Halonen on sillanrakentaja

Halosen rooli sillanrakentajana tulee olemaan merkittävä, koska silloin mietitään ratkaisuja ja työtä. Niinistö olisi kylvänyt vain riitaa ja vienyt huomion työnteosta riitellyn aivan turhan päiten.

11

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tähän asti

      Halosen kaudella mennyt työpaikat ulkomaille. Miksi nyt sitten parannusta olisi tulossa? Eihän Halosen tarvitse enää tehdä mitään. Toinen kausi turvallisesti hanskassa. Et sillee..

      • Niinistö ois ollut viimeinen henkilö hoitamaan sitä asiaa. Ois muuttunu hommat monin verroin hullummiksi


    • ylttävät

      sillat onkin kyllä aika kurjassa kunnossa,siinä jopa mersukin kolahtelee,tekis vaan siellä siltoja ja pitkään.

    • ylittävät

      sillat onkin kyllä aika kurjassa kunnossa,siinä jopa mersukin kolahtelee,tekis vaan siellä siltoja ja pitkään.

    • siltä,

      riita olisi ohitettu halosen valinnan johdosta.
      taitaa ne halosen sillat olla riippusiltoja,
      tukevasti kiinni vasemmasta päästä, mutta
      lepattaa tuulessa toisestapäästä.

      • Halonen kuuntelee kaikkia. Niinistö ei kuuntele ketään. Kyllä jo työnantajatkin ovat myöntäneet ja korostaneet liittojen merkitystä. Mutta jos ei halua myöntää tai kuunnella niin silloin ei kyllä riipu missään muualla kuin tyhjän päällä!!


      • Takinkääntäjä
        MattiMeikäläinen kirjoitti:

        Halonen kuuntelee kaikkia. Niinistö ei kuuntele ketään. Kyllä jo työnantajatkin ovat myöntäneet ja korostaneet liittojen merkitystä. Mutta jos ei halua myöntää tai kuunnella niin silloin ei kyllä riipu missään muualla kuin tyhjän päällä!!

        "Kyllä jo työnantajatkin ovat myöntäneet ja korostaneet liittojen merkitystä."

        Niin niinistökin, mutta miksi valehtelet ettei olisi?

        ovatko kaikki soosut noin kieroja..


      • v***n
        MattiMeikäläinen kirjoitti:

        Halonen kuuntelee kaikkia. Niinistö ei kuuntele ketään. Kyllä jo työnantajatkin ovat myöntäneet ja korostaneet liittojen merkitystä. Mutta jos ei halua myöntää tai kuunnella niin silloin ei kyllä riipu missään muualla kuin tyhjän päällä!!

        väliä on kuuntelemisella jos ei kuitenkaan tee asioille mitään.
        Tumput suorina seisojia on tässä maassa ihan tarpeeksi ilnan tuollaista vetelystä johtajana..


    • rakennetaan

      kyllä ja onko siis ajatuksesi se että tarjan toinen kausi on siirtymäkausi oikeisiin arvoihin?
      Mielestäni Hra Niinistö olisi tehnyt sen paremmin.
      Tarjalla on ollut aikaa näyttää mihin hän kykenee.
      Muutoksia on näkynyt mielestäni muutamassa asiassa:
      1.Yrityksiä on ajettu alas ja ulos.
      2.Homo- ja Lesboleffat yleistyneet tv ssä.

      Jos nuo ovat tuloksia ja näyttöjä menneeltä kaudelta niin minua tämä ihminen ei ainakaan ole edustanut missään vaiheessa.
      Mielestäni tarja on väärä ihminen pressaksi ja ollut sitä alusta lähtien.
      Työttömyyksien pitkät jonot ja mahdottomaksi ajettu taloudellinen tilanne ei ole edes helposti korjattavissa.
      Mitäs sitä pakoputkella tekee kun ei ole autoakaan?

    • don

      Eihän siltaa rakenneta puhumalla vaan siihen tarvitaan YRITTÄJIÄ
      Hyvää suunnittelutaitoa , betonia ja helvetisti terästä sekä ennenkaikkea HYVIÄ työntekijöitä

    • Venäjälle

      Voiko punalippu yhdistää Suomen kansaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe