Tais lähtee Sauli parka karkuun kun ruvettiin tutkimaan kampanja rahoitusta. On meinaan sähköpostitkin niin hämäriä, että ennemmin tai myöhemmin kyllä nekin täytyis tutkia.
Saulin maasta pako
16
544
Vastaukset
- lähtee
töihin,on tehnyt töitä toisin kuin eräs yhteisöiden elätti.
- selvitetään?
Ninne "unotui" se halosarvan auton arvonta?
- lähteminen...
on Sossujen mielestä maastapakoa.
Kas kun ei maanpetos.
Ilmankos meillä on niin paljon yhteiskunnan elättejä, SDP antaa elämisen arvot....- lause...
MattiMeikäläinen kirjoitti:
Työpaikkoja rupes syntyyn heti kun Demarit tuli ja kokoomuspellet meni!!!!
Demarit työllistävät omiaan,
Liikanen (SDP) kelpasi Suomen Pankkiin=
poliittinen virkanimitys.
Pankkivaltuuston esittämät Kokoomuksen ja Keskustan
ehdokkaat EIVÄT kelvanneet Haloselle,vaan oma
pää piti.=poliittinen virkanimitys. - ja huikeat verottomat edut.
On siinä huimaa menoa 6,5 keskiarvolla EU :hun pankkiiriksi...IHMETYTTÄÄ!
lause... kirjoitti:
Demarit työllistävät omiaan,
Liikanen (SDP) kelpasi Suomen Pankkiin=
poliittinen virkanimitys.
Pankkivaltuuston esittämät Kokoomuksen ja Keskustan
ehdokkaat EIVÄT kelvanneet Haloselle,vaan oma
pää piti.=poliittinen virkanimitys.Ei kokoomuslaiset mitään virkoja tarvi. Eihän ne osaa kuin öykkäröidä. Just niin kuin Sasi ja muut pellet!
- seiskan
ja huikeat verottomat edut. kirjoitti:
On siinä huimaa menoa 6,5 keskiarvolla EU :hun pankkiiriksi...IHMETYTTÄÄ!
keskiarvolla veronmaksajan rahoja luukulta ruikuttaa.
ja huikeat verottomat edut. kirjoitti:
On siinä huimaa menoa 6,5 keskiarvolla EU :hun pankkiiriksi...IHMETYTTÄÄ!
Aivan. Ja vielä ihmetellään miksi eri maissa halutaan EUsta eroon!!!
- Elo...
MattiMeikäläinen kirjoitti:
Ei kokoomuslaiset mitään virkoja tarvi. Eihän ne osaa kuin öykkäröidä. Just niin kuin Sasi ja muut pellet!
SDP:n linja ?
Ja myös sinun linjasi ?
Ei ihme,että SDP:n unelmavaltio oli DDR ja
taitaa olla vieläkin...
Älä puhu mitään demokratiasta. - Vaiko peräti järjen?
MattiMeikäläinen kirjoitti:
Työpaikkoja rupes syntyyn heti kun Demarit tuli ja kokoomuspellet meni!!!!
Kuka oli vv-ministeri ennen Viinasta? Kenen aikana Suomi syöksyi lamaan ?
Virkistän muistiasi: Demari Liikanen joka nyttemmin sitten "kunniakkaasti" hoitaa Suomen Pankkia. Luojan kiitos sillä ei ole enää mitään todellisia velvoitteita, hukassa olisi muuten sekin laitos.
Niin ja ketkähän nosti Suomen lamasta kipeillä mutta oikeilla toimilla? Viinanen ja Niinistö.
Saattaa olla demaripullamössöille vaikeaa tajuta mutta lue sitten vaikka historiankirjoista jospa vaikka menis jakeluun.
- miksikö
Miten niin mukamas olis epäselvyyksiä? Ei pidä paikkaansa. Se on mustamaalausta. Ei se pakoon ole lähtenyt. Ei variksen kaisakaan oo vältellyt mitään...
- pakko välillä
Niinistönhän on PAKKO välillä tienata, koska sitä eivät SAK:n toverien jäsenmaksut pelasta!!!!
SAK:lainen duunari evp- pitäisi tutkia??
Ehkä stasi-listat ja pankkinimitysten hämärät koukerot.
- myös
Halosen vaalirahoitus. Ja tottakai ihminen töitä saa mennä tekemään. Tekisit sinäkin, etkä roikkusi täällä palstalla terorrisoimassa.
- sylti
jäsenmaksurahaa Halosen kampanjaan,
minunkin.
Ja kenen luvalla ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 95932
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25877Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568