Poliisisetä...

mmmmm!!!

Mulla on fantasia että poliisi panisi mua sen univormu päällä.. oih.. pelkkä ajatuskin.. mutta mistä niitä poliisisetiä löytää? Ei sentään viitsi mennä poliisiasemalle kysymään :) No, tyydyn fantasiaan :)

12

3658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuo yrittäneet,

      tämän tästä on juttuja kun poliisit ovat pyrkineet pamputtamaan pikkutyttöjä, mutta on tainnut syyttäjä painaa villasella.

      • kyllä

        ole pikkutyttö vaan 25v. nainen.


    • huihh

      mua pelottaa ajatuskin naimisesta poliisin kanssa. mut jos oon tosi kiimassa kun itsetyydytän niin sillon voin fantasioida sellasesta...

    • Tia

      ihan samantyylinen fantasia on minullakin.

      Mun fantasiassa se "kiltti" poliisimies pamputtaa mua. Siis käyttelee alkuun pamppuaan minuun ;) Tapahtumien paikkana on hämyinen portaikko, jossa myös kiinnijäämisen riski. Hrrr... Poliisi ei näytä kasvojaan minulle ja se on muutenkin vähän sellainen "luvaton käyttöönotto" sen poliisin toimesta eli aika kovia otteita on siinä mun fantasiassa. Lopussa aina sitten minulle selviää, että mies on poliisi. Tätä fantasiaa toistuu usein unissani ja hereillä monesti tyydyttelen itseäni tuon fantasian tahtiin...

      Ambulanssimiehet on kanssa aika mageita, mutta tuota poliisimiestä on roolissaan paha syrjäyttää.

      • 4kymppinen

        Taitaisi todellisuus olla vähän toista? Meinaan, kais tollaset satunnaiset panot menee, mutta ajatteles millainen persoona poliisimies olisi elämänkumppanina. Toki poliiseistakin löytyy monenlaista persoonaa, mutta mulle tulee mieleen sellainen karikatyyri, jossa poliisin käyttäytymistä muokkaa se, miksi hän on alunperin ryhtynyt poliisiksi ja kuinka hän on tottunut valtaansa käyttämään. Sanotaan, että valta korruptoi.

        Miehinen mies lumoaa naisen olemuksellaan, ei uniformullaan. Poliisihan on tottunut siihen, että häntä kunnioitetaan juuri virka-asun takia. Jos joku ryttyilee niin poliisi käyttää virka-asemaansa hyväkseen. Poliisille ei panna vastaan, sen kieltää jo lakikin. Poliisiksi ryhtyvällä nuorella on monta kertaa kova tarve päteä. Surkealle itsetunnolle haetaan tyydytystä sillä, että pannaan nenille hyppineet kaverit kuriin. Ehkä se auttaa työssä, mutta tilanne on toinen muijan kanssa, joka näkee mikä mies oikeasti on ja silloin auktoriteetista ei ole apua ellei se perustu aidosti vahvaan luonteeseen. Moni poliisi onkin joko muijansa tossun alla tai sitten suhde on alituista taistelua vallasta. Tasa-arvoinen suhde poliisin kanssa on vaikea saavuttaa.


      • voi mitä
        4kymppinen kirjoitti:

        Taitaisi todellisuus olla vähän toista? Meinaan, kais tollaset satunnaiset panot menee, mutta ajatteles millainen persoona poliisimies olisi elämänkumppanina. Toki poliiseistakin löytyy monenlaista persoonaa, mutta mulle tulee mieleen sellainen karikatyyri, jossa poliisin käyttäytymistä muokkaa se, miksi hän on alunperin ryhtynyt poliisiksi ja kuinka hän on tottunut valtaansa käyttämään. Sanotaan, että valta korruptoi.

        Miehinen mies lumoaa naisen olemuksellaan, ei uniformullaan. Poliisihan on tottunut siihen, että häntä kunnioitetaan juuri virka-asun takia. Jos joku ryttyilee niin poliisi käyttää virka-asemaansa hyväkseen. Poliisille ei panna vastaan, sen kieltää jo lakikin. Poliisiksi ryhtyvällä nuorella on monta kertaa kova tarve päteä. Surkealle itsetunnolle haetaan tyydytystä sillä, että pannaan nenille hyppineet kaverit kuriin. Ehkä se auttaa työssä, mutta tilanne on toinen muijan kanssa, joka näkee mikä mies oikeasti on ja silloin auktoriteetista ei ole apua ellei se perustu aidosti vahvaan luonteeseen. Moni poliisi onkin joko muijansa tossun alla tai sitten suhde on alituista taistelua vallasta. Tasa-arvoinen suhde poliisin kanssa on vaikea saavuttaa.

        suollat tulemaan! Tiedän poliiseista paljonkin ja niiden siviilielämää, joka on kaukana kuvaamastasi.
        Jos ei sinulla ole mitään käytännön kokemusta useammaltakin kantilta, niin kannattaisi jättää paskat jauhamatta.


      • Tia
        4kymppinen kirjoitti:

        Taitaisi todellisuus olla vähän toista? Meinaan, kais tollaset satunnaiset panot menee, mutta ajatteles millainen persoona poliisimies olisi elämänkumppanina. Toki poliiseistakin löytyy monenlaista persoonaa, mutta mulle tulee mieleen sellainen karikatyyri, jossa poliisin käyttäytymistä muokkaa se, miksi hän on alunperin ryhtynyt poliisiksi ja kuinka hän on tottunut valtaansa käyttämään. Sanotaan, että valta korruptoi.

        Miehinen mies lumoaa naisen olemuksellaan, ei uniformullaan. Poliisihan on tottunut siihen, että häntä kunnioitetaan juuri virka-asun takia. Jos joku ryttyilee niin poliisi käyttää virka-asemaansa hyväkseen. Poliisille ei panna vastaan, sen kieltää jo lakikin. Poliisiksi ryhtyvällä nuorella on monta kertaa kova tarve päteä. Surkealle itsetunnolle haetaan tyydytystä sillä, että pannaan nenille hyppineet kaverit kuriin. Ehkä se auttaa työssä, mutta tilanne on toinen muijan kanssa, joka näkee mikä mies oikeasti on ja silloin auktoriteetista ei ole apua ellei se perustu aidosti vahvaan luonteeseen. Moni poliisi onkin joko muijansa tossun alla tai sitten suhde on alituista taistelua vallasta. Tasa-arvoinen suhde poliisin kanssa on vaikea saavuttaa.

        Fantasiaa :)

        En minä mitään elämänkumppania mietikkään kun piehtaroin ajatuksissani tuon polliisin kanssa. Siksihän se onkin vain fantasia eikä ole tarvinut mennä poliisilaitokselle kyselemään josko joku sen mun kanssani toteuttais ;)

        Poliisissa on varmasti monenlaisia miehiä töissä. On varmasti totta, että jotkut pönkittävät egoaan ammatin kautta. Sitten on varmasti helliä ja hurmaavia suomalaisia uroita kanssa. Siksipä ei aleta luokittelemaan ihmisiä ammatin mukaan. Ensin aina tutustutaan ihmiseen ja sitten vasta istutetaan ne johonkin muotteihin... jookos? Minun unelmieni mies saa olla vaikka keinosiementäjä tai kuskata paskaa työkseen. Siinä on turha heittää analyysejä millainen mies ryhtyy mihinkin ammatteihin. Tutustutaan ja katsotaan... ei tuomita =)

        Tärkeintä on että mies kolahtaa vietteihin. Silmistä sen näkee. Miehen pitäis sytyttää henkisesti ja fyysisesti niin siinäpäs jo oliskin aika paljon aineksia =)


    • *tipi*

      Taitaa olla ihan yleinen tollanen poliisifantasia, tunnistan itsessäni vähän samoja oireita. Vinkki: kun näet sen näköisen poliisin työssään, jonka kanssa voisit kuvitella fantasioita toteuttavasi (puhumme siis vain mielikuvituksesta), anna hänen nähdä se suoraan silmistäsi.

      Flirttaile, keimaile, jne... Tietysti hyvän maun rajoissa. Ajattelehan, kuinka omaakin työpäivää piristäisi tuollainen suora vihjailu, jonka ei ole tarkoituskaan johtaa mihinkään! Tai no, itseltä on joskus ollut lähellä lipsahtaakin... Puolisen vuotta olen erään poliisimiehen kanssa pitänyt kaikenlaista silmäpeliä, mutta sanaakaan mihinkään muuhun ei ole vihjattu. Kosketus silti kertoo puolestaan...

      Olen sitä paitsi varma, että moni poliiseista tietää takuulla homman nimen virkapukua päälle pukiessaan... Taitavat ainakin nuoret miehet vähän nauttiakin siitä?

      • poitsu

        Haluaisin saada naispoliisin kumipamppua pyllyyni. Samalla ottaisin kullistani kiinni ja runkkaisin pampun liikekkeiden tahtiin. Ruiskisin spermani kiltisi naispoliisin haluamaan paikkaan.

        Toisella kierroksella antaisin omaa pamppua naisen pyllyyn ja heittäisin mällit pyllyreiälle.


      • höpö

        sun jutuilles! suurin osa poliiseista on sen verran fiksuja miehiä, että ei katsettaan edes suo kaltaisillesi höpöttäjille. Poliiseilla on taso naisten suhteen korkealla, fiksu olla pitää ja kurvit kohdallaan. ei niitä itseään tyrkyttävät höpisijät kiinnosta.


    • saddikti

      Mä olen pannut kahden poliisin kanssa ja yhden poliisivankilan vartijan kans. Kaikki kolme olen löytänyt S24 treffi sivustolta

      • buuaahaa

        Hahaa ja kaikki oli löylykauha perseeseen kyttiä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe