Nuoleminen ja häpyhuulet...

Miehille!!!!

Miehet sanokaa mielipiteitänne, koska tää asia ahdistaa mua.
Haluaisin kovasti saada suuseksiä ja poikaystävänikin sitä haluaa antaa, MUTTA, mua vaan yksinkertaisesti hävettää minun pilluni, siis musta tuntuu että se maistuu ja haisee niin pahalle etten kehtaa miheni antaa nuolla sitä. Ja minusta tuntuu että se on silti aika oksettavaa vaikka mieheni sitä haluaakin antaa.

Onko näin, kertokaa mielipiteitänne suuseksin antamisesta, onko hyvän makuista ja kivaa jne???

Ja sit vielä mua hävettää senkin takia että mulla on isot häpyhuulet ja en tykkää niistä yhtään, enkä usko että kovin moni mieskään tykkää, vai ovatko ne mielestänne ällöttävät???

44

11817

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nena__

      Kaikkien heteromiesten mielestä naisen pillu on ihana. Ainakin jos se on puhdas ja vähän siistitty. Mulla oli samat murheet kuin sullakin, mut ne meni ohi ihanan miehen kanssa joka halusi antaa mulle suuseksiä ja kehtui miten kaunis olen. Ne on vaan sun omia pelkoja, joilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Anna itselles ja miehelles mahdollisuus!

      • =)))))

        Kiitos, tuo auttoi jo ainakin vähän, kiitos että viitseit antaa asiallista palautetta kysymykseeni, tarvitsisin kumminkin vielä lausuntoja miespuolisilta, mutta kiitän.=))


    • Tykkää nuolla

      Naiset usein kuvittelevat alapäänsä haisevan tai tuoksuvan voimakkaammalle, kuin se todellisuudessa tuoksuukaan. Ja maku on kuitenkin miedompi, kuin itse haju ja monista miehistä pillun ominaistuoksu on vain kiihottavaa. Puhtauden täytyy tietysti olla kohdallaan.

      Mielipiteitä on tietysti monia, mutta isot häpyhuulet on just hyvät, niitä on kiva imeä :)

      Anna miehesi kokeilla, äläkä stressaa liikaa...

      • licker

        ajele karvat pois ja pese hajustetulla saippulla. jo maistuu


      • Anonyymi
        licker kirjoitti:

        ajele karvat pois ja pese hajustetulla saippulla. jo maistuu

        No, no ei saippuaa, siitä saa vaan ongelmia pimppiin, puhdas vesi, mutta posliini tuntuu todella hyvältä, koska siihen saa suoran ihanan kontaktin ja tuntuu hyvältä suussa. Suosikkini on hieman pullukka sheivattu viiva.


    • vaimoni

      älä suotta pelkää, sitä miltä se maistuu tai haisee. itse miehenä voin sanoa että naisen pimppi on parasta nuoltuna, ja maku ja haju vain kiihottavat miehiä enenmän....ja noista isoista häpäreistä, vaimollani on kanssa todella isot häpärit ja niitämä ainenkin nuolen innolla....tää on siis miehen mieli pide

    • Tuulia

      Minkä ikänen olet kun tollasia täällä kyselet?? 14v.??

      • ihan

        täysi-ikäinen kyllä, kiitos vain huolenpidosta.


    • juhana34

      minä ainakin tykkään kovasti suurista häpyhuulista, niitä on mukava imeskellä ja näykkiä... ja suorita kunnon alapesu ensin ja avaa reitesi niin kyllä homma hoituu..

    • isoille häppäreille

      Tuohon kokoasiaan ensin kommenttia: sulla on ns.teurasjätepillu, jossa isot häppärit tursuilevat, ei hyvä:( Mikään ei oo ihanampi kuin siisti viivapillu, ei lentokoneensiivet..

      Hajusta..jos itse haistat pillusi haisevan pahalle, se haisee sitä myös poikaystäväsi nenään VAHVANA, se on varma. Huolehdi hygieniasta!!

