ihan ite hain, en niin kuin pyytänyt Tarjaa apuun. Mutta kannustihan se paljon. Kiitos tarja!
Menkää te muutkin tekeen jotain muuta kuin itkette täällä netissä.
Meitsi saikin töitä!
Mut minäpä oonkin työttömyys aikana käyttänyt hyödyksi Aikuiskoulutusta ja saanut lisää oppia sieltä. Itse asiassa en ole suostunut jäämään kotiin makoileen.
Elämä on ihanaa =)
Jee sain työpaikan
tänään, ja
6
333
Vastaukset
- vai...
vaikutat kakaralta
- jotenkin katkera
vai, kun toisten itsenäisten, itsensä kautta (ei pressan) elävien ihmisten elämä rulaa ja onnistuu. HÄH!
Itte olin Hollannissa töissä 3 vuotta ja kämppä oli tyhjä joka toinen kuukausi kun kato oli niin kova. Jos pari viikkoa pystyt siellä oleen niin se vaatii todella kovaa työn tekoa. Toivottavasti tiedät mitä se tarkoittaa???????
- töitä
tehty, en mä työntekoa pelkää, edes raskastakaan.
=D
- Vakituinen
Onneksi olkoon! Hienoa että olet pistänyt töpinäksi. Ei mikään itselleen syliin tipahda. Moni sais ottaa sinusta esimerkkiä!
- Tämä lämmitti
kovasti mieltäni. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368