Niin kaikki jotka luette sarjaa,niin eikö teitä yhtään ärsytä seuraavat seikat:
1.Aina arvaa kuka on syyllinen.Se on joka kirjassa se,joka on kiltti ja ystävällinen.
2. Joka kirjassa on samat jutut:"Hänen silmien alla olevat mustat pussit kielivät valvotusta yöstä.Hän ei tienyt kuinka pitkään oli nukkunut,mutta oli äkkiä täysin hereillä"
3.Loppuratkaisua ei kaikissa olla selitetty kovin hyvin.
4.esim.Aavehevosessa Calimar kuoli,mutta se olikin Paluu ponisaarelle-kirjassa joka oli ilmestynyt vasta aavahevosen jälkeen.
5.Joka toisessa kirjassa sanotaan että Muffe on Islanninhevonen ja joka toisessa että se on shetlanninponi.ota nyt selvää kumpi se on?
Muuten kyllä sarja on aivan huippu,mutta nuo jutut minua häiritsevät!
Nummelan Ponitalli
8
818
Vastaukset
- aivan..............
Olen samaa mieltä! Mutta ne vanhat kirjat oli paljon parempia kuin nää uudet... Esim.paluu ponisaarelle, Myrsky, Yllätysori, Punainen hevosenkenkä jne. olivat tosi hyviä, nykyiset eivät ole.
- Missy
Mä oon miettiny ihan samoja juttuja..
1 kohdasta oon ihan samaa mieltä.Aina sen syyllisen tekemisiä kuvaillaan niin tarkasti.
2. Melkein kaikissa kirjoissa tosiaan on toi "Mustat pussit..."
3. Samaa mieltä..
Tietääkseni Muffe on issikka, mutten ole ihan varma.. - shettis..
No kyllä se Muffe silloin alkuaikoina ainakin oli shetlanninponi!
t. lukenut k.o sarjaa (yli) 15 vuotta sitten :) - larita
tiedän tunteen, kun luen itsekin vain noita kirjoja! Olen huomannut melkeen samat seikat!
Käyhän mun v-tallilla ottamas hoitsu: http://groups.msn.com/hevostalliOhra - Nimetön
Kyllä Muffe on shettis.
- Nimetön
Olen samaa mieltä..
Muffe on issikka koska nummelalaset olisivat muuten liian pitkiä ja painavia ratsastamaan sillä...
Vanhat nummelan ponitalli.kirjat oli hyviä, mutta lähes kaikkissa keskitytään Kikkan, ei muihin käviöihin.. - Nummela fani <3
Musta muffe on islanninhevonen.. ainakin luulisin. Nummelan ponitalli on kyl huippu sarja! kieltämättä kirjoissa toistellaan usein samoja juttuja, mutta mua se ei oo erityisemmin häirinnyt.. joissakin muissa sarjoissa tollaset toistelut on alkanu oottaa pannuun.. mutta Nummelassa on NIIN paljon hyviä puolia, etten anna noitten häiritä..
- Anonyymi
Muffe on tarkotuksella molemmat välillä, musta just se on hyvä juttu 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1693205
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541849Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471789Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591664- 771574
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3401491Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811349The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201268- 1581122
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251105