      • Spike

        Erittäin hyvin sanottu! :D


    • Poju

      Miksi kysyt muilta?
      Lutusesi haluaa sitä antaa ja
      se ei sinusta tunnu pahalta...
      Monille on tärkeämpää toisen
      nautinto, eikä siinä välitetä
      muodosta tai koosta vaan oikeesti
      Sinun tuntemuksistasi...

    • reinhard

      Suuret hypyhuulet ovat erittäin kiihottavat.. ja pimpan maku & haju on täydellinen...!! aah.

    • oksettaa

      Jos pillusi luontaistuoksu on niinkuin silliparvi, johan se miehenkin nokkaan haisee ja ärhäkkäästi. Isot häpyhuulet keräävät myös eritettä ja valkovuotoa siihen malliin, että tuollainen tursopillu ei voi olla haisematta. Ehkä niitä huulia vois jotenkin kirurgisesti pienentää?

      No mutta..reikä ku reikä;)

      • sinä

        Taidat olla homo kun ei nainen kelpaa!? Tuu tänne puppelipoju;b


      • näitä hulluja miehiä
        sinä kirjoitti:

        Taidat olla homo kun ei nainen kelpaa!? Tuu tänne puppelipoju;b

        Haluaisin tiedustella näiden "miesten" ikää, jotka täällä kommentoivat melko ala-arvoiseen tyyliin ulkonevista häpyhuulista. Suurimmalla osalla naisista on sellainen alapää ja jos sellainen ei missään nimessä kelpaa niin saa kyllä aika paljon etsiä sitä "viivapillua" että sellaisen löytää. "Isot häppärit" eivät ole sen epähygienisemmät kuin pienetkään.

        Ikinä en opi ymmärtämään miksi joidenkin pitää niin törkeästi kommentoida täysin tavallisia ja normaaleja sukuelimiä. Pieniä poikia?


      • näitä hulluja miehiä
        näitä hulluja miehiä kirjoitti:

        Haluaisin tiedustella näiden "miesten" ikää, jotka täällä kommentoivat melko ala-arvoiseen tyyliin ulkonevista häpyhuulista. Suurimmalla osalla naisista on sellainen alapää ja jos sellainen ei missään nimessä kelpaa niin saa kyllä aika paljon etsiä sitä "viivapillua" että sellaisen löytää. "Isot häppärit" eivät ole sen epähygienisemmät kuin pienetkään.

        Ikinä en opi ymmärtämään miksi joidenkin pitää niin törkeästi kommentoida täysin tavallisia ja normaaleja sukuelimiä. Pieniä poikia?

        Unohdin lisätä, että hyvin suuri osa naisista ei voi sietää alapäänsä ulkonäköä. En muista enää mistä luin kyseisestä tutkimuksesta jossa suurin osa naisista tunnusti ettei voinut katsoa sukuelimiään häpeilemättä tai jonkinlaista inhoa (ehkä vähän liian vahva sana) tuntien. Ja silti miehille kelpaavat. Pikkupoikien kommenteista ei kannata välittää.


      • puhetta?
        näitä hulluja miehiä kirjoitti:

        Unohdin lisätä, että hyvin suuri osa naisista ei voi sietää alapäänsä ulkonäköä. En muista enää mistä luin kyseisestä tutkimuksesta jossa suurin osa naisista tunnusti ettei voinut katsoa sukuelimiään häpeilemättä tai jonkinlaista inhoa (ehkä vähän liian vahva sana) tuntien. Ja silti miehille kelpaavat. Pikkupoikien kommenteista ei kannata välittää.

        Onpas katkeraa tekstiä..jos isot häppärit on rumat, ne ovat rumat, sillä selvä. Omalla kullallani on ihana viivapillu, siisti, ei mikään tursota, ja ennenkaikkea tosi tiukka..Harvassa ovat, se on totta. Tursopillu oksettaa, ei voi mitään. Yritä kuitenkin selvitä?


      • sinä
        puhetta? kirjoitti:

        Onpas katkeraa tekstiä..jos isot häppärit on rumat, ne ovat rumat, sillä selvä. Omalla kullallani on ihana viivapillu, siisti, ei mikään tursota, ja ennenkaikkea tosi tiukka..Harvassa ovat, se on totta. Tursopillu oksettaa, ei voi mitään. Yritä kuitenkin selvitä?

        En ole itse tuo äskeinen kirjoittaja jonka kanssa tässä nyt kinaat kuin mikäkin teiniikäinen kakara. Mutta sanon nyt oman kantani asiaan. Tuskimpa oma värkkisi sen kauniimpi on kuin kenenkään muunkaan, tai paremman hajuinen. Sukupuolielimet ovat lisääntymistä varten, joten turha tulla tänne haukkumaan toisten elimiä! Jossein nainen kelpaa, niin tyydy oman munasi katselemiseen sitten. Katotaanpas mimmoset rotanpallit itelläs on.


      • ja komea kulli
        sinä kirjoitti:

        En ole itse tuo äskeinen kirjoittaja jonka kanssa tässä nyt kinaat kuin mikäkin teiniikäinen kakara. Mutta sanon nyt oman kantani asiaan. Tuskimpa oma värkkisi sen kauniimpi on kuin kenenkään muunkaan, tai paremman hajuinen. Sukupuolielimet ovat lisääntymistä varten, joten turha tulla tänne haukkumaan toisten elimiä! Jossein nainen kelpaa, niin tyydy oman munasi katselemiseen sitten. Katotaanpas mimmoset rotanpallit itelläs on.

        Ei ole rotanpallit tai haisevat vehkeet, hyvät mitat ja sopusuhtainen ulkonäkö. Ei oo viivapillun voittanutta! :)

        Lörpötelkää vaan niitä haisevia lehdyköitä..


      • naurattaa mua
        ja komea kulli kirjoitti:

        Ei ole rotanpallit tai haisevat vehkeet, hyvät mitat ja sopusuhtainen ulkonäkö. Ei oo viivapillun voittanutta! :)

        Lörpötelkää vaan niitä haisevia lehdyköitä..

        Eiköhän tämä narisija ole itse viivapilluinen nainen joka nyt jostain syystä on hermostunut kun miehet täällä kehuvat normaalin ulkomuodon omaavia naisten sukuelimiä. Ihan saletti juttu, turha kiistää. Ei kukaan mies tuollaisia jutustelisi. Noloa, hei aikuistu nyt. :)


      • sinä!
        naurattaa mua kirjoitti:

        Eiköhän tämä narisija ole itse viivapilluinen nainen joka nyt jostain syystä on hermostunut kun miehet täällä kehuvat normaalin ulkomuodon omaavia naisten sukuelimiä. Ihan saletti juttu, turha kiistää. Ei kukaan mies tuollaisia jutustelisi. Noloa, hei aikuistu nyt. :)

        Olen samalla kannalla, ei kukaan hetero ja täysjärkinen nainenkaan normaalin miehen sukupuolielimiä haukkuisi. Totta juriset.!!!


      • Komistus26v
        naurattaa mua kirjoitti:

        Eiköhän tämä narisija ole itse viivapilluinen nainen joka nyt jostain syystä on hermostunut kun miehet täällä kehuvat normaalin ulkomuodon omaavia naisten sukuelimiä. Ihan saletti juttu, turha kiistää. Ei kukaan mies tuollaisia jutustelisi. Noloa, hei aikuistu nyt. :)

        Kuka ihanan viivapilluinen ois kateellinen isohäppäriselle eukolle?! Ei kukaan =) Uskokaa jo, että jos haaroissa lörpöttää, ei se ole kaunista kateltavaa.


      • naurattaa mua
        Komistus26v kirjoitti:

        Kuka ihanan viivapilluinen ois kateellinen isohäppäriselle eukolle?! Ei kukaan =) Uskokaa jo, että jos haaroissa lörpöttää, ei se ole kaunista kateltavaa.

        Ja nyt vaihtelet nimimerkkiä, lopeta nyt hyvä tyttö jo. Kaikki häpeää sun puolesta.


      • Sexy
        Komistus26v kirjoitti:

        Kuka ihanan viivapilluinen ois kateellinen isohäppäriselle eukolle?! Ei kukaan =) Uskokaa jo, että jos haaroissa lörpöttää, ei se ole kaunista kateltavaa.

        En mä ainakaan.


    • Veren maku suussa

      Älä häpee pilluas!Anna miehes nuolla ja nauti äläkä jännitä.Kunhan käyt ala pesulla.Toiset tykkää vaikket kävis.Jotkut tykkää nuolla kun menkat.

    • voittanutta

      Kyllä miehelles varmaan kelpaa dumbon korvatkin, mutta ei ole viivapillun voittanutta. Posliini tai pienellä karvoitusviivalla varustettu viivapillu on paras.

      • ömöm

        Niin me kaikki luettiin kyllä sun mielipide jo täältä monenn kertaan, sinä tykkäät viivapilluista ja sillä selvä, ei niitä sun ah niin hauskoja dumbokorvajuttuja jaksa monikaan kauaa lueskella!

        P.S. aika kauan saat hakea jos viivapillun haluat, nimittäin naisen sukupuolielimet yleensä ovat rakentuneet niin että sisemmät häpyhuulet ovat ulkonevat, joten viivapilluus on oikeastaan mutaatio ;b


    • hhjhjhjhjhjk

      Isot on kivat. Makuun ja hajuun voi vaikuttaa, kun välillä laittaa sinne vähän maustamatonta jukurttia. Siis ihan oikeesti. Maitohappobakteereilla saa tasapainon kuriin, eikä sitten haise tai maistu miltään. Exä käytti.

      • jhjhjhjh

        Ai niin. Joillakin kireät pöksyt ja sukkahousut aiheuttavat hiivaa ja muuta epätasapainoa. Kokeile hametta ja aika väljiä puuvillapöksyjä.


      • huomattu on
        jhjhjhjh kirjoitti:

        Ai niin. Joillakin kireät pöksyt ja sukkahousut aiheuttavat hiivaa ja muuta epätasapainoa. Kokeile hametta ja aika väljiä puuvillapöksyjä.

        Tämä "viivapillutaukki" on selkeästi pedofiili.

        Posliini viivapillu? Ei aikuisella naisella ainakaan ole sellaista.


      • totta!!
        huomattu on kirjoitti:

        Tämä "viivapillutaukki" on selkeästi pedofiili.

        Posliini viivapillu? Ei aikuisella naisella ainakaan ole sellaista.

        Oikeassa olet!


      • Aikuinen nainen
        huomattu on kirjoitti:

        Tämä "viivapillutaukki" on selkeästi pedofiili.

        Posliini viivapillu? Ei aikuisella naisella ainakaan ole sellaista.

        No onpas täällä käyty kovaa keskustelua häpyhuulien koosta. Totuushan on, ettei niiden kooolle tai ulkonäölle mitään voi, oli isot tai pienet. Kyllä aikuisella naisella (yli 30v.) voi olla viivapillu, ainakin minulla on sellainen, välillä poslari, välillä ei. Todella pienet sisemmät häpyhuulet hyvin kiinni toisissaan, ettei mitään pillunrakoa edes näy, vaikka jalat olisivat levällään. Onhan se kivaa olla tiukka=)

        Eiköhän miehet tykkää kaikenlaisista, pillu ku pillu, oli häpyhuulet millaset vaan.


      • köhöm
        Aikuinen nainen kirjoitti:

        No onpas täällä käyty kovaa keskustelua häpyhuulien koosta. Totuushan on, ettei niiden kooolle tai ulkonäölle mitään voi, oli isot tai pienet. Kyllä aikuisella naisella (yli 30v.) voi olla viivapillu, ainakin minulla on sellainen, välillä poslari, välillä ei. Todella pienet sisemmät häpyhuulet hyvin kiinni toisissaan, ettei mitään pillunrakoa edes näy, vaikka jalat olisivat levällään. Onhan se kivaa olla tiukka=)

        Eiköhän miehet tykkää kaikenlaisista, pillu ku pillu, oli häpyhuulet millaset vaan.

        Ai sinä tiukka, hahhahha älä naurata, yli kolmekymppinen buahahah. Ei se kule pillun tiukkuus johdu siitä onko isot häpyhuulet vai ei ei ollenkaan!!! Herran jumala aikuinen nainen! Minulla silti tiukka, vaikka onkin herkullisen pehmeät ja ulkonevat häpyhuulet, mistä saa kiinnikkin nuoltaessa!


      • Aikuinen nainen
        köhöm kirjoitti:

        Ai sinä tiukka, hahhahha älä naurata, yli kolmekymppinen buahahah. Ei se kule pillun tiukkuus johdu siitä onko isot häpyhuulet vai ei ei ollenkaan!!! Herran jumala aikuinen nainen! Minulla silti tiukka, vaikka onkin herkullisen pehmeät ja ulkonevat häpyhuulet, mistä saa kiinnikkin nuoltaessa!

        Iällä ei ole mitään tekemistä pillun tiukkuuden kanssa, pilluni on tiukempi kuin monella teinillä, itseasiassa harvinaisen tiukka laatuaan;) Usko sinä, mitä lystäät=) Ja en väittänytkään tiukkuuden korreloivan häpyhuulien kanssa.


      • Anonyymi
        köhöm kirjoitti:

        Ai sinä tiukka, hahhahha älä naurata, yli kolmekymppinen buahahah. Ei se kule pillun tiukkuus johdu siitä onko isot häpyhuulet vai ei ei ollenkaan!!! Herran jumala aikuinen nainen! Minulla silti tiukka, vaikka onkin herkullisen pehmeät ja ulkonevat häpyhuulet, mistä saa kiinnikkin nuoltaessa!

        No mutta, jormako se siellä äänessä


    • PieniVianne

      Muutamia perusasioita :)

      1) Jokaisella naisella on aivan omanlaisensa, ainoalaatuinen pillu ja häpyhuulet. Kahta samanlaista pillua ei ole :)

      2) Jokaisen naisen pillu myös maistuu erilaiselta. Ts. jokaisella on oma yksilöllinen maksunsa.
      Se taas johtuu useista biokemiallisista tekjöistä, joista tuo ominaishaju ja -maku koostuvat.

      3) Pillu haisee ja maistuu pahalta (kuten peniskin), jos sitä ei ole ennen suuseksiä pesty.
      Kun pillu (ja penis) on tunteja ollut pesemättömänä, sen hajut ja maut eivät todellakaan ole "tuoreita",
      vaan ummehtuneita :(

      4) Ennen seksiä, peskää alapäänne vedellä huolellisesti :) Siten pillustasi löytyy se juuri sinulle ominainen ihana ja tuore maku :)
      (menkää vaikka yhdessä sinne suihkuun, ja peskää toisianne ;)

      5) Jos miehesi on tavallinen heteromies, niin hän todella himoaa sinun pilluasi myös nuolla :)
      Häpyhuulesi ovat juuri sinun ainoalaatuiset häpyhuulesi, ja jos miehesi on mies (eikä mikään poikanen enää),
      niin hän kertakaikkiaan rakastaa sinun häpyhuuliasi :)

      6) Kiihottuessasi häpyhuulesi herkistyvät ja tuottavat sinulle ihanaa nautintoa.
      Mitä isommat häpyhuulesi ovat, sitä enemmän niissä on herkistynyttä pinta-alaa, ja sitä nautinnollisempaa
      suuseksi ja häpyhuultesi kosketteleminen sinulle on :)

      7) Häpyhuulesi ovat siis upeat, persoonalliset ja ihanat. Ne myös haisevat ja maistuvat aivan jumalaisilta, kunhan
      olet vedellä pessyt alapääsi hieman ennen puuhianne ;) Pyydä myös miestäsi pesemään peniksensä ennen kuin menet sitä suuhusi ottamaan ;)

      8) Rentoudu, ja nauti :)

      • TODELLA

        PALJON! Ensimmäinen vastaus täällä joka ei pistänyt itsetuntoani nollaan ja saanut minua inhoamaan alapäätäni. Kiitos sinulle, ihana ihminen....luulen että nyt olen vähän rohkeampi, sinun ansiostasi!!! Olet järkevä ja tasapainoinen ihminen kun et tule tänne toisia haukkumaan. Hyvää jatkoa sinulle=)=)=))))


      • nöbö
        TODELLA kirjoitti:

