Mitä luulette, onko toi törkyä tänne tunkeva MattiMeikäläinen jossain töissä? Siis lähinnä kai Hakaniemen rannassa SAK:lla jäsnmaksuja tuhlaamassa propaganda-tehtävissä.
Vai liekö jokin laitoskaveri, jolla on kone?
Onko MattiMeikäläinen töissä?
8
201
Vastaukset
- SAK:n RAKKIKOIRA...
PROPAGANDASIKA!!
Hollannissa 3 vuotta. Viimeksi tammikuun puoleen väliin Suomessa. Olen "palokunnassa" töissä. Tulee meinaan kiire kun hälytys tulee!!! HA-HA-HAH-HAH-HAAA!!! Niin tää palokunta oli lähinnä vertauskuvallinen ilmaisu. Heikot sortuu elon tiellä jne... OOn nähny paljon syrjäytymistä mutta en vielä omalla kohdallani. Ihmiset tarvii rahansa, jos työtä haluaa tehdä. Jos ei ota vastaan tarjottua työtä korvaukset pois. Niinhän se oli ennen. Mutta jos halua riittää niin systeemin täytyy pelata kannustavasti. Ja niin että jokainen saisi mitä haluaa.
- HALOSTA!!
huh.huh. olisit pysynyt siellä TULPPAANI maassa ;)
HALOSTA!! kirjoitti:
huh.huh. olisit pysynyt siellä TULPPAANI maassa ;)
Niin oisin pysynytkin mutta työpaikka teki konkurssin. Onneksi ei sentään paennut ulkomaille ja lomauttanut kaikkia työntekijöitään niin kuin täällä Suomessa on tapana. Siitähän se Saulikin tykkää. Ja sitten vaan pörssiin ja rahoiks jne... Sitähän se nykyään on....
- HARMI!!
MattiMeikäläinen kirjoitti:
Niin oisin pysynytkin mutta työpaikka teki konkurssin. Onneksi ei sentään paennut ulkomaille ja lomauttanut kaikkia työntekijöitään niin kuin täällä Suomessa on tapana. Siitähän se Saulikin tykkää. Ja sitten vaan pörssiin ja rahoiks jne... Sitähän se nykyään on....
TULIT SITTEN MEIDÄN RIESAKSI JA ELÄTETTÄVÄKSI :(
- Damisti
Jos joku ottaa noin tavismaisen nimimerkin ja vielä rekisteröi sen, niin se kertoo hänen ottaneen palstan elämäntehtäväkseen. On se hyvä että työttämällä on puuhaa.
Mikä on Amsterdamin lentokentän nimi? Miten sieltä pääsee parhaiten keskustaan? Mikä ajankohtainen ongelma liittyy kanavataloihin?Schpiholin lentokentältä pääsee Rotterdamiin, jos ostat lipun ensiksi ekasta kerroksesta pääsisäänkäynnin läheltä ja menet hissillä alas. Junan raiteet ja lähtöajat näkyvät ekassa kerroksessa. Mitä sä siellä muuten teet. Ei ne mitään kokoomuspellejä sinne palkkaa. Ne haluu sellaisia, jotka osaa tehdä töitä.
- damisti
MattiMeikäläinen kirjoitti:
Schpiholin lentokentältä pääsee Rotterdamiin, jos ostat lipun ensiksi ekasta kerroksesta pääsisäänkäynnin läheltä ja menet hissillä alas. Junan raiteet ja lähtöajat näkyvät ekassa kerroksessa. Mitä sä siellä muuten teet. Ei ne mitään kokoomuspellejä sinne palkkaa. Ne haluu sellaisia, jotka osaa tehdä töitä.
Ainoa lentokenttä taitaa olla korviesi välissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 95932
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25877Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568