Kukas teidän kokoomuslaisten etuja työelämässä ajaa. Älkää vain sanoko, että te itse. HAH-HAH-HAH-HAH-HAA!
Kokoomuskaisten etujen ajaja työelämässä?
8
251
Vastaukset
- KIPEÄ IHMINEN!
HAKEUDU HOITOON!!
Ei voi olla noin vaikeaa vastata yksinkertaiseen kysymykseen! Kertookohan se jotain siitä, ettet mahdollisesti osaa vastata tai ehkä et ole ajatellut asiaa olenkaan. Ei tommosen pitäis äänestää jollei tiedä edes perusasioita tässä maassa. Ryhdistäydy nyt hyvä mies!
- AINA LUULETTE,
MattiMeikäläinen kirjoitti:
Ei voi olla noin vaikeaa vastata yksinkertaiseen kysymykseen! Kertookohan se jotain siitä, ettet mahdollisesti osaa vastata tai ehkä et ole ajatellut asiaa olenkaan. Ei tommosen pitäis äänestää jollei tiedä edes perusasioita tässä maassa. Ryhdistäydy nyt hyvä mies!
ETTÄ KIRJOITTAJA ON MIES! EN YMMÄRRÄ TUOTA PUTKIAIVO AJATTELUA OLLENKAAN!!
JA MIKSI EN VASTAA TYHMÄÄN KYSYMYKSEESI? VASTAUS: SIKSI KOSKA SINULLA EI OLE MITÄÄN JÄRKEVÄÄ KYSYTTÄVÄÄ TAI SANOTTAVAA TYPERÄ PUTKIAIVO HOMOPOIKA!
- edes joku
sillä maksoin palkkatyöstä viime vuonna tuloveroa yli 25000 euroa.
Sä voit olla ulkona siitä firmasta ennemmin kuin uskotkaan. Ei taida poika parka tajuta asioita ennen kuin osuu omalle kohdalle. Milläs meinaat pitää työpaikan, jos ne myy sen ulkomaille. Poju on pihalla silloin kuin Ellun kana.
- haittaa sillä
MattiMeikäläinen kirjoitti:
Sä voit olla ulkona siitä firmasta ennemmin kuin uskotkaan. Ei taida poika parka tajuta asioita ennen kuin osuu omalle kohdalle. Milläs meinaat pitää työpaikan, jos ne myy sen ulkomaille. Poju on pihalla silloin kuin Ellun kana.
väittävät minua alani asiantuntijaksi ts. ottajia riittää koti- ja ulkomailla.
- Masa
tainnut pudota kelkasta näiden etujen ajamisen suhteen ja tainnut siinä loukata päänsä,itse ajan etuni ja hyvin on mennyt.
- mistä olet itse neuvotellut
lisää, jonkun on täytynyt tehdä sopimuksia jne pohjiksi sille mistä olet ponnistanut omille teillesi. varsin kunnioitettavaa, mutta kun itselläni on työnantaja yksi maailman mittakaavassa suuresta yrityksestä ja mikäli esimerkiksi niinistön jossain mainitsema työehtosopimusten yleissitovuus ja että siitä pitäisi luopua. voisi työnantaja päättää aivan vapaasti minkälaista palkkaa maksaa ja millä ehdoilla... eli ei kuulosta houkuttelevalta. Minulle on turha perustella sitä tuotannon kalleudella, maksaisivat vähemmän osinkoja ja ottaisivat huomioon voimavaran joka oikeasti tekee tuloksen. Miksi se on niin vaikeata ymmärtää?
T: Tavallinen Duunari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519