        PALJON! Ensimmäinen vastaus täällä joka ei pistänyt itsetuntoani nollaan ja saanut minua inhoamaan alapäätäni. Kiitos sinulle, ihana ihminen....luulen että nyt olen vähän rohkeampi, sinun ansiostasi!!! Olet järkevä ja tasapainoinen ihminen kun et tule tänne toisia haukkumaan. Hyvää jatkoa sinulle=)=)=))))

        PieniVianne on ihana. Kiitos. :)


      • Kuules nyt
        nöbö kirjoitti:

        PieniVianne on ihana. Kiitos. :)

        Vaikka tuo Vianne (huom! nainen, ei mies) kehuu sinun lörppöhuuliasi ihaniksi ja upeiksi, eivät ne sitä silti välttämättä ole. Tuo oli yhden ihmisen puolustus kaikille niille, jotka häpeävät alapäätään, osa syyttä, osa ei;)

        Suuret häppärit, jotka tursoilevat, eivät ole kauniit. Eihän iso pottunokkakaan ole kaunis, se on persoonallinen:D Koittakaa nyt kestää!


      • hyvä ihminen
        Kuules nyt kirjoitti:

        Vaikka tuo Vianne (huom! nainen, ei mies) kehuu sinun lörppöhuuliasi ihaniksi ja upeiksi, eivät ne sitä silti välttämättä ole. Tuo oli yhden ihmisen puolustus kaikille niille, jotka häpeävät alapäätään, osa syyttä, osa ei;)

        Suuret häppärit, jotka tursoilevat, eivät ole kauniit. Eihän iso pottunokkakaan ole kaunis, se on persoonallinen:D Koittakaa nyt kestää!

        Tahtoisinpa nähdä sinun oman alapääsi, jos kerran sinulla on jotain haukkumisen aihetta!
        Nämä ihmiset jotka täällä ovat vastaamassa näihin viesteihin törkeyskiään, niistä ei kannata välittää, koska HE ovat niitä, joilla on itsensä kanssa jotain ongelmia ja purkavat pahaa oloaan täällä muihin, tai muuten vaan yrittävät olla niitä "kovia jätkiä" tai muijia. HE ovat niitä mille ei merkitse toisten ihmisten olo tai tunteet mitään. HE ovat niitä jotka saavat täällä hyvää oloa siitä, että solvaavat toisia, joilla nyt sattuu olemaan vaikka ihan normaali alapää, minkään näköinen alapää, ei ole mitenkään väärännäköinen, jokaisella sellaiset vehkeet kuin on, tuskimpa näillä solvaajilla itsellään on silti kaikki ulkonäössään hyvin, tai täydellisesti, koska täydellisyys on mahdoton käsite, jonka kriteerit HE luulevat käyttävänsä. Olis todella hienoa jos HE joskus edes yhden kerran istuisi alas, ja miettisi et mikä heillä oikein mättää, miksi tulevat tänne haukkumaan joidenkin ulkonäköä, joka voi olla jollekkin todella arka paikka. Onneksi minä saan sentään elää onnellisen elämän vaikka minulla sitten onkin isot häpyhuulet. Onneksi itse en kuluta aikaani netissä muiden ulkonäön solvaamiseen. Pääasia että itse olen sujut vartaloni kanssa, ja vaikka minulla olisikin mehukkaat ja hieman ulkonevat häpyhuulet, niin pääasia että poikaystäväni ei niitä hauku eikä inhoa, ja hän rakastaa minua sellaisena kuin olen.


    • Opiskelija

      Jos poika-ystäväsi siitä on haluton niin,
      Ei voi paremmelta tuntua kuin toisen hyvä olo....

      • anssi

        jokaisen naisen alapää on kaunis ei oo mitään väliä minkä muotoiset tai kokoiset häpyhuulet on eikä se tuoksu nyt niin voimakas ole etteikö siittä joka jannu tykkää itse tykkään antaa tyttöystävälleni suuseksiä ja hän myös nauttii siittä. et ei muutakun kaikki kokeilemaan.


    • Pillu maistuu aina hyvältä ja aina on ilo nuolla. On sitten isot tai pienet häppärit

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      335
      2921
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2204
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1640
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1164
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1047
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      960
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      944
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      41
      763
    Aihe