ostin kannettavan käytettynä. toimi mainiosti, käytin sitä tekstinkäsittelyyn. nettiä ei ole. Kaikki oli alussa hyvin, windows 98 toimi siis moiteettomasti; yhtäkkiä tulikin tälläsiä ongelmia:
Virhe ladattaessa explorer.exe
ASenna windows uudelleen
Virhe ohjelman käynnistämisessä
Tarvittavaa DLL-tiedostoa
c:\WINDOWS\SYSTEM\SHLWAPI.DLL ei löydy
...sitten yritin "elvyttää" konetta (paha moka)
CDR101: not raedy asema G, luetaan
hylkää?yritä uudelleen?virhe?
JA SITTEN...
VFATin tarvitsemaa laitetta tai resurssia ei ole, tai se ei ole käytettävissä
Järjestelmä on pysäytetty.
Sen jälkeen kone käynnisti itsensä ja vikasitotilaan.. nyt olen jälleen kohdassa
virhe ladattaessa explorer.exe
ELI JÄLLEEN ALUSSA!!
MIKÄ IHME SIIHEN TULI?TAI MITÄ VOIN TEHDÄ? KONE EI SIIS TOIMI... eikä pysty tekemään mitään tai menemään dos tai muuhun judanssiin... kääk...onko kone mennytttä
WIN98
KATOSI?
1
351
Vastaukset
- Kupsis vaan
Kiintolevy hajosi, on arvaukseni
Tuolta uusi tilalle:
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/26354?sorttaa=3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2456097Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k314506Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,242562Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3122306Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast501505Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1781444Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611349Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331277- 351054
- 1751021