SIINÄ näette mitä peliä SDP/KOMMARIT pelaa,
ajatella, että viellä 1988 on kerrottu tietoja toisista politikoista NEUVOSTOLIITOLLE.
Mikä kauheinta, nykyinen Presidenttimmme on
nimittänyt ko.henkilön SUOMEN PANKIN PÄÄJOHTAJAKSI hävytöntä. Herää viellä kysymys,
mitä Halonen on touhuillut neukkujen kanssa ?
Mitä kaikkea Liikanen vuotanut
5
622
Vastaukset 5
- A-ohjelmat iholla
Liikanen ei suostunut vastailemaan A-toimitukselle. Taitaa olla veronmaksajien suurelätti hermostuksissaan?
- sieltä
löytyy vielä lisää kaikenlaisia Demarikonnia. Odotellaan vain rauhassa?
Liikanen on ilmeisesti harrastanut senkaltaista venäläisten informointia kerran pari vuodessa, jollainen oli Urkin aikana tavanomainen viikottainen tai jopa päivittäinen rutiini. Mitään valtiosalaisuuksiahan Liikanen ei ohjelman mukaan ole paljastanut. Tietysti jos hän on informoinut tuollaista presidentti Koiviston tietämättä, asia on ongelmallinen Liikasen osalta, kun hän ei ole ollut lojaali presidenttiä kohtaan.
Itse asian suhteen ei ole mitään ongelmaa. Kaikkihan näkivät miten ongelmallinen poliitikko Väyrynen oli ja monet arvasivat, että jotain asialle pitää tehdä. Väyrysen ansiotahan oli Kepu joutui oppositioonkin kassakaappisopimuksensa jälkeen. Hän haastoi koko ajan riitaa Koivistolle ja demareilla ja nämä kyllästyivät asiaan ja päättivät panna Väyrysen vähäksi aikaa jäähylle.- Akseli.Koskela
On turha syyttää SDP:tä sillä suurimman rikoksen ovat tehneet lahtarit!
Toveri Mielipidepankki on oikeassa sanoessaan, että SDP ei ole syyllinen! - mieshän on loikannut
Akseli.Koskela kirjoitti:
On turha syyttää SDP:tä sillä suurimman rikoksen ovat tehneet lahtarit!
Toveri Mielipidepankki on oikeassa sanoessaan, että SDP ei ole syyllinen!täysin kokoomuksen kelkkaan mielipiteineen. Vasemmistolaisuus oli vain keino päästä sen ajan herrahissiin.
Nykyään Liikanen hoilaa täysin kapitalistien ja globaalin kovan markkinatalouden lauluja.
Muijakin viisastelee Ylen Ykkösen keskuteluohjelmassa "demarimandaatilla" täysin samaa eliitin virttä.
Nyky-Liikanen on Suomen Pankin Ruben Stiller ja Demarien Jari Sarasvuo samassa persoonassa. Liikasen narsismikin pärjää hyvin Sarasvuolle.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651424
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87667Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203558- 48516
- 37506
- 112473
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15470- 25463
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus45446