Ei mitään ratkaisumalleja mihinkään. Ei vastauksia kysymyksiin. Ei yhtään mitään. Pelkkä luuseri, joka hävisi presidentinvaalit tyhmyyttään. Koittakaa nyt vain rauhoittua ja tottua ajatukseen, että maallamme on paras mahdollinen presidentti. Just...relax...Take it easy!!
Niinistö on pelle
12
577
Vastaukset
- HOMOPOIKA HOMOPOIKA
HOMOPOIKAMattiMeikäläinen HOMOPOIKAHOMOPOIKA HOMOPOIKAHOMOPOIKA MattiMeikäläinenHOMOPOIKAHOMOPOIKAMattiMeikäläinen HOMOPOIKAHOMOPOIKA HOMOPOIKAHOMOPOIKA HOMOPOIKAHOMOPOIKAMattiMeikäläinen HOMOPOIKAHOMOPOIKA HOMOPOIKAHOMOPOIKAMattiMeikäläinen HOMOPOIKA
MattiMeikäläinen - Peekkoo
voisitko nyt lopettaa nää naurettavat avaukset.
kiitos. - hoitaja
Nyt on taas päiväunien aika,Mattiseni.
Lepäät pari tuntia ja maailmassa on taas kaikki hyvin. - tarjosikin
niitä ratkaisuja ihan urakalla. Melkein jopa erehtyi jossain asiassa sanomaan mielipiteenkin, mutta ei ihan 6 vuotta siihen riittänyt.
- psykologi
Sauli on vain lumonnut nää jotkut idiootit, joilla ei ole omia aivoja millä ajatella.
- TARJAHAN
EI SITTEN OLLENKAAN OLE "LUMONNUT" NÄITÄ REPPANA SOSIAALIPUMMEJA!!
BHUAAAAH.....BHUAAAAH.....HAHAHAAA! VITUN IDIOOTIT!
- äänestäjä idästä
Etkö voisi jo viimeinkin lopettaa Saulin mollaamisen.
Vai Halostako matkit,eihän sekään ei ole ollut tyytyväinen voittoonsa.On vaan syytellyt porvareita yhteistyöstä.
Miksihän porvarit eivät saisi tehdä yhteistyötä?!
Olihan vasemmistokin Halosen takana!- äänestäjä etelästä
Sumutus jatkuu punariveissä, ettei tulisi liian selväksi kulissien takana tapahtuva peli. Peliähän toki politiikka on, mutta kirkasta ajattelua se edellyttää. Eilen yllättäen oli lipsahtanut hyvä analyysi ylen kakkoskanavan uutislähetykseen. Harvinaisen kirkasjärkinen ja suorapuheinen asiantuntija siinä totesi, että nyt pelkää SDP ja SAK valtansa menetystä, sitähän porvariyhteistyö merkitsisi. Entäpä jos SDP ei ole hallituksessa seuraavien eduskuntavaalien jälkeen?
Minusta näyttää siltä, että nyt sitä vasta tarvitaankin keskusjohtoista sanelupolitiikkaa! Ainahan niitä ohjailtavia ihmisiä löytyy. Eli saadaan varmaan pian nähdä, keitä kiristävät ja pelottelevat vaalien alla taas asemansa pönkittämiseksi. Sisältö ei riitä, joten lahjontaa, kiristystä ja uhkailua on käytettävä.
Kannattaisi havahtua hereille viimein.
- näin on näreet
Yritti kusettaa Suomen kansaa, mutta ei onnistunut kuin vajaan puolen kohdalla.
- psykologi
hävettää olla suomalainen. Liki puolet kansasta on aivottomia ja nenästävedettäviä idiootteja!
- IDIOOTTIDEMARI!!
psykologi kirjoitti:
hävettää olla suomalainen. Liki puolet kansasta on aivottomia ja nenästävedettäviä idiootteja!
PUUPÄIDEN TSYKOLOGI KOKOUS MENEILLÄÄN!
- NYT NIIN
että sinä Matti Meikäläinen olet kuningas pelle??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592