuomita =)
Tärkeintä on että mies kolahtaa vietteihin. Silmistä sen näkee. Miehen pitäis sytyttää henkisesti ja fyysisesti niin siinäpäs jo oliskin aika paljon aineksia =)
- *tipi*
Taitaa olla ihan yleinen tollanen poliisifantasia, tunnistan itsessäni vähän samoja oireita. Vinkki: kun näet sen näköisen poliisin työssään, jonka kanssa voisit kuvitella fantasioita toteuttavasi (puhumme siis vain mielikuvituksesta), anna hänen nähdä se suoraan silmistäsi.
Flirttaile, keimaile, jne... Tietysti hyvän maun rajoissa. Ajattelehan, kuinka omaakin työpäivää piristäisi tuollainen suora vihjailu, jonka ei ole tarkoituskaan johtaa mihinkään! Tai no, itseltä on joskus ollut lähellä lipsahtaakin... Puolisen vuotta olen erään poliisimiehen kanssa pitänyt kaikenlaista silmäpeliä, mutta sanaakaan mihinkään muuhun ei ole vihjattu. Kosketus silti kertoo puolestaan...
Olen sitä paitsi varma, että moni poliiseista tietää takuulla homman nimen virkapukua päälle pukiessaan... Taitavat ainakin nuoret miehet vähän nauttiakin siitä?- poitsu
Haluaisin saada naispoliisin kumipamppua pyllyyni. Samalla ottaisin kullistani kiinni ja runkkaisin pampun liikekkeiden tahtiin. Ruiskisin spermani kiltisi naispoliisin haluamaan paikkaan.
Toisella kierroksella antaisin omaa pamppua naisen pyllyyn ja heittäisin mällit pyllyreiälle. - höpö
sun jutuilles! suurin osa poliiseista on sen verran fiksuja miehiä, että ei katsettaan edes suo kaltaisillesi höpöttäjille. Poliiseilla on taso naisten suhteen korkealla, fiksu olla pitää ja kurvit kohdallaan. ei niitä itseään tyrkyttävät höpisijät kiinnosta.
- saddikti
Mä olen pannut kahden poliisin kanssa ja yhden poliisivankilan vartijan kans. Kaikki kolme olen löytänyt S24 treffi sivustolta
- buuaahaa
Hahaa ja kaikki oli löylykauha perseeseen kyttiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2002891
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss632730Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa232082- 691695
- 1431483
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1811430Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1111401Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1391355- 901314
Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2291181