Presidentti on jo täyttä vauhtia hoitamassa Suomen asioita kun kokoomuslaiset puhuvat nakkikioskeista??? Onpas kehittävää puhetta. Vaikuttaa nuo kokoomuslaiset todella järkeviltä. Taidankin heti äänestää niitä. HA-HA-HAAA.
Vastaukset 17
- ex-demu
Koskas se teidän ( SDP) lupaama täystyöllisyys on maassa?
KOvasti paljon tuntuu kestävän..?Jassooo. On täällä sentään joku puolue vielä kun edes yrittää jotain eikä pelkästään ruikuta kuinka vaikeaa tää valtiontaloudehoito onkaan niinkuin Iiro Viinanen kokoomuksesta 90-luvulla. Oli muuten silloinkin porvarihallitus.
- valittu
ruikuttaa surkeuttaan, kun sak ei ole
muistittanut kenen joukkoihin hän kuuluu.- HOMOLIITTO SETA!
MattiMeikäläinen kirjoitti:
Kukas sun etujas työelämässä ajaa. Älä vaan sano, että sää itte! HA-HA-HA-HA-HAA!!!
HOMOPOIKA! HOMOPOIKA! HOMOPOIKA!
HOMOLIITTO SETA! kirjoitti:
HOMOPOIKA! HOMOPOIKA! HOMOPOIKA!
On jo tullut vaalikampanjan aikana selväksi, että kokoomuslaisilla on silmät perseessäkin.
- kuuleppas
Kukas sun etujas työelämässä ajaa. Älä vaan sano, että sää itte! HA-HA-HA-HA-HAA!!!
masa,minä ajan omat etuni itse ja olenkin nyt palkallisella vapaalla,puna golleekat lomautettu työn kausiluontaisuuden vuoksi.HAH HAH HAA
- HÅKAN TÄÄLLÄ
On jo tullut vaalikampanjan aikana selväksi, että kokoomuslaisilla on silmät perseessäkin.
TULE PÅIKA TÄNNE NIIN SAAT MUNAA!!
- börkkä
HÅKAN TÄÄLLÄ kirjoitti:
No hej håkan taidettiin tavata niissä salen bileissä sunnuntaina?
- HALOSEN
börkkä kirjoitti:
No hej håkan taidettiin tavata niissä salen bileissä sunnuntaina?
MAKUHUONEESSA! -etkö sinä muista?!
HÅKAN TÄÄLLÄ kirjoitti:
Me täällä normaalimaailmassa olemme oppineet kunnioittamaan naisia, joten paras että etsit seurasi kokoomuslaisista osakunnista. Taidat tykätä miehistä. Niinhän se Saulikin tykkää kovista arvoista. HAH-HAH-HAH-HAAA!
kuuleppas kirjoitti:
masa,minä ajan omat etuni itse ja olenkin nyt palkallisella vapaalla,puna golleekat lomautettu työn kausiluontaisuuden vuoksi.HAH HAH HAA
Ei niitä töitä kokoomuksen puoluekirjan perusteella jaeta. Sun työs loppuu just samaan aikaan kun firma menee ulkomaille tai tekee konkurssin. Sä et vaan oikein tajua sitä kun sulla on vähän puuteita loogisen ajattelukyvyn kanssa!
- ETKÖ PAREMPAAN PYSTY!
Me täällä normaalimaailmassa olemme oppineet kunnioittamaan naisia, joten paras että etsit seurasi kokoomuslaisista osakunnista. Taidat tykätä miehistä. Niinhän se Saulikin tykkää kovista arvoista. HAH-HAH-HAH-HAAA!
HOMOKOIRA!
- sale
ETKÖ PAREMPAAN PYSTY! kirjoitti:
HOMOKOIRA!
Homokoira?
ja kysyt muilta etteivät parempaan pysty. Mä oon vähän pettynyt, yritäppäs ryhdistäytyä. Sano jotai nasevaa... - täällä
Ei niitä töitä kokoomuksen puoluekirjan perusteella jaeta. Sun työs loppuu just samaan aikaan kun firma menee ulkomaille tai tekee konkurssin. Sä et vaan oikein tajua sitä kun sulla on vähän puuteita loogisen ajattelukyvyn kanssa!
olemaan sellainen työmies joka ei punalipun perässä juokse.Työt tulevat olemaan Suomessa ja firmakin vakavarainen,ei kai muuten palkkoja kotonaolosta maksa.Tietenkin se voi öykkäri asiantuntiaa harmittaa,mutta minua ei.
täällä kirjoitti:
olemaan sellainen työmies joka ei punalipun perässä juokse.Työt tulevat olemaan Suomessa ja firmakin vakavarainen,ei kai muuten palkkoja kotonaolosta maksa.Tietenkin se voi öykkäri asiantuntiaa harmittaa,mutta minua ei.
Ei mulla vaan ollu aikaa kirjoitella Internetiin kun olin töissä. Silloin tehtiin töitä ja tullaan tekemään vastakin kirjoittelematta huu-haata niinkuin sinä!
- täysi pelle
ja vielä kamala sellainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.135795Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48642- 70619
- 81571
- 39529
- 46510
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64489Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä36485- 94472
- 21468
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja262456Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko37411Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.25397Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.86396Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80395- 21392
Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U33391- 13385
- 29374
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka24366