ostin kannettavan käytettynä. toimi mainiosti, käytin sitä tekstinkäsittelyyn. nettiä ei ole. Kaikki oli alussa hyvin, windows 98 toimi siis moiteettomasti; yhtäkkiä tulikin tälläsiä ongelmia:
Virhe ladattaessa explorer.exe
ASenna windows uudelleen
Virhe ohjelman käynnistämisessä
Tarvittavaa DLL-tiedostoa
c:\WINDOWS\SYSTEM\SHLWAPI.DLL ei löydy
...sitten yritin "elvyttää" konetta (paha moka)
CDR101: not raedy asema G, luetaan
hylkää?yritä uudelleen?virhe?
JA SITTEN...
VFATin tarvitsemaa laitetta tai resurssia ei ole, tai se ei ole käytettävissä
Järjestelmä on pysäytetty.
Sen jälkeen kone käynnisti itsensä ja vikasitotilaan.. nyt olen jälleen kohdassa
virhe ladattaessa explorer.exe
ELI JÄLLEEN ALUSSA!!
MIKÄ IHME SIIHEN TULI?TAI MITÄ VOIN TEHDÄ? KONE EI SIIS TOIMI... eikä pysty tekemään mitään tai menemään dos tai muuhun judanssiin... kääk...onko kone mennytttä
WIN98
KATOSI?
1
494
Vastaukset
- Kupsis vaan
Kiintolevy hajosi, on arvaukseni
Tuolta uusi tilalle:
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/26354?sorttaa=3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt424712Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532564Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391034Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611015Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh71954- 118911
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70874- 137825
- 48810
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,49767