Saulin maasta pako

Tais lähtee Sauli parka karkuun kun ruvettiin tutkimaan kampanja rahoitusta. On meinaan sähköpostitkin niin hämäriä, että ennemmin tai myöhemmin kyllä nekin täytyis tutkia.

16

544

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lähtee

      töihin,on tehnyt töitä toisin kuin eräs yhteisöiden elätti.

      • selvitetään?

        Ninne "unotui" se halosarvan auton arvonta?


    • lähteminen...

      on Sossujen mielestä maastapakoa.
      Kas kun ei maanpetos.


      Ilmankos meillä on niin paljon yhteiskunnan elättejä, SDP antaa elämisen arvot....

      • Työpaikkoja rupes syntyyn heti kun Demarit tuli ja kokoomuspellet meni!!!!


      • lause...
        MattiMeikäläinen kirjoitti:

        Työpaikkoja rupes syntyyn heti kun Demarit tuli ja kokoomuspellet meni!!!!

        Demarit työllistävät omiaan,
        Liikanen (SDP) kelpasi Suomen Pankkiin=
        poliittinen virkanimitys.

        Pankkivaltuuston esittämät Kokoomuksen ja Keskustan
        ehdokkaat EIVÄT kelvanneet Haloselle,vaan oma
        pää piti.=poliittinen virkanimitys.


      • ja huikeat verottomat edut.

        On siinä huimaa menoa 6,5 keskiarvolla EU :hun pankkiiriksi...IHMETYTTÄÄ!


      • lause... kirjoitti:

        Demarit työllistävät omiaan,
        Liikanen (SDP) kelpasi Suomen Pankkiin=
        poliittinen virkanimitys.

        Pankkivaltuuston esittämät Kokoomuksen ja Keskustan
        ehdokkaat EIVÄT kelvanneet Haloselle,vaan oma
        pää piti.=poliittinen virkanimitys.

        Ei kokoomuslaiset mitään virkoja tarvi. Eihän ne osaa kuin öykkäröidä. Just niin kuin Sasi ja muut pellet!


      • seiskan
        ja huikeat verottomat edut. kirjoitti:

        On siinä huimaa menoa 6,5 keskiarvolla EU :hun pankkiiriksi...IHMETYTTÄÄ!

        keskiarvolla veronmaksajan rahoja luukulta ruikuttaa.


      • ja huikeat verottomat edut. kirjoitti:

        On siinä huimaa menoa 6,5 keskiarvolla EU :hun pankkiiriksi...IHMETYTTÄÄ!

        Aivan. Ja vielä ihmetellään miksi eri maissa halutaan EUsta eroon!!!


      • Elo...
        MattiMeikäläinen kirjoitti:

        Ei kokoomuslaiset mitään virkoja tarvi. Eihän ne osaa kuin öykkäröidä. Just niin kuin Sasi ja muut pellet!

        SDP:n linja ?

        Ja myös sinun linjasi ?

        Ei ihme,että SDP:n unelmavaltio oli DDR ja
        taitaa olla vieläkin...

        Älä puhu mitään demokratiasta.


      • Vaiko peräti järjen?
        MattiMeikäläinen kirjoitti:

        Työpaikkoja rupes syntyyn heti kun Demarit tuli ja kokoomuspellet meni!!!!

        Kuka oli vv-ministeri ennen Viinasta? Kenen aikana Suomi syöksyi lamaan ?

        Virkistän muistiasi: Demari Liikanen joka nyttemmin sitten "kunniakkaasti" hoitaa Suomen Pankkia. Luojan kiitos sillä ei ole enää mitään todellisia velvoitteita, hukassa olisi muuten sekin laitos.

        Niin ja ketkähän nosti Suomen lamasta kipeillä mutta oikeilla toimilla? Viinanen ja Niinistö.
        Saattaa olla demaripullamössöille vaikeaa tajuta mutta lue sitten vaikka historiankirjoista jospa vaikka menis jakeluun.


    • miksikö

      Miten niin mukamas olis epäselvyyksiä? Ei pidä paikkaansa. Se on mustamaalausta. Ei se pakoon ole lähtenyt. Ei variksen kaisakaan oo vältellyt mitään...

    • pakko välillä

      Niinistönhän on PAKKO välillä tienata, koska sitä eivät SAK:n toverien jäsenmaksut pelasta!!!!

      SAK:lainen duunari evp

      • pitäisi tutkia??

        Ehkä stasi-listat ja pankkinimitysten hämärät koukerot.


    • myös

      Halosen vaalirahoitus. Ja tottakai ihminen töitä saa mennä tekemään. Tekisit sinäkin, etkä roikkusi täällä palstalla terorrisoimassa.

      • sylti

        jäsenmaksurahaa Halosen kampanjaan,
        minunkin.

        Ja kenen luvalla ?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe