Niinistö on pelle

Ei mitään ratkaisumalleja mihinkään. Ei vastauksia kysymyksiin. Ei yhtään mitään. Pelkkä luuseri, joka hävisi presidentinvaalit tyhmyyttään. Koittakaa nyt vain rauhoittua ja tottua ajatukseen, että maallamme on paras mahdollinen presidentti. Just...relax...Take it easy!!

12

577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HOMOPOIKA HOMOPOIKA

      HOMOPOIKAMattiMeikäläinen HOMOPOIKAHOMOPOIKA HOMOPOIKAHOMOPOIKA MattiMeikäläinenHOMOPOIKAHOMOPOIKAMattiMeikäläinen HOMOPOIKAHOMOPOIKA HOMOPOIKAHOMOPOIKA HOMOPOIKAHOMOPOIKAMattiMeikäläinen HOMOPOIKAHOMOPOIKA HOMOPOIKAHOMOPOIKAMattiMeikäläinen HOMOPOIKA
      MattiMeikäläinen

    • Peekkoo

      voisitko nyt lopettaa nää naurettavat avaukset.
      kiitos.

    • hoitaja

      Nyt on taas päiväunien aika,Mattiseni.
      Lepäät pari tuntia ja maailmassa on taas kaikki hyvin.

    • tarjosikin

      niitä ratkaisuja ihan urakalla. Melkein jopa erehtyi jossain asiassa sanomaan mielipiteenkin, mutta ei ihan 6 vuotta siihen riittänyt.

    • psykologi

      Sauli on vain lumonnut nää jotkut idiootit, joilla ei ole omia aivoja millä ajatella.

      • TARJAHAN

        EI SITTEN OLLENKAAN OLE "LUMONNUT" NÄITÄ REPPANA SOSIAALIPUMMEJA!!

        BHUAAAAH.....BHUAAAAH.....HAHAHAAA! VITUN IDIOOTIT!


    • äänestäjä idästä

      Etkö voisi jo viimeinkin lopettaa Saulin mollaamisen.
      Vai Halostako matkit,eihän sekään ei ole ollut tyytyväinen voittoonsa.On vaan syytellyt porvareita yhteistyöstä.
      Miksihän porvarit eivät saisi tehdä yhteistyötä?!
      Olihan vasemmistokin Halosen takana!

      • äänestäjä etelästä

        Sumutus jatkuu punariveissä, ettei tulisi liian selväksi kulissien takana tapahtuva peli. Peliähän toki politiikka on, mutta kirkasta ajattelua se edellyttää. Eilen yllättäen oli lipsahtanut hyvä analyysi ylen kakkoskanavan uutislähetykseen. Harvinaisen kirkasjärkinen ja suorapuheinen asiantuntija siinä totesi, että nyt pelkää SDP ja SAK valtansa menetystä, sitähän porvariyhteistyö merkitsisi. Entäpä jos SDP ei ole hallituksessa seuraavien eduskuntavaalien jälkeen?

        Minusta näyttää siltä, että nyt sitä vasta tarvitaankin keskusjohtoista sanelupolitiikkaa! Ainahan niitä ohjailtavia ihmisiä löytyy. Eli saadaan varmaan pian nähdä, keitä kiristävät ja pelottelevat vaalien alla taas asemansa pönkittämiseksi. Sisältö ei riitä, joten lahjontaa, kiristystä ja uhkailua on käytettävä.

        Kannattaisi havahtua hereille viimein.


    • näin on näreet

      Yritti kusettaa Suomen kansaa, mutta ei onnistunut kuin vajaan puolen kohdalla.

      • psykologi

        hävettää olla suomalainen. Liki puolet kansasta on aivottomia ja nenästävedettäviä idiootteja!


      • IDIOOTTIDEMARI!!
        psykologi kirjoitti:

        hävettää olla suomalainen. Liki puolet kansasta on aivottomia ja nenästävedettäviä idiootteja!

        PUUPÄIDEN TSYKOLOGI KOKOUS MENEILLÄÄN!


    • NYT NIIN

      että sinä Matti Meikäläinen olet kuningas pelle??

